Beutyblogtopic XL #15

Staat gewoon op je profiel, als je die open hebt natuurlijk.
Was vooral gaan kijken wie dit was omdat ze me niet bekend voorkwam en geen profielfoto had maar wel liep te haten op een andere forummer.

5 likes

Zal maar gauw even kijken of ik mijne ook op prive kan zetten :stuck_out_tongue:

6 likes

Ja, weet niet, dat popt dus op in mijn hoofd.

7 likes

Ja dat komt omdat je net nieuw bent natuurlijk

7 likes

Oh be quiet please

5 likes

Maar gelukkig heb je het snel uit je post gehaald :skull:

6 likes

Fuck off Ruby, omdat het me inmiddels is gelukt ja met behulp van een AARDIGE gebruiker. Sjonge het IQ van sommige mensen hier ongelooflijk… snap ook niet dat je zo lang in 1 fucking grap kan blijven hangen :yawning_face:

Voor de liefhebber, aangezien ik zo een lame ass comment al had verwacht

8 likes

Haten :rofl:

8 likes

Gooide je toen een tomaat en gingen allemaal mensen applaudisseren of was dat een andere keer?

5 likes

Watte?

2 likes

haha love die later toegevoegde screenshot ‘voor de liefhebber’ terwijl niemand het vroeg

21 likes

Nee maar kan me voorstellen dat het irritant leest als je hier later komt en er is iets verwijderd :sweat_smile:

8 likes

Het word er hier niet gezelliger op met al die nieuwe leden hier.

7 likes

Want de oude leden zijn wel zo gezellig :laughing:

65 likes

Ik ben eigenlijk het meest gefascineerd door het feit dat ze haar blog nog actief bijhoudt. En door dit:

19 likes

Omg wat is dit voor iets demonisch?!

15 likes

Cynthia’s vorm van een moodboard? :ghost:

9 likes

Hoezo ook bruin haar?? Geen rood? Zoveel vragen :joy:

13 likes

Het is een cadeau voor een jarige vriendin van haar :japanese_ogre:

7 likes

Ik vind dat Cynthia echt mooi kan schilderen en regelmatig ook echt leuke dingen schildert om cadeau te geven maar ik denk dat je hiermee niemand een plezier doet.

23 likes