Lucky her! Idris
Nee maar ik heb zelf ook een hernia met uitstraling en cauda gehad dus ik ken de pijn helaas. Dat wens ik echt niemand toe.
Oh dear
‘Oh dear’ waarom?
Oh nou in dat geval, enjoy haha.
En hoe!!!
Omg omg omg! Ik ben nog nooit jaloers geweest op een yt’er tot nu toe!!
Ik wil dat Idris Elba aan mijn gezicht zit
Oprechte vraag, ik zie gregor altijd “gewoon” op zijn laptop zitten, zonder laptopstand en dergelijke. Is dit niet heel slecht voor je hernia? Of staat dit los van elkaar en zijn t net andere delen die je daarmee belast?
Vooral vandaag weer, dat awisa wel zo werkt maar hij niet. Vind ik zo’n contrast.
Tuurlijk heeft dat invloed. Het minste wat je kunt doen bij rugklachten - hernia of niet- is een goede werkhouding als je achter een laptop zit.
Ik ben die outfit linkjes van mascha zo beu dat ik haar zojuist heb ontvolgt.
Wat een overkill echt. En het maar voor zichzelf goedpraten omdat hier zoveel vraag naar is
Ik snap dat wel hoor. Hier op het forum zijn al klachten als mensen in het show je laatste aankoop niet vermelden waar iets van is. Ik geloof absoluut dat zij heel veel dms krijgt met waar iets van is.
Zo, die naam heb ik al lang niet gehoord. Wat is er problematisch aan haar?
Maar meer dan 400 dm’s over een jas. Ik betwijfel het. Het is gewoon een nieuw verdienmodel
Haha ook zo’ random verzameling van spullen: zal ik x kopen? Hier is de affiliate link. Zal ik y kopen? Klik nu op m’n link!
Klinkt idd als makkelijk verdienen.
Inderdaad dat viel mij ook al op. Zal lekker cashen zijn want ze deelt nu dagelijks een link naar haar outfit. Ik vind Masha echt allesbehalve een stijlicoon, dus kan me niet voorstellen dat heel veel mensen haar vragen waar haar kleding van is maarja smaken verschillen natuurlijk
Dat word allemaal in het filmpje uitgelegd
Haha ze kan het er toch ook gewoon meteen bijzetten. Nu maakt ze er idd een verdienmodel van met linkjes waar zij aan verdient. Tjinggg
Inderdaad! En vooral ook omdat ze iets van viral items ofzo bij H&M ging bestellen om te kunnen linken. Dan klinkt het meer als verdienmodel dan dat ze items waar echt vaak naar gevraagd linkt