Beutyblogtopic XL #15

En zijn Surinaamse billen niet te vergeten

28 likes

Hahaha ja maar ik ben er 99% zeker van!!! Ik was aan, maar niet zoooo aan hahahaa. Maar ik herkende hem dus oprecht niet omdat hij in mijn hoofd veel minder aantrekkelijk is. Maar ik volgde Mascha echt 5 jaar terug ofzo haha, nu heeft hij meer haar en geen lelijke bril?? En hij had geen lelijke outfit aan zover ik kon zien đŸ«ą

Edit: 90% zeker hahaha

Mascha mocht je dit lezen, geef ffe een seintje en laat weten of Gregor bij Fred was

11 likes

Als de vlogs van Lowlands zo blijven als die van vandaag, ga je t nooit weten.
Kijk onze lamp is stuk en er hangt ook niet een identieke lamp naast dus we hebben geklaagd en nu een extra lamp. Was het hoogtepunt (of dieptepunt moet ik eigenlijk zeggen) van de vlog.

7 likes

Maar ze mag niet op het terein vloggen

5 likes

Was hij dit

IMG_9573

18 likes

Nee dit is Bart van K-otic

74 likes

Ik moet hier zo hard om lachen lig echt als een debiel op de bank te grinniken

21 likes

Oi dat is ook niet veel haar hahaha mhh HAHAHA denk dat het vals alarm was jongens + een bril

wil voor de zekerheid toch wel alvast mijn excuses aanbieden voor het verspreiden van fake news. Ik houd de vlog van morgen even in de smiezen. Als hij dezelfde outfit aan heeft als de man die ik zag dan zat ik of heel erg diep in mijn trip, of er was iemand met dezelfde outfit hahaha

35 likes

De vlog staat geloof ik online. Houd ons niet langer in spanning!

7 likes

Hij was bij Fred en had lenzen in. Als dat ’ geen lelijke bril’ betekent dan stijgen de kansen.

8 likes

Lowlands-vlogs leken me wel leuk, maar het is allemaal weer zo Mascha-vaag. De rij was zo in een rondje, je weet wel. Eh nee, echt geen idee! Vervolgens de uitleg waarom ze niet filmt op het terrein, waarbij ze de mail voorleest waarin staat dat het best mag, alleen geen optredens of met professionele apparatuur. Oke 
 Ze gaat om 15.30 naar het terrein omdat ze dan ‘iets’ wil zien, maar eigenlijk ‘om één’ ook al. Euh, misschien even vertellen wĂĄt je dan graag wil zien? Ik ben afgehaakt.

23 likes

Uit die mail bleek dat ze dus gewoon met haar telefoon mocht filmen, maar daar was ze te lui voor?

12 likes

Haar second name

7 likes

Nee nee, dat is een te groot risico omdat ze toch wel een commercieel kanaal heeft

Haar woorden, niet die van mij

6 likes

En wat is dan precies het ‘risicootje’?

8 likes

Als jij het weet
 Ik heb geen idee

7 likes

Haha wel echt gewoon typische masha taal voor ‘geen zin’

13 likes

Ze vertelde er in de vlog wel bij dat ze het ook wel lekker vond om gewoon rond te kunnen lopen en niet aan filmen te hoeven denken. Dus denk dat ze het ook wel prima vond zo.

9 likes

Ja zeg dat dan gewoon :joy:

30 likes

Ja precies! Echt helemaal prima als je gewoon wil festivallen!

3 likes