Zeuren op iets waar je zelf aan meedoet.
Dat ze hopelijk lekker open minded wordt.
Je volgt die mensen online en leest mee in dit topic en dan vind je het raar dat je zoveel van ze weet?
Ik zou vooral gewoon ECHT niet willen weten dat mn ouders om de haverklap met andere liggen te batsen.
Wow niks mis met 0314!!
Misschien ben ik zelf een freak, maar na de awkward tienerfase zou ik in mijn eind 20s zoiets hebben gehad van âgood for themâ als mijn ouders nog een fantastisch seksleven hadden. Hoef natuurlijk niet tot in de details te weten.
Nee precies. En die awkward tiener fase komt er wel nog aan voor hun dochter en zou het echt tering kut vinden als mijn ouders dan hun seksleven uitbuiten op het internet.
Ze komt er heus wel overheen, maar zou echt non stop gekotst hebben als 14-jarige.
Ja ach het loopt wel los denk ik. De dochter van Heleen van rooyen zat bij mij op school en zij (moeder) was ook nogal expliciet over haar seksleven maar ik geloof niet dat die dochter daar echt last van heeft gehad
Haha wat is dit nou weer voor een vage anecdote, als je haar persoonlijk niet kent heb je hier toch helemaal geen weet van
Ik zat niet met haar in de klas maar vriendinnen van mij wel en die waren wel vriendinnen met haar. Dus ja niet exact maar had echt totaal niet de indruk dat ze er last van had en ze werd er zeker niet mee gepest ofzo
Ja maar⊠dat is precies wat ik bedoel. Je weet dus precies niks van haar Snap wel wat je bedoelt, maar hoe iemand zich voordoet wil toch niks zeggen over hoe diegene zich voelt? Maar goed ik ga er te diep op in denk in haha, never mind
Oke ja goed je hebt gelijk het is een vage anecdote en ik weet het inderdaad niet! Maar ik moest hier aan denken omdat ik dacht, tieners redden zich ook wel ondanks hun expliciete/open ouders. Maar goed ik weet het niet zeker en anders is het ook maar 1 voorbeeld.
Ik heb echt moeten lachen met het stukje bij de tandarts op vloggloss vandaag. Je zal maar je job willen doen en dan ligt Mas er met een camera te filmen
Ik vond het ook grappig dat hij er 0 op reageerde
âWij zijn bij de tandarts, hallo!â
âŠâŠ
Wat een vreselijk stressvolle vlog van Mascha vandaagâŠ
Zoveel vragen ook⊠Mila was ziek, net als Gregor (die al eerder ook een paar keer ziek was), en elke keer zegt ze âze hebben iets verkeerds gegetenâ het is iig nooit gewoon een buikgriep volgens haar.
Maar ze hebben haar dus echt uit bed geplukt om naar de huisartsenpost te gaan, en allebei hebben ze nu dus âiets andersâ waar ze voor 10 dagen antibiotica voor hebben gekregen.
Valt me bij hun sowieso op hoe vaak ze (zeggen) ziek (te) zijn.
(en voor ik iedereen over me heen krijg, in dit geval is er uiteraard echt iets, want je krijgt niet zomaar antibiotica, dat weet ik)
⊠en je punt is wat precies?
foefje is thuis
Wel echt heel vervelend dat Mila zo ziek is.
Maar ze moeten wel echt wat doen aan die paniek om alles, dat helpt hun eigen gezondheid ook niet.