haha love die later toegevoegde screenshot ‘voor de liefhebber’ terwijl niemand het vroeg
Nee maar kan me voorstellen dat het irritant leest als je hier later komt en er is iets verwijderd
Het word er hier niet gezelliger op met al die nieuwe leden hier.
Want de oude leden zijn wel zo gezellig
Ik ben eigenlijk het meest gefascineerd door het feit dat ze haar blog nog actief bijhoudt. En door dit:
Omg wat is dit voor iets demonisch?!
Cynthia’s vorm van een moodboard?
Hoezo ook bruin haar?? Geen rood? Zoveel vragen
Het is een cadeau voor een jarige vriendin van haar
Ik vind dat Cynthia echt mooi kan schilderen en regelmatig ook echt leuke dingen schildert om cadeau te geven maar ik denk dat je hiermee niemand een plezier doet.
Ik vind het wel een leuk schilderij, maar zou het niet als cadeau willen hebben eigenlijk
Hahaha vreselijk. Denk je een croissant te krijgen, wordt het een zwevende pruik.
Als een vriendin van mij de moeite neemt om iets te schilderen over mij & voor mij, zou ik dat echt heel lief vinden. Ongeacht of het “perfect uitgevoerd” is
Niet perfect is geen probleem, maar dit vind ik bijna eng
Haha ach ja, it’s the thought that counts denk ik dan maar
Haha dit! Een zelfgemaakt cadeau is 100x leuker dan iets uit de winkel, maar… hiervoor had ik toch liever een geurkaars voor in de plaats gekregen.
Met vrienden die zulke cadeaus geven heb je geen vijanden nodig.
Misschien weet ze wel gewoon dat die vriendin zoiets leuk vindt?
Hahah dit doet me denken aan de keer dat mijn dochter kappertje had gespeeld met haar 1 jarige broertje. En toen hebben we die afgeknipte haren later op een tekening geplakt en dat was echt zó creepy geworden
Kunstkritiek, ook leuk