Beutyblogtopic XL #15

Ja dat lijkt me ook, maar wil geen aannames doen over iets wat ik zelf niet heb, vandaar. Ging even de vlog van vandaag afkijken, maar hier krijgt toch iedereen spontaan een hernia van…

27 likes

Dat snap ik haha, maar die is 30 minuten en daar had ik dan weer niet zo’n zin in, had gehoopt op bullet points met de hoogtepunten :joy::laughing:

3 likes

Hahahahah omg. Nee dit is echt heel goed voor je rug!!! ! * insert masha 's ik-heb-jaaarenlang-ervaring- gezicht *

4 likes

Ziet er idd totaal niet ergonomisch uit, maar misschien ontlast dat de pijn juist, want mijn man ligt itt vroeger ook heel vaak juist zo in plaats van rechtop sinds hij een hernia heeft gehad (de erge pijn is weg maar al jaren blijft het een gevoelige plek en door bepaalde activiteiten of bewegingen wordt het weer erger).

6 likes

Ik wil niet doen alsof hij geen last zou hebben van zijn hernia, want dat heeft ie ongetwijfeld echt en we kunnen niet voelen wat hij voelt etc, maarrrrrrr

Ik heb soms het idee dat ze die hernia gebruiken om bepaalde dingen goed te praten voor zichzelf. We vliegen business class, want economy gaat echt niet met zijn rug. We vragen iemand voor het bed, want hernia.
En dan vervolgens zie je hem wel in zulke houdingen als op de foto zitten, aan de keukentafel werken zonder ergnomische hulpmiddelen, gaat in allerlei attracties etc.

En ja ik snap dat het soms keuzes maken is, dat je iets laat zodat je het andere wel kan doen, maar als je echt zoveel last hebt, dan let je toch op hoe je zit en zorg je op zn minst voor een goede werkplek met een fatsoenlijke stoel.

Overigens is dat laatse (die goede werkplek) iets waar ik me bij meer influencers over verbaas. Dat ze eerder gaan voor iets wat er goed uitziet, dan dat ze er voor zorgen dat ze goed zitten.

23 likes

Ik vind het meer irritant dat ze de hele tijd post “moet ik dit hebben/kopen”.

Nee mens je hebt al zoveel zooi, maar dan zit ze weer in een ‘boter obsessie door tiktok’ ???

Ik merk dat ik juist onhebberig wordt van haar hebberigheid, zo vermoeiend dat de hele tijd met spullen bezig zijn. Terwijl ik haar verder nog steeds best een leuk persoon vind, maar het is bij haar altijd zo hebben hebben hebben, de laatste tijd al helemaal.

42 likes

Ze wist niet eens echt wat het was. “Zo’n boter ding”. Je bedoelt een botervloot? Heb je het echt nodig als je eigenlijk niet weet wat het is?

Het staat me ook een beetje tegen dat ze bewust “viral” producten koopt zodat ze lekker kan verdienen aan affiliate linkjes. Overconsumptie is niet echt een verrassing bij haar, maar vind dit weer een nieuw niveau ofzo.

18 likes

Ja daarom heeft ze dus ieder halfjaar een opruim video met een ‘nieuw systeem’ wat echt gaat werken.

11 likes

Haha Mascha in haar story waarin ze zegt dat ze laatst een analyse heeft gedaan van haar volgers. Kernwoorden: :sparkles: royaal, vriendelijk, gezellig en knap :sparkles: Waar meet je zulke dingen nou aan af? :face_with_monocle:

21 likes

Dit forum :joy:

14 likes

Lol ik dacht eerst dat het een soort spam berichtje was. Maar het was echt :joy:

4 likes

royaal :joy:

8 likes

Nu kun je opeens een cadeaubon van de bijenkorf winnen als je haar 6 laatste foto’s op instagram hebt geliked. Heeft ze onlangs teveel volgers verloren of probeert ze iets anders uit?

5 likes

Ik heb een hernia gehad en ik lag soms in de raarste houdingen die verlichting gaven. Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ie in gekke kronkels op de bank ligt.
Wat ik ook niet snap is idd geen ergonomische werkplek. Dat scheelt zoveel. Eigenlijk zou iedereen zijn bureau/stoel/computer ergonomisch moeten instellen. Het liefst zou je ook moeten kunnen staan, dat is voor een hernia beter dan zitten. Maar dat past natuurlijk niet in de mancave🙄.

9 likes

Ik ben zelf niet al te goed in samenvattingen maken maar hier hier op reddit staan wel een aantal punten samengevat:

Edit: ze komt ook uiteraard met een veel te dure cursus zoals elke influencer en er gaan verhalen over dat ze bij cults zou zitten. Ze heeft een keer op insta gepost dat ze een man in rolstoel heeft geheeld.

7 likes

Ik zie gewoon loyaal

4 likes

Ik volg haar maar ik heb geen van deze eigenschappen.

12 likes

Ben je dan niet rete knap?

5 likes

Ik zou mezelf eerder lekker noemen.

9 likes

Ja, ga weg, joh. Hoe kun je nou in de “boterscene” zitten en niet eens weten hoe het heet. Het irriteert me vele malen meer dan zou moeten.

7 likes