Want de oude leden zijn wel zo gezellig ![]()
Ik ben eigenlijk het meest gefascineerd door het feit dat ze haar blog nog actief bijhoudt. En door dit:
Omg wat is dit voor iets demonisch?!
Cynthiaâs vorm van een moodboard? ![]()
Hoezo ook bruin haar?? Geen rood? Zoveel vragen ![]()
Het is een cadeau voor een jarige vriendin van haar ![]()
Ik vind dat Cynthia echt mooi kan schilderen en regelmatig ook echt leuke dingen schildert om cadeau te geven maar ik denk dat je hiermee niemand een plezier doet.
Ik vind het wel een leuk schilderij, maar zou het niet als cadeau willen hebben eigenlijk ![]()
Hahaha vreselijk. Denk je een croissant te krijgen, wordt het een zwevende pruik.
Als een vriendin van mij de moeite neemt om iets te schilderen over mij & voor mij, zou ik dat echt heel lief vinden. Ongeacht of het âperfect uitgevoerdâ is
Niet perfect is geen probleem, maar dit vind ik bijna eng
Haha ach ja, itâs the thought that counts denk ik dan maar ![]()
Haha dit! Een zelfgemaakt cadeau is 100x leuker dan iets uit de winkel, maar⊠hiervoor had ik toch liever een geurkaars voor in de plaats gekregen.
Met vrienden die zulke cadeaus geven heb je geen vijanden nodig.
Misschien weet ze wel gewoon dat die vriendin zoiets leuk vindt?
Hahah dit doet me denken aan de keer dat mijn dochter kappertje had gespeeld met haar 1 jarige broertje. En toen hebben we die afgeknipte haren later op een tekening geplakt en dat was echt zĂł creepy geworden ![]()
Kunstkritiek, ook leuk
Late reactie, maar volgens mij zat de frustratie van Chanel in het feit dat Cynthia dacht de definitie van body positivity te kunnen bepalen. Ben het daarin ook volledig met Chanel eens trouwens.
Over cynt;
Ik vind het opvallend dat haar blogpost heet âii ga voor een buikwandcorrectieâ en dan ga je lezen en dan is het âohja, en een borstvergrotingâ
Ergens vind ik die borstvergroting wat hypocriet (ja dit is een biecht en zegt ook iets over mij). Correctie klinkt nu eenmaal anders dan âvergrotingâ. Vergroting vind ik minder passen bij zelfacceptatie. Je kan nu eenmaal niet 30kg afvallen en grote volle borsten houden. Deal with it. Niets mis met kleine borsten. Los vel verwijderen snap ik veel beter.
Het lijkt me zo tering vermoeiend om op alles in je leven gejudged te worden en te moeten verantwoorden. Ze wilt dikke tieten good for her.