Benieuwd hoe lang ze dit huis nog gaan houden aangezien ze er ook niets aan verdienen, en zelfs eigen middelen moeten blijven insteken om het te kunnen houden
Ik heb eens even zitten kijken op AirBnB. De locatie is op zich niet heel slecht voor mensen die met de auto op vakantie willen, maar de prijs is pretty much vergelijkbaar met of zelfs duurder dan een kamer bij Disney zelf (daar kun je dan met max 5 slapen, dus dit huis is wel ruimer hoor). Je moet dus net met een groot gezelschap zijn én een stuk met de auto willen rijden elke dag om dit te laten lonen.
Er zijn ook nog mega veel data beschikbaar, dus ze verhuren het ook niet vaak zo te zien. Af en toe een weekje. Ik denk dat de markt daar ook best verzadigd is als het gaat om AirBnBâs in de omgeving van Disney/Univeral.
Heeft ze wel eens genoemd in een vlog, dat ze er niet op verdienen
Zou het kunnen zijn dat ze bedoeld dat ze er geen winst op maken maar dat ze wel geld verdienen met het huis? En daar kunnen ze dan vaste lasten mee dekken.
Ze verdienen inderdaad geld met het huis door de verhuur maar volgens mij zei ze toen iets van dat ze er meer kosten aan hadden dan dat het opbracht
Ik heb zaterdag het boek van Vera ontvangen en heel snel uitgelezen. Ik ben echt heel positief! Vooraf wist ik het niet zo goed omdat het heeeeeel veel hoofdstukken zijn. Echter is elk hoofdstuk maar een of een paar bladzijdes lang, zijn het losstaande verhalen en leest het als een blogpost. Ik vind Vera echt leuk en volg haar al vanaf het begin.
Ik wist dat ze een angststoornis, burn-out en depressie heeft/had, maar hoe dat echt zou zijn en voor haar is (en geweest is) had ik geen weet van. Ik vind dat ze er ontzettend open over verteld en ik vind dat oprecht heel erg dapper. Er zou meer openheid moeten komen over mentale gezondheid. Ook schrijft ze over een aantal ziektes van naaste familieleden, wat veel impact heeft op haar (logischerwijs). Vind het vooral verdrietig dat iemand zoveel moet mee maken.
Kortom:
Ik vind het een goed boek. Zou hem aanraden als je van blogpost schrijfstijl houdt, anders kan je hem beter skippen.
Het is geen literatuur hoogstandje maar wel heel âechtâ.
Ik heb het in 1 ruk uitgelezen. Wat een openheid. Echt onder de indruk en ik hoop en denk dat ze heel veel mensen hiermee helpt.
Ik ben nog niet zo ver in het boek van Vera (40 blz ofzo) en ben wat minder positief. Ik houd vaak van dit soort boeken (hoofdzaken serie van Blossom Books enzo) maar hoewel ik haar openheid bewonder vind ik het soms vrij ver gaan als het om haar familie gaat. Niet dat je dingen niet mag uitspreken, maar bij sommige dingen snap ik niet zo goed wat zij als lezer hier mee te maken hebben. De bladzijde over Jij Bent Zo vond ik ook vreemd. Alsof het een heel diepzinnig gedicht was ofzo. En de hoofdstukken zijn wel echt heel kort. Voelt idd als een bundel verhalen.
Nu lijkt het alsof ik het boek helemaal wil afzeiken maar dat is echt niet zo. Denk dat mijn verwachtingen wat anders waren en ik misschien niet genoeg âfan/volgelingâ ben van Vera waardoor sommige dingen voor mij als casual volger iets te persoonlijk zijn ofzo. Ik kamp zelf ook met depressie dus sommige dingen zijn wel herkenbaar, het leest snel en ik wil het ook zeker uitlezen (ga zo verder lezen) dus ik wil echt niet zeggen dat het boek niet goed is en het is natuurlijk aan haar om te bepalen wat ze opschrijf, maar het pakt me niet zo als ik verwacht had.
Ik ben ook overstag gegaan en as we speak het boek aan het lezen. Net even gestopt bij het stukje waar ze iets zegt over één van de grootste beautybloggers van toen die gemene tweets over haar had gepost, met als hint dat de naam vernoemd was naar een make-up item.
Misslipgloss?
Jaaaa doeiiiiii, nĂłg een mysterie er bij!
Jaa ben ook aan het lezen geslagen door jullie en dacht ook gelijk aan misslipgloss?
Overigens dacht ik bij het hoofdstuk Monica eerst dat het over monica geuze ging omdat ze ook in het zelfde complex in Amsterdam woonden toendertijd
Is het iemand gelukt om het boek als ebook te lezen via Kobo?
Ja! Ik heb hem via Kobo gekocht en ben hem op mân ereader aan het lezen.
Thanks. Zo irritant bij mij blijft hij op preview staan en is hij niet goed te kopen.
Ik zit net op de insta te kijken van Cynthia en ik heb zoveel gemist. Ze is getrouwd en gaat een borstoperatie doen en buikwandcorrectie. Ze zag er prachtig uit in haaar witte jurk
Ze hebben een geregistreerd partnerschap en vieren later een âbruiloftâ op terschelling heb ik begrepen.
Oh huh bij mij kan dit niet
Heb je hem aangeschaft of bedoel je via kobo plus? Daar staat hij niet op idd. Als je hem aanschaft via bol of kobo dan komt hij als het goed is na synchronisatie wel op je e-reader.
Ik erger me echt aan Mascha haar ramptoerisme met die ring deurbel. Ik snap dat ze zelf haar huis in de gaten houdt hoor maar vindt dat ze het echt een beetje brengt als âoe spanning en sensatie!!â Nu ook weer met dat âPalmboompje hou vol!â