Nee, dat klopt, maar ga er niet zo bovenop met zn allen. Ze bedoelt het niet zoals het nu wordt neergezet.
Vind dat persoonlijk wel meevallen haha, snapte wel wat ze bedoelde (kon in elk geval de intentie eruit halen). Denk dat ze wat voorbeelden aanhaalde van mensen uit haar eigen omgeving en op die manier wilde aantonen dat niet iedereen op de authentic oldschool way wil of kan meedoen. Maar neemt niet weg dat het wat bekrompen overkomt
Ik zit vandaag in een depri en nostalgische bui, dus heb mega veel zin in oude youtube. Zit beetje oude beautygloss parels te kijken. Zoals âhoe op hakken lopenâ en oude hauls.
Wat zijn jullie aanraders voor nostalgie youtube. Beautygloss/beautylab/teskuh etc.
Geen
Kokosvetmousseturtulio
Zelf deo maken diy van Mascha
Koken met Serena
Dit is mijn absolute jij-kan-dit-ook-bereiken-hoogtepunt van Mascha: https://www.youtube.com/watch?v=W2Ulx8QriRw
Jaa koken met serena was fantastisch, heb als klein meisje zo veel van haar na gekookt
Dit heb ik destijds gemaakt
Mascha dr honeymoon vind ik soms echt chill om op de achtergrond te kijken
Haha same! En de enchilidas van Mascha
Juicystar07, bijvoorbeeld de room tours of Victoriaâs secret hair oid.
Edit: echt grappig dat zij weer videoâs maakt.
Jaa deze is altijd mijn go to, ik weet niet wat ik moet kijken!
Niet goed? Of ben je weemoedig?
Amerikaanse meiden is mijn favoriet, top acteerwerk: https://youtu.be/XZKaz2gCGE4?si=W8aMMga02g9lJ-4C
Ik denk wat nostalgisch. Dat ik -ruim in de 20- naar aanleiding van die tutorial helemaal kokosvet bij de Tuinen ben gaan halen. Moest ook diep nadenken waarvoor ik het gebruikte. Geloof als haarmasker en make-up remover.
Ja dit is zeker een klassieker!
Whaha deze was ik helemaal vergeten. Grappig om het terug te zien
De video dat Mascha cadeautjes uitpakt na de beautygloss party en ze moet huilen en dat Gregor dan gaat inzoomen en met een babystem zegt âmoet je nou huilenâ
Oh ja, zo heb ik laatst alles terug gekeken van Michelle Phan waarvan ik zo veel make-up turtolioâs van na deed.