Beutyblogtopic XL #15

Maar dan hoort er toch ook bij te staan dat dit artikel gesponsord is oid?

3 likes

36 likes

Nee want het is dus linkbuilding, geen branded/sponsored content. Je wilt juist dat Google niet door heeft dat ervoor betaald is. Het is een beetje shady, ook niet volgens de Google richtlijnen maar veel bedrijven doen het wel.

2 likes

Iemand nog een bed nodig? Je krijgt nog geld toe en het enige wat je hoeft te doen is een nieuwe in elkaar zetten…

2 likes

Is de google van een influencer weer eens stuk…

13 likes

Hun eigen handjes zijn blijkbaar ook stuk

14 likes

Er staat toch bij dat Gregor een hernia heeft en dat niet kan.

6 likes

Mee eens, vind Mascha ook altijd gul overkomen dus zie haar er niet voor aan iemand dit voor 25 euro ofzo te laten doen.

14 likes

Dat bed zelf mogen houden of verkopen is al gul. Als ik een bed nodig zou hebben zou ik t gratis komen doen hoor. Volgens mij hebben zij niet bezuinigd op dat bed

25 likes

Is dit het Swiss Sense-gate bed?

4 likes

Vraagt dat eens aan (ex-?)huisvriend Hamersma.

3 likes

In de vlog van vandaag heeft Mascha een minuut lang eieren staan schudden, want dan ā€˜mixen’ ze. Tja je moet wat met je tijd. Het is overigens niet gelukt

11 likes

En dit begrijp ik dus niet… ze willen zo graag iets zelf niet doen. Willen zo graag niet de portemonnee trekken…
Dat ze op haar socials een oproep doet waardoor er misschien wel gestoorde fan in haar prive woning komt te staan.

2 likes

Er staat nergens dat ze niet wil betalen. Er staat een vergoeding tegen over. Denk dat Mascha je niet afwimpelt met een tientje.

9 likes

Hoe groot is de kans dat je iemand vind voor een klus voor vandaag die je gistermiddag hebt uitgezet? Met deze online oproep heeft ze denk ik sowieso meerdere aanmeldingen en op werkspot misschien niet eens een. Ze kan vast wel een beetje filteren op wie een gekke fan is en wie niet.

9 likes

Ik ben in een loophole beland en wist niet dat Michelle Phan zo problematisch is. Het laatste wat ik had gezien waren haar uitspraken over covid.

13 likes

Och wat verschrikkelijk erg voor hun! Ik volg haar verder niet maar dit vind ik toch wel treurig voor ze. Hopelijk komt ie er goed mee weg.

2 likes

Hij ligt niet op sterven hoor.

36 likes

Zo random maar wholesome dit.

24 likes

Ja je hebt gelijk! Te snel gelezen. Of gedacht gelezen te hebben wat ik verwachtte.
Toch snap ik niet dat ze niet gewoon als anoniempjes een werkspot klusser inschakelen.

8 likes