Heeft het niet met auteursrechten te maken? Ze mag niet zomaar alle muziek gebruiken in haar youtube-video’s.
Dan zet ze er een ander muziekje overheen. Er zijn zat vloggers die wel beelden maken op festivals, vaak sfeerbeelden en geen optredens.
Mascha had gewoon geen zin om te filmen, wat helemaal prima is, maar zeg dat dan gewoon en kom niet met, imo, smoesjes over risicootjes
Wel echt een gemiste kans van haar want k vond t wel de moeite om na een jaar weer een video van haar aan te klikken. Maar er zit weer 0 moeite in en je krijgt niks van de hele sfeer mee dus doei.
Ze wilde gewoon lekker aan de pillen uit de naad gaan zonder dat te hoeven filmen. Prima.
Mwoah, als ze elke keer 1 uur weer naar de tent gingen zoals ze zei, dan denk ik dat niet eigenlijk.
Door het geluid
What’s up met die tenenkrommende versjes van Cynthia? Ik krijg er overal jeuk van
Haha ja zo cringgggge. En ook what’s up met deze nieuwe yoga obsessie. Dacht dat ze personal trainer ofzo zou worden? Ik zie haar nooit meer over sporten posten maar alleen yoga yoga yoga
Wordt ook al besproken in het Influencertopic
Ik vind die ‘gedichtjes’ die Cynthia de laatste tijd deelt zó cringe. Ook dat ze ze ondertekent met haar naam, mijn god.
Ik voorzie een bundel in de winkel rond kersttijd
Ik dacht dat haar hond was gestorven door dat gedicht: Kees ik mis je al
Ja, maar voor hetzelfde geld ziet haar uitgever dat en wordt dat haar nieuwe cashcow.
Hahaha ja wake-up new Cynthia cash cow just dropped
Die reacties zijn ook cringe: ‘ik zie kansen, dit raakt’
Net zoals de “versjes van mijn” of was het nou wil?
(Wilentien)
ahhahahahahaa ik heb dit opgezocht en ik ga echt stuk omg de rupi kaur van de lage landen!!!
Ik heb het ook opgezocht is de Cynthia die gedichten schrijft over een lege agenda zonder to-do’s dezelfde Cynthia die plannercursussen geeft en ontbijt en lunch op haar to-do-list zet?
Hahaha het zijn gewoon lange zinnen met wat enters ertussen.
Sorry, even beter:
De gedichten
Versjes
Van influencer Cynthia
Zijn eigenlijk
Als je nog
Eens goed kijkt
Gewoon
Hele lange
En uitgerekte zinnen
Met wat extra
Witregels.