Beutyblogtopic XL #15

haha love die later toegevoegde screenshot ‘voor de liefhebber’ terwijl niemand het vroeg

21 likes

Nee maar kan me voorstellen dat het irritant leest als je hier later komt en er is iets verwijderd :sweat_smile:

8 likes

Het word er hier niet gezelliger op met al die nieuwe leden hier.

7 likes

Want de oude leden zijn wel zo gezellig :laughing:

65 likes

Ik ben eigenlijk het meest gefascineerd door het feit dat ze haar blog nog actief bijhoudt. En door dit:

19 likes

Omg wat is dit voor iets demonisch?!

15 likes

Cynthia’s vorm van een moodboard? :ghost:

9 likes

Hoezo ook bruin haar?? Geen rood? Zoveel vragen :joy:

13 likes

Het is een cadeau voor een jarige vriendin van haar :japanese_ogre:

7 likes

Ik vind dat Cynthia echt mooi kan schilderen en regelmatig ook echt leuke dingen schildert om cadeau te geven maar ik denk dat je hiermee niemand een plezier doet.

23 likes

Ik vind het wel een leuk schilderij, maar zou het niet als cadeau willen hebben eigenlijk :sweat_smile:

6 likes

Hahaha vreselijk. Denk je een croissant te krijgen, wordt het een zwevende pruik.

13 likes

Als een vriendin van mij de moeite neemt om iets te schilderen over mij & voor mij, zou ik dat echt heel lief vinden. Ongeacht of het “perfect uitgevoerd” is

24 likes

Niet perfect is geen probleem, maar dit vind ik bijna eng

22 likes

Haha ach ja, it’s the thought that counts denk ik dan maar :joy:

3 likes

Haha dit! Een zelfgemaakt cadeau is 100x leuker dan iets uit de winkel, maar… hiervoor had ik toch liever een geurkaars voor in de plaats gekregen.

3 likes

Met vrienden die zulke cadeaus geven heb je geen vijanden nodig.

9 likes

Misschien weet ze wel gewoon dat die vriendin zoiets leuk vindt?

5 likes

Hahah dit doet me denken aan de keer dat mijn dochter kappertje had gespeeld met haar 1 jarige broertje. En toen hebben we die afgeknipte haren later op een tekening geplakt en dat was echt zó creepy geworden :joy:

7 likes

Kunstkritiek, ook leuk

6 likes