En zijn Surinaamse billen niet te vergeten
Hahaha ja maar ik ben er 99% zeker van!!! Ik was aan, maar niet zoooo aan hahahaa. Maar ik herkende hem dus oprecht niet omdat hij in mijn hoofd veel minder aantrekkelijk is. Maar ik volgde Mascha echt 5 jaar terug ofzo haha, nu heeft hij meer haar en geen lelijke bril?? En hij had geen lelijke outfit aan zover ik kon zien đ«ą
Edit: 90% zeker hahaha
Mascha mocht je dit lezen, geef ffe een seintje en laat weten of Gregor bij Fred was
Als de vlogs van Lowlands zo blijven als die van vandaag, ga je t nooit weten.
Kijk onze lamp is stuk en er hangt ook niet een identieke lamp naast dus we hebben geklaagd en nu een extra lamp. Was het hoogtepunt (of dieptepunt moet ik eigenlijk zeggen) van de vlog.
Maar ze mag niet op het terein vloggenâŠ
Was hij dit
Nee dit is Bart van K-otic
Ik moet hier zo hard om lachen lig echt als een debiel op de bank te grinniken
Oi dat is ook niet veel haar hahaha mhh HAHAHA denk dat het vals alarm was jongens + een bril
wil voor de zekerheid toch wel alvast mijn excuses aanbieden voor het verspreiden van fake news. Ik houd de vlog van morgen even in de smiezen. Als hij dezelfde outfit aan heeft als de man die ik zag dan zat ik of heel erg diep in mijn trip, of er was iemand met dezelfde outfit hahaha
De vlog staat geloof ik online. Houd ons niet langer in spanning!
Hij was bij Fred en had lenzen in. Als dat â geen lelijke brilâ betekent dan stijgen de kansen.
Lowlands-vlogs leken me wel leuk, maar het is allemaal weer zo Mascha-vaag. De rij was zo in een rondje, je weet wel. Eh nee, echt geen idee! Vervolgens de uitleg waarom ze niet filmt op het terrein, waarbij ze de mail voorleest waarin staat dat het best mag, alleen geen optredens of met professionele apparatuur. Oke ⊠Ze gaat om 15.30 naar het terrein omdat ze dan âietsâ wil zien, maar eigenlijk âom éénâ ook al. Euh, misschien even vertellen wĂĄt je dan graag wil zien? Ik ben afgehaakt.
Uit die mail bleek dat ze dus gewoon met haar telefoon mocht filmen, maar daar was ze te lui voor?
Haar second name
Nee nee, dat is een te groot risico omdat ze toch wel een commercieel kanaal heeftâŠ
En wat is dan precies het ârisicootjeâ?
Als jij het weet⊠Ik heb geen idee
Haha wel echt gewoon typische masha taal voor âgeen zinâ
Ze vertelde er in de vlog wel bij dat ze het ook wel lekker vond om gewoon rond te kunnen lopen en niet aan filmen te hoeven denken. Dus denk dat ze het ook wel prima vond zo.
Ja zeg dat dan gewoon
Ja precies! Echt helemaal prima als je gewoon wil festivallen!