Oooh heeeel mooi
Volgens mij is het belangrijkste vooral dat blonde mensen weg blijven van compleet beige outfits.
Prachtig! Dat donkere haar staat haar zo mooi.
Beige kan bij veel mensen, als de ondertoon maar goed is. Koel beige en warm beige is een enorm verschil.
Vera kiest meestal voor bedorven corned beef beige.
Dat staat inderdaad geen ziel op aarde
Hier heel donker haar maar toch lijk ik echt overleden in elke beige of oudroze kleur. Het staat haar hier inderdaad práchtig zeg.
Ja Kim K vibes Ipv gekookte worst vibes
Geprobeerd de podcast van Mas en Krekor te luisteren. Meteen afgehaakt bij de manier waarop Masha die reddit posts vertaald vanuit het Engels naar het Nederlands. MEID bereid dat even voor. Gewoon zo typisch Zero-Effort-Masha.
Vreselijk om te volgen. Het is ook niet zoveel werk, kopieer de Reddit tekst in translate en gebruik dit om af te lezen
Klopt. Kan me herinneren dat ze er in t begin complimenten van Gregor over kreeg “omdat ze dat zo goed uit haar hoofd kan”, dus misschien dat ze t daarom zo blijft doen
Alsof krek het toonbeeld is van verstaanbaar spreken
Maar lezen zij nou gewoon posts uit een reddit thread voor en bespreken die? Is dat de hele poscast?
Een tijdje terug zei ze in de vlog dat ze de podcast ging voorbereiden (rond uploaden van de video over de mand). Ik ben bang dat dit de voorbereiding was
En vergeet de snack tip niet
Een van de zwaarste orkanen ooit trekt over Florida, met potentieel rampzalige gevolgen voor iedereen daar.
Mascha: willen jullie bij ons vakantiehuis meekijken via de ring deurbel om te kijken hoe het verloopt?
Eh? Alsof het een leuke gebeurtenis is om te volgen? Wat een ramptoerisme
Dat ze er niet per direct heen vliegt om live te gaan zodra die orkaan eroverheen trekt.
Ja alsof het de visdeurbel is ofzo
Met een beetje pech zie je wel vissen voorbij zwemmen.
Echt vreselijk, zoveel mensen zijn door orkaan Helena al alles kwijt. Gewoon mensen die op het dak van hun huis moesten overleven meerdere dagen, mensen die geliefden zo weg hebben zien spoelen, mensen die hun huizen, dieren, alles weggevaagd. En dan nu nog een orkaan eroverheen. Het is echt een vreselijke ramp. Ongelofelijk dat Mas hier zo luchtig over doet, als TikTok queen zou ze toch ook al die wanhopige video’s van mensen gezien hebben?
Af en toe vraag ik mij echt af of zij wel helemaal spoort hoor…
Zit dat huis net in een veilig gebied of kan die net zo goed overstromen? Snap ook niet waarom je zou willen dat anderen dat zien?
Komt aan land in Tampa, gaat volgens de voorspellingen wel over orlando heen