Haha hij staat nu op Insta ook, maar echt níemand vindt het wat, behalve 1: “Leuk! Het resultaat past bij jou”
![]()
Haha hij staat nu op Insta ook, maar echt níemand vindt het wat, behalve 1: “Leuk! Het resultaat past bij jou”
![]()
Net niet…
Dat is toch precies Mascha
Hahaha, het resultaat past bij jou
![]()
Toen ik nog kind was, was er wel de regel dat je 2 weken om het jaar mocht missen voor familie in het buitenland bezoeken. Dus op de basisschool was dat altijd de week voor en na de kerstvakantie en bij de middelbare school de laaste 2 weken voor de zomervakantie. Was volgens mij ook zo omdat er wel bepaalde periodes waren dat het mocht en/of omdat we dan direct een maand weg konden.
Mijn god de nieuwe beautygloss video:rofl:![]()
![]()
Meid vertel
Het komt gewoon over als een grote grap
What else is new🤣
True that, maar toch. Het is weer een parel
Give us details want dit kan echt elke video zijn ![]()
Slechte tell sell reclame lijkt het wel
hack
hoe ik alles altijd bij de hand heb
lol
Plossing? Dat kan korter!!
hahahahaha wat een grap. Ze sleept dus de hele dag een MAND mee door het huis? Wat is er mis met een vaste plaats hebben voor spullen?
Dat begin ook
ik dacht dat het een 1 april grap was
Ik ben meer in shock hoe je hier ruim 6 minuten over kan vol lullen?? Dit kon oprecht klaar zijn met ‘hoe raak je thuis nooit meer iets kwijt?’ ‘Mand’
Sorry jongens maar volgens mij is dit gewoon satire zonder dat we dit doorhebben
Zij zou echt een cursus moeten verkopen met hoelang je je volgers voor de gek kunt houden met meuk en daar geld aan verdienen.
Misschien kan ze advies inwinnen bij Cynthia😝