Beutyblogtopic XL #15

Woww mega nostalgie. Hij blijft haar dan ook chcocolaatjes voeten geloof ik

7 likes

Ja hahahaha dit is de eerste video met Gregor die ik zag, weet echt nog heel goed dat ik dacht ā€˜wat is dit voor figuur’

11 likes

Ooohg deze wil ik zien haha, weet iemand hem snel te vinden voor een linkje?

5 likes

Op het einde

14 likes

Wat een ontwapenende Mascha en wat een hoogverraad van Gregor dat ie door blijft filmen :joy:

17 likes

Dit is zooo goed hahahaha. Die zeikerige ā€˜mag ik er ook nog eeeen’ van Greggie vloert me echt :joy:

15 likes

Het geluid ook van dat inzoomen :joy:

10 likes

Hahahahahah met die hamster ik ga stuk

5 likes

Mijn lievelings beautygloss video was een what i eat in a day met broccoli, platgewalste en geprakte kroketten verzopen in de ketchup.

Geen idee waarom, maar dit was voor mij peak beautygloss.

21 likes

Omg ik ga stuuuuuk hahaha :sob::sob: een beetje lunchie-achtig-iets

4 likes

Mijn favo Beatygloss/Misslipgloss video was die waarin ze dansten op deze banger (die ik echt vƔƔk in mijn hoofd heb):

Die video kan ik alleen helaas niet meer vinden haha. Was zo cringe.

26 likes

Ohhh ik heb die echt zooovaak gezien haha

3 likes

Hahah ik vind dit wel echt schattig ofzo, haar reactie op toch 90% zooi. En snap wel dat t een soort aandoenlijk voelt dat die meiden allemaal zoveel moeite doen en het heel persoonlijk maken. Ik zie dan helemaal voor me hoe zon zielig meisje op zolderkamer iets voor je zit te knutselen, can’t handle :sob:

@Sanseveria die hebben ze verwijderd :laughing:

5 likes

Oooh dit is wel echt de Mascha/Beautygloss die ik nog wel eens mis hoor :heart:

8 likes

Ik mis die oude tijd dat ze in New Babylon woonde ook wel echt. Net als de huismus die op dat zolder appartement woonde.

Heel af en toe durf ik het al eens aan om een vloggloss op te zetten maar het is toch niet hetzelfde…

8 likes

Zouden we er nog ooit achterkomen wat we niet mochten zien in het kantoortje?

7 likes

Volgens mij was dat vooral omdat daar administratie lag waarop persoonlijke gegevens stonden. In hun eerste koophuis filmde ze ook nooit de omgeving. Wel een groot contrast met haar vlogs nu waarin ze veel van haar (herkenbare) omgeving filmt.

6 likes

Om het niet enkel over beautygloss herinneringen te hebben: onlangs had ik "ā€œpanp0000rnā€ bij een oogschaduw en ik weet dat dit vroeger vaak zo’n ding was, dat je blij was als je de ā€˜pan’ raakte. Toen had ik dat ook, nu kan ik alleen denken: 'Oh nee, bijna op :cry: ’

18 likes

Hahaha zo praat ik ook tegen m’n kat :’) Wel leuk om terug te zien

3 likes

Echt helemaal dat eerste koophuis aka die bunker vergeten :sob: wat een mega huis was dat ook joh! Met z’n tweetjes haha, hebben ze daar nog met Mila gewoond, nee toch?

5 likes