Als het om je kind gaat, kan je alles heftiger ervaren. Dan is antibiotica an sich al een heel ding, dat snap ik wel.
Denk dat het meer als reactie bedoelt is op alle comments die zeggen âWaarom ziek je niet gewoon uitâ. Als je antibiotica nodig hebt lijkt het me niet iets wat je zo snel even uitziekt, helemaal als het om een kind gaat.
Ben voor de rest wel met je eens hoor dat ze wat wereldvreemd lijken
Waarom zegt ze dan niet gewoon wat ze hebben ipv âiets andersâ? Weer typische interessantdoenerij en ik durf er wel op te wedden dat er niet bijster veel aan de hand is. Antibiotica geven ze ook weleens semi-preventief mee helemaal als je op vakantie gaat
Ze zegt âiets andersâ omdat het helemaal niet nodig is om de medische diagnose van een kind online te gooien.
Ik erger me mateloos aan al deze speculatieposts over een kind dat zo ziek is dat een arts in het ziekenhuis het nodig vond om haar medicatie te geven. Dan is het niet niks. En we weten dat alleen omdat de ouders dat delen. Maar die zijn het niet verplicht aan al jullie betweters de inhoud van het medisch dossier van een peuter te delen.
Volg je masha een beetje?
Nee de uitroeptekens achter 10 snap ik ook niet helemaal, aangezien (in mijn ervaring, ook met babyâs) dat wel de standaard is qua dagen minimaal. Misschien dat ze het nog nooit eerder heeft meegemaakt en er van is geschrokken. En qua in details treden over wat er medisch aan de hand is, weten we inmiddels denk ik wel dat zij dat vaak niet deelt (wat idd ook niet nodig is). Denk dat ze deze âuitlegâ nu geeft omdat veel mensen toch nieuwsgierig zijn en/of zelf conclusies trekken
Oh ik vind juist dat zij mar al te graag medische dingen altijd deelt. Niet per se over Mila maar als het even kan maakt ze een aparte video genaamd âwat wij precies hebben en medicijnen innemen met koffieâ oid
Ooh meen je, ik moet zeggen dat ik haar vlogs al jaren niet meer bekijk maar ik dacht me te herinneren in 1 van haar Beautygloss videos dat ze zei dat ze er van youtube niet veel over mocht zeggen (medicatie etc)?
Ze mag inderdaad geen medicijnen benoemen, maar verder heeft ze het wel altijd over hun slechte health.
Weliswaar met hele vage bewoordingen, maar het is wel echt een van haar âfavorieteâ topics in de vlog.
Hahaha deze had ik nog niet eens gezien
Hahah eerlijk, wel respect voor haar doorzettingsvermogen. Ik ben vergelijkbaar als in iedere maand een nieuwe hobby, maar ik heb lang niet genoeg discipline om elke hobby dusdanig lang te onderhouden dat ik er geld mee kan verdienen. Zij exploiteert zoân beetje elk aspect van haar persoonlijke leven? Even los van dat ik dat sowieso niet zou willen zou ik het ook niet kunnen, heb echt niet genoeg commitment aan mân hobbyâs
The perks of ADHD
Eerlijk, ze maakt (meestal) wel mooie schilderijtjes.
Hahaha âik deel zo graag mijn tips en technieken met jeâ oftewel ik verdien zo graag op zoveel mogelijk manieren geld aan je
@Cam Oh zeker, dat vind ik ook! Vind het wel knap hoe ze dat heeft geleerd in een (voor mijn gevoel) relatief korte tijd.
@wiewatwaar in de stories hiervoor of hierna zegt ze inderdaad ook dat ze zelf cursussen en âeindeloos veelâ YouTube tutorials heeft gekeken. Dat maakt 't voor mij ook nog een stukje schaamtelozer. Dat je geld wil verdienen met iets wat je van andermans cursus hebt geleerd of wat je van YouTube hebt geleerd. Maarja Moneymindset
Misschien ben ik in de war met iemand anders, maar ik kan me ergens herinneren dat ze de cursus die ze deed heeft gedeeld incl. kortingscode. Toen ze dus net was begonnen met deze hobby.
Ja! Van studio cremers, moest daar ook gelijk aan denken.
Waarom kan zij niet 1x een hobby gewoon voor haar eigen lol of ontspanning hebben⊠waarom moet overal geld aan verdiend wordenđ©