Deze reactie i.c.m. je naam en profielfoto maar wat een onzin dat vrouwen dit voor anderen doen. Het kan toch gewoon dat je niet lekker in je vel zit? Waarom zou je daar niks aan mogen doen. Wat een gezeik allemaal
Haha huh, waarom zou ze dat niet mogen zeggen? Juist omdat het om zoveel kilo gaat heeft ze toch last van dat loshangende vel?
Bewijsdrang ook echt :’) laat die meid trots zijn op zichzelf
Wat ik wel opvallend vond in de blogpost
is de vermelding van Chanel van Marketingvrouw. Twee zinnen n.a.v. die DM waarin een soort definitie wordt gegeven over bodypositivity. Ok, cool en nu?
En daarna de vermelding over die Danielle, waarbij Cynt ook zegt dat zij haar hoog heeft zitten op het vlak van zelfacceptatie. En dat het haar juist raakt en dat ze juist complimenten van Danielle hierover en dat ze een goed gesprek hebben hierover.
Ok leuk? Maar was dat gesprek met Chanel niet constructief voor haar? Of was het niet iets wat je wilde horen? Ben eigenlijk wel benieuwd naar hun gesprek.
En hoe komt het dan dat je niet goed in vel zit mbt je borsten? M.i. omdat we de hele dag onrealistische perfecte borsten zien van vrouwen die dit ook via risicovolle ingrepen hebben verkregen. Dat vind ik dus sneu.
Omdat als je zoveel afvalt dat ook invloed heeft op je borsten.
Ja natuurlijk, net zoals dat ouder worden, eventuele zwangerschappen, ooit weer aankomen en wederom afvallen, ook allemaal effect hebben. Het lichaam verandert met de jaren nou eenmaal steeds verder van het schoonheidsideaal af. Dat we daar risicovolle ingrepen voor hebben uitgevonden om dit tegen te gaan en vrouwen zo ver krijgen deze te ondergaan… nou joepie.
Je bent de laatste dagen wel lekker op dreef of niet.
Ik voel me soms net een olifant in een porseleinkast ja, maar dat vind ik juist ook wel weer interessant aan dit forum. En ik ben echt niet opzettelijk discussies aan het uitlokken, ik sta achter wat ik zeg (laat de duimpjes maar weer komen )
We get the point, Kyle
Ik vind het ook goed om jouw mening lezen, hoor. Ik merk dat ik de maakbaarheid van schoonheid lastig vind, zeker als je het afzet tegen bijvoorbeeld operaties bij ziekte. Aan de ene kant denk ik: lekker doen als je je prettiger voelt bij een lichaam na buik- en borstoperatie, aan de andere kant voel ik bij mezelf iets van weerstand. Waar dat vandaan komt, geen idee. Denk alleen maar goed om verschillende geluiden te horen.
Ik ben gewoon tegen het benoemen van kilo’s, helemaal als influencer. Doen we op het forum toch ook niet. Dat is niet helpend voor anderen imo. En het is niet 1 keer maar ze promoot ook haar cursus daarmee. Vind ik persoonlijk niet nodig. Staat helemaal los van trots mogen zijn of die operatie
Maar waarom zou je dit überhaupt doen?
Ik vind het ook wel heftig dat goed ingelichten vrouwen nog steeds kiezen voor implantaten. Die documentaire van Dionne heb ik ook met verbazing gekeken. Hoezo kies je voor nieuwe als je al deze info hebt? Ik kan er echt met mn hoofd niet bij.
Oh pls geen impantatendiscussie! Dit is Beutyblog…
Jij ook weer he of niet.
Zo flauw om naar haar openbare profiel te gaan en dat te gebruiken wanneer je zelf alles op onzichtbaar hebt staan.
Oh goshhh, wordt dit ook al bijgehouden?
Ik ben meteen gaan kijken wie dat bij mij is.
Hahahaha nee maar ik bedoel, dat andere gebruikers dit ook gewoon checken like wtf