Beutyblogtopic XL #15

Ik zie haar er ook voor aan om al haar to do lijstjes in haar planner uit te geven als gedichten en dan op het einde de tekst: “het is volbracht”

10 likes

ik ga zo stuk om die video van mascha, een jurk willen verven vanwege een kleine vlek, eindigen met een enorme vlek en zeggen ‘oh ik vind t niet zo erg ik ga wel gewoon hierin naar buiten’ hahahah net-niet icon

13 likes

Als ze nog meer vlekken maakt met dezelfde verf is het opgelost

9 likes

Ik vind die :sparkles: DIY :sparkles: van vorige week ook een parel. Dat slowmotion bloemen plukken, het sukkelen met de daadwerkelijke DIY, heel de tijd benoemen dat het een kunstwerkje wordt én het uiteindelijke resultaat :face_with_hand_over_mouth:. Probeer het anders gewoon eerst uit en maak er dan een DIY van ipv andersom denk ik dan.

7 likes

hahahahahah ja en dan nog zeggen dat dit minder storend is

8 likes

Ze heeft wel de moeite genomen en het is niet eens voor een samenwerking!

7 likes

Oei, ik zou hem zwart verven als dit het resultaat is geworden…

2 likes

Hoe is die paarse vlek gebeurd?

7 likes

Weet ze niet want het was de eerste keer. Ze heeft conform instructies een half uur geroerd (zie de versnelde beelden waarbij ze in de kleine pan duwt met een lepel en ondertussen wat eet en op haar telefoon zit)

8 likes

Normaal als ik zulke video’s zie gebruiken ze veel grotere bakken, zodat kleding niet gepropt zit. Die pan was toch gewoon te klein?

En ik kan toch niet de enige zijn die op het moment dat Mascha zei hoop maar dat er geen vlekken in het bad komen dacht dat ze dan maar beter naar een hotel had kunnen gaan :face_with_hand_over_mouth:

17 likes

in de vlog van vandaag had ze eindelijk eens een leuke jeans aan ipv slobberbroek, zegt krek dat het niet leuk is en wisselt ze het voor een legging met witte sokken

8 likes

Dit blijf ik toch zo’n rare Mascha-lore vinden eigenlijk… ik gebruik al jaren henna en impo mening maar ik vind dat reuze meevallen met rommel? Het hecht alleen op poreuze oppervlakten, dus als je je kleedjes en handdoeken even weghaalt kun je eventuele gemiste kloddertjes zo wegvegen. En met uitspoelen neem je gewoon je douche mee?
Dus waar die hotelkamer nou voor nodig was?

9 likes

Dat meen je niet, zegt ze dat? Met al die rommel die ze per jaar koopt??

3 likes

Ligt ook erg aan jezelf denk ik… bij mij werd het wel altijd een enorme rommel. En mijn wc-bril kreeg er wel vlekken van want dat was al poreus genoeg. En voegen!
Maar het ging er toch ook om dat ze het liever niet thuis deed vanwege de rommel? Dus blijkbaar maakt zij er wel een rommel van ook :sweat_smile:

5 likes

Ik heb de comments gelezen. Je bent niet de enige die de kledingkeuze niet begrijpt.

5 likes

Nee blows my mind. Grefoef was toch de fashion icon?

3 likes

Sorry maar dit is toch al 15 jaar geleden dat ze dat zei…
ik ben echt blij dat mensen dingen die ik toen zei niet meer citeren

11 likes

Haha nee zeker waar! Maar ik zag henna en wilde even als ervaringsdeskundige mijn ervaring delen :rofl: Respect voor mensen die dit netjes kunnen :sweat_smile:

5 likes

Daar zijn de meningen over verdeeld :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Maar dat is de essentie van dit topic

4 likes