Nee! Daarna zijn ze eerst naar een huurwoning in Amsterdam gegaan en vanaf daar naar dit nieuwe huis. Volgens mij hebben ze wel met Mila in de huurwoning gewoond, maar dat weet ik niet zeker.
Dat huis was toch ook weer niet zó mega. Ja het was wel groot, maar gewoon maar 3 slaapkamers en geen mega grote tuin of echt super luxe dingen erin. Wel een luxe huis, maar geen Gio villa ofzo.
Ohja!
Oh ik vond het wel echt mega, vooral die keuken en die woonkamer/zithoek en volgens mij ook wel ruime slaapkamers en een zolder nog?
Maar is misschien mijn beeld haha, ik ben zelf opgegroeid in een tussenwoning waar je vanaf de keuken bijna de bank kunt aanraken
Ho ho ho, had Mas niet gezegd dat het een vrijstaande villa was?
Vond het zo zonde dat ze daar weg zijn. Ze hadden super veel plek voor hun meuk en zo.
Maaar, ik denk dat ze zich nu wel gelukkiger voelen.
Was toch gewoon een 2 onder 1 kap woning/hoekhuis
Halfvrijstaand
volgens mij heeft ze ook weleens gezegd dat ze dat huis hadden gekocht met het idee om daar een gezin te stichten en als dat langer op zich laat wachten dan je dacht is het misschien ook confronterend om in zo’n enorm huis te blijven wonen met zijn tweeën.
Ik weet van dat huis eigenlijk vooral nog dat ze twee van die mini palmpjes in twee van die enorme olievaten hadden staan.
En dat de tv hoek een soort donkere grot was.
Het stond toch ook op de meest ongezellige plek ooit? Ik snap wel dat als ze graag in grote steden wonen je niet heel gelukkig word van een nieuwbouwwijk waar helemaal niks te beleven is. Je kunt ook gewoon een miskoop doen qua huis
Ze hadden echt een heel ongezellige tuin.
Gregor zag het als investering. Hij is makelaar dus… Gelukkig was het een heel kaal raar huis. Dus hadden ze het ook zo weer leeg.
Valt wel mee met ongezelligheid daar hoor, alleen licht het meer tegen een dorp aan en is het niet dichtbij het centrum van DH en je merkt dat zij wel bij een centrum willen zitten.
Ik dacht dat het vooral met issues uit haar jeugd te maken had. Omdat ze zo gewend was aan een kleine woning voelde ze zich niet thuis in dat grote huis.
Noemde we dat huis de bunker?
Ik volg Mas al sinds dat ze nog thuis woonde bij haar moeder, en ik weet nog dat ze toen naar Grefoef refereerde dat hij zoveel op Bart van K-otic leek.
Ja toch
Ze zijn in ieder geval echt op Lowlands! Net in de rij gespot voor de douches. Het zijn net echte mensen
Moest meteen aan dit topic denken: