Beutyblogtopic XL #15

Nee, dat klopt, maar ga er niet zo bovenop met zn allen. Ze bedoelt het niet zoals het nu wordt neergezet.

11 likes

Vind dat persoonlijk wel meevallen haha, snapte wel wat ze bedoelde (kon in elk geval de intentie eruit halen). Denk dat ze wat voorbeelden aanhaalde van mensen uit haar eigen omgeving en op die manier wilde aantonen dat niet iedereen op de authentic oldschool way wil of kan meedoen. Maar neemt niet weg dat het wat bekrompen overkomt :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik zit vandaag in een depri en nostalgische bui, dus heb mega veel zin in oude youtube. Zit beetje oude beautygloss parels te kijken. Zoals “hoe op hakken lopen” en oude hauls.

Wat zijn jullie aanraders voor nostalgie youtube. Beautygloss/beautylab/teskuh etc.

5 likes

Geen

16 likes

Kokosvetmousseturtulio

15 likes

Zelf deo maken diy van Mascha
Koken met Serena

6 likes

Dit is mijn absolute jij-kan-dit-ook-bereiken-hoogtepunt van Mascha: https://www.youtube.com/watch?v=W2Ulx8QriRw

6 likes

Jaa koken met serena was fantastisch, heb als klein meisje zo veel van haar na gekookt

12 likes

Dit heb ik destijds gemaakt :smiling_face_with_tear:

14 likes

Mascha dr honeymoon vind ik soms echt chill om op de achtergrond te kijken

6 likes

Haha same! En de enchilidas van Mascha

6 likes

Juicystar07, bijvoorbeeld de room tours of Victoria’s secret hair oid.

Edit: echt grappig dat zij weer video’s maakt.

9 likes

Jaa deze is altijd mijn go to, ik weet niet wat ik moet kijken!

5 likes

Niet goed? Of ben je weemoedig?

4 likes

Amerikaanse meiden is mijn favoriet, top acteerwerk: https://youtu.be/XZKaz2gCGE4?si=W8aMMga02g9lJ-4C

13 likes

Ik denk wat nostalgisch. Dat ik -ruim in de 20- naar aanleiding van die tutorial helemaal kokosvet bij de Tuinen ben gaan halen. Moest ook diep nadenken waarvoor ik het gebruikte. Geloof als haarmasker en make-up remover.

10 likes

Ja dit is zeker een klassieker!

6 likes

Whaha deze was ik helemaal vergeten. Grappig om het terug te zien

4 likes

De video dat Mascha cadeautjes uitpakt na de beautygloss party en ze moet huilen en dat Gregor dan gaat inzoomen en met een babystem zegt ‘moet je nou huilen’ :joy:

14 likes

Oh ja, zo heb ik laatst alles terug gekeken van Michelle Phan waarvan ik zo veel make-up turtolio’s van na deed.

8 likes