Beutyblogtopic XL #15

Ik ben gewoon tegen het benoemen van kilo’s, helemaal als influencer. Doen we op het forum toch ook niet. Dat is niet helpend voor anderen imo. En het is niet 1 keer maar ze promoot ook haar cursus daarmee. Vind ik persoonlijk niet nodig. Staat helemaal los van trots mogen zijn of die operatie

6 likes

Maar waarom zou je dit überhaupt doen?

4 likes

Ik vind het ook wel heftig dat goed ingelichten vrouwen nog steeds kiezen voor implantaten. Die documentaire van Dionne heb ik ook met verbazing gekeken. Hoezo kies je voor nieuwe als je al deze info hebt? Ik kan er echt met mn hoofd niet bij.

30 likes

Oh pls geen impantatendiscussie! Dit is Beutyblog…

9 likes

Jij ook weer he of niet.

8 likes

Je reageert van alle forummers het meest op @Calypso :joy:

9 likes

Zo flauw om naar haar openbare profiel te gaan en dat te gebruiken wanneer je zelf alles op onzichtbaar hebt staan.

11 likes

Oh goshhh, wordt dit ook al bijgehouden? :flushed::flushed:

12 likes

Ik ben meteen gaan kijken wie dat bij mij is. :joy:

1 like

Hahahaha nee maar ik bedoel, dat andere gebruikers dit ook gewoon checken like wtf :joy::joy:

8 likes

Staat gewoon op je profiel, als je die open hebt natuurlijk.
Was vooral gaan kijken wie dit was omdat ze me niet bekend voorkwam en geen profielfoto had maar wel liep te haten op een andere forummer.

5 likes

Zal maar gauw even kijken of ik mijne ook op prive kan zetten :stuck_out_tongue:

6 likes

Ja, weet niet, dat popt dus op in mijn hoofd.

7 likes

Ja dat komt omdat je net nieuw bent natuurlijk

7 likes

Oh be quiet please

5 likes

Maar gelukkig heb je het snel uit je post gehaald :skull:

6 likes

Fuck off Ruby, omdat het me inmiddels is gelukt ja met behulp van een AARDIGE gebruiker. Sjonge het IQ van sommige mensen hier ongelooflijk… snap ook niet dat je zo lang in 1 fucking grap kan blijven hangen :yawning_face:

Voor de liefhebber, aangezien ik zo een lame ass comment al had verwacht

8 likes

Haten :rofl:

8 likes

Gooide je toen een tomaat en gingen allemaal mensen applaudisseren of was dat een andere keer?

5 likes

Watte?

2 likes