Dit is pas boeiend als je met ze hebt afgesproken
Ik dacht ‘heh’ heeft Lowlands een nieuwe stage. Maar is dus een datingapp haha
Maar wat is je punt, dat ze erop zitten? Jij dan toch ook?
yes is al heeeeel lang bekend dat zij op die app zitten
ben eigenlijk meer benieuwd hoe hun profiel eruit ziet… zijn het MURICA fotos en alles pastel kleurig en cutesy wootesy?!
Huh maar jij woont toch veel verder weg? Of komt het omdat ze nu op LL zijn?
Maar wat we nu willen weten is of je een match was?
Ik was benieuwd naar de ervaring van Mascha op Lowlands. Maar dat glamping-gebeuren lijkt me echt zo saai! Een echt bed is dan wel weer chill.
Ik snap ook niet hoe zij vierdubbel zoveel keer spullen meekrijgen met zijn tweeen dan ik. Ik moest ook een tentje en slaapgerei mee. Dat douchebakje van Mascha ook echt😆
Verder echt saaie vlog, heel kort en niks over wat ze de eerste dag hebben gedaan zoals welke artiesten gezien enz.
tuurlijk krijg je die kar meer gevuld als je geen tent, luchtbedden, slaapzakken etc. hoeft mee te zeulen, dan ga je idd allerlei onzin meenemen
Ooh ja over het makkelijk vullen geen twijfel. Maar ik ben minimalist en vind dat juist heerlijk om niet teveel spullen mee te sjouwen.
Dus vol verbazing naar Mascha lopen te kijken, ze zei: “Bij twijfel, gewoon meenemen! Anders krijg je spijt.”
Ja en dat is dus totaaaaaaaal het tegenover gestelde van de Foefs he
Ik stond bij Fred again vooraan, ging zelf helemaal door het geluid maar ik herkende een gozer naast me vaag. Volgens mij was het gregor haha. Ik kreeg later een flashback na de beelden van Mascha haar story gezien te hebben. Hij ziet er in het echt wel knapper uit dan op beeld?
Vergeet niet dat hij jarenlang de populairste en knapste jongen van de heeeele middelbare school was he
Thanks for the reminder! Hoe konden we dat nou vergeten?
Hahaha niet te vergeten nee!!! NOU ik zeg je eerlijk: ik begon te zien wat zij ziet. Weet nou niet of dat kwam door de verboden middelen of dat het in werkelijkheid zo is
Dat blijft een mysterie hahahaha
Maar wat zag je dan?
Hahah geen mysterie, het waren de drugs
Wow wat betekent de uitspraak ‘ging helemaal door het geluid’?? Ik dacht dat het letterlijk over het geluid ging maar misschien iets anders ?
(ik doe mijn avatar eer aan)
Hahah we weten ook niet eens zeker of dit Gregor echt was.
hij was natuurlijk makkelijk te herkennen aan zijn glow in the dark schoenen en zijn bandieten sjaal