Beutyblogtopic XL #15

Give us details want dit kan echt elke video zijn :joy:

14 likes

Slechte tell sell reclame lijkt het wel

4 likes

:sparkles: hack :sparkles: hoe ik alles altijd bij de hand heb
lol

2 likes

Plossing? Dat kan korter!!

9 likes

hahahahaha wat een grap. Ze sleept dus de hele dag een MAND mee door het huis? Wat is er mis met een vaste plaats hebben voor spullen?

27 likes

Dat begin ook :joy: ik dacht dat het een 1 april grap was

7 likes

Ik ben meer in shock hoe je hier ruim 6 minuten over kan vol lullen?? Dit kon oprecht klaar zijn met ‘hoe raak je thuis nooit meer iets kwijt?’ ‘Mand’

32 likes

Hoeveel zou bol.com haar hiervoor betalen?

1 like

Sorry jongens maar volgens mij is dit gewoon satire zonder dat we dit doorhebben

3 likes

Zij zou echt een cursus moeten verkopen met hoelang je je volgers voor de gek kunt houden met meuk en daar geld aan verdienen.

6 likes

Misschien kan ze advies inwinnen bij Cynthia😝

1 like

Is de 1 april video verkeerd ingepland toen ze haar planner kwijt was?

9 likes

Het is net een slechte tell sell reclame. Wat is dit voor acteerwerk?!

2 likes

Het zou me niet verbazen als er weer een WW spon zit aan te komen. Je merkt het in de vlogs en ze gaat haar voeding tracken

4 likes

Ik vind dat Gregor al zo veel is afgevallen sinds dat die terug is uit America en Mascha is ook smaller in het gezicht.

4 likes

zal het? Mooie spon, het levende bewijs dat het niet vol te houden is, de resultaten niet blijvend zijn en dat je jojo’t.

9 likes

Er was ook in kader van fertiliteit de raad gegeven aan hun om meer te bewegen voor ze naar Amerika gingen. Alleen hoop ik niet dat ze het weer die WW richting uit gaan om er geld uit te slaan, maar ja de huizen en het kantoor moeten ergens van betaald worden natuurlijk

5 likes

Ik denk altijd wie ziet er goed uit in beige? Ja sorry maar vooral elke keer als ik Vera Camilla zie dan denk ik die kleur doet niks voor niemand

Anyways, blijkt dat het Mas wel echt goed staat :clap:t3:

142 likes

Mascha’s invisalign behandeling is echt zo mooi gelukt. Ze heeft een prachtig gebit!

10 likes

Oooo she looks gorgeous!! Echt prachtig

9 likes