Wordt ook al besproken in het Influencertopic
Ik vind die âgedichtjesâ die Cynthia de laatste tijd deelt zĂł cringe. Ook dat ze ze ondertekent met haar naam, mijn god.
Ik voorzie een bundel in de winkel rond kersttijd
Ik dacht dat haar hond was gestorven door dat gedicht: Kees ik mis je al
Ja, maar voor hetzelfde geld ziet haar uitgever dat en wordt dat haar nieuwe cashcow.
Hahaha ja wake-up new Cynthia cash cow just dropped
Die reacties zijn ook cringe: âik zie kansen, dit raaktâ
Net zoals de âversjes van mijnâ of was het nou wil?
(Wilentien)
ahhahahahahaa ik heb dit opgezocht en ik ga echt stuk omg de rupi kaur van de lage landen!!!
Ik heb het ook opgezocht is de Cynthia die gedichten schrijft over een lege agenda zonder to-doâs dezelfde Cynthia die plannercursussen geeft en ontbijt en lunch op haar to-do-list zet?
Hahaha het zijn gewoon lange zinnen met wat enters ertussen.
Sorry, even beter:
De gedichten
Versjes
Van influencer Cynthia
Zijn eigenlijk
Als je nog
Eens goed kijkt
Gewoon
Hele lange
En uitgerekte zinnen
Met wat extra
Witregels.
Je vergeet de afsluiting:
28-08-2024
Nefertiti
Ik zie haar er ook voor aan om al haar to do lijstjes in haar planner uit te geven als gedichten en dan op het einde de tekst: âhet is volbrachtâ
ik ga zo stuk om die video van mascha, een jurk willen verven vanwege een kleine vlek, eindigen met een enorme vlek en zeggen âoh ik vind t niet zo erg ik ga wel gewoon hierin naar buitenâ hahahah net-niet icon
Als ze nog meer vlekken maakt met dezelfde verf is het opgelost
Ik vind die DIY
van vorige week ook een parel. Dat slowmotion bloemen plukken, het sukkelen met de daadwerkelijke DIY, heel de tijd benoemen dat het een kunstwerkje wordt én het uiteindelijke resultaat
. Probeer het anders gewoon eerst uit en maak er dan een DIY van ipv andersom denk ik dan.
hahahahahah ja en dan nog zeggen dat dit minder storend is
Ze heeft wel de moeite genomen en het is niet eens voor een samenwerking!
Oei, ik zou hem zwart verven als dit het resultaat is gewordenâŠ
Hoe is die paarse vlek gebeurd?