Weet ze niet want het was de eerste keer. Ze heeft conform instructies een half uur geroerd (zie de versnelde beelden waarbij ze in de kleine pan duwt met een lepel en ondertussen wat eet en op haar telefoon zit)
Normaal als ik zulke videoās zie gebruiken ze veel grotere bakken, zodat kleding niet gepropt zit. Die pan was toch gewoon te klein?
En ik kan toch niet de enige zijn die op het moment dat Mascha zei hoop maar dat er geen vlekken in het bad komen dacht dat ze dan maar beter naar een hotel had kunnen gaan
in de vlog van vandaag had ze eindelijk eens een leuke jeans aan ipv slobberbroek, zegt krek dat het niet leuk is en wisselt ze het voor een legging met witte sokken
Dit blijf ik toch zoān rare Mascha-lore vinden eigenlijk⦠ik gebruik al jaren henna en impo mening maar ik vind dat reuze meevallen met rommel? Het hecht alleen op poreuze oppervlakten, dus als je je kleedjes en handdoeken even weghaalt kun je eventuele gemiste kloddertjes zo wegvegen. En met uitspoelen neem je gewoon je douche mee?
Dus waar die hotelkamer nou voor nodig was?
Dat meen je niet, zegt ze dat? Met al die rommel die ze per jaar koopt??
Ligt ook erg aan jezelf denk ik⦠bij mij werd het wel altijd een enorme rommel. En mijn wc-bril kreeg er wel vlekken van want dat was al poreus genoeg. En voegen!
Maar het ging er toch ook om dat ze het liever niet thuis deed vanwege de rommel? Dus blijkbaar maakt zij er wel een rommel van ook
Ik heb de comments gelezen. Je bent niet de enige die de kledingkeuze niet begrijpt.
Nee blows my mind. Grefoef was toch de fashion icon?
Sorry maar dit is toch al 15 jaar geleden dat ze dat zeiā¦
ik ben echt blij dat mensen dingen die ik toen zei niet meer citeren
Haha nee zeker waar! Maar ik zag henna en wilde even als ervaringsdeskundige mijn ervaring delen Respect voor mensen die dit netjes kunnen
Daar zijn de meningen over verdeeld
Maar dat is de essentie van dit topic
Mila zit nog geen week op de basisschool of de foefs hebben al buiten de schoolvakanties om een vakantie naar Amerika geboek⦠ookal is ze nog niet leerplichtig lijkt mij het geen geweldig idee voor een kind dat net gestart is er weer een paar weken uit te zijn.
De moedermaffia kom er maar in.
Het is gewoon binnen de regels in NLā¦
Nou nou rustig maar. Het is dat ze hard riepen dat absoluut niet te doen en nu het al over boord gooien. Verder inderdaad binnen de regels.
In mijn omgeving doen bijna alle ouders met 4-jarigen dit ānu het nog kanā. Het scheelt namelijk ontzettend veel geld of je in het hoogseizoen met vakantie gaat of erna. Ik geef de foefs groot gelijk.
Als je ondernemer bent mag dat toch sowieso? Ook na 4 jaar? Ik kan me vaag herinneren dat klasgenootjes van ondernemende ouders pas na de schoolvakantie op zomervakantie gingen. Maar zij hadden een ijssalon, misschien heeft dat er mee te maken.
Volgens mij hangt het wel samen met de branche waarin je onderneemt
Ja dat gaat volgens mij alleen op bij seizoenswerk, dus als je idd een ijssalon of een strandtent o.i.d. hebt. Ik heb me weleens afgevraagd of ik in aanmerking zou komen als fotograaf, aangezien heel veel van mijn werk toch meer tussen april / september is en een heel stuk minder in de herfst/wintermaanden.