Haha Mascha in haar story waarin ze zegt dat ze laatst een analyse heeft gedaan van haar volgers. Kernwoorden: royaal, vriendelijk, gezellig en knap
Waar meet je zulke dingen nou aan af?
Dit forum
Lol ik dacht eerst dat het een soort spam berichtje was. Maar het was echt
royaal
Nu kun je opeens een cadeaubon van de bijenkorf winnen als je haar 6 laatste foto’s op instagram hebt geliked. Heeft ze onlangs teveel volgers verloren of probeert ze iets anders uit?
Ik heb een hernia gehad en ik lag soms in de raarste houdingen die verlichting gaven. Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ie in gekke kronkels op de bank ligt.
Wat ik ook niet snap is idd geen ergonomische werkplek. Dat scheelt zoveel. Eigenlijk zou iedereen zijn bureau/stoel/computer ergonomisch moeten instellen. Het liefst zou je ook moeten kunnen staan, dat is voor een hernia beter dan zitten. Maar dat past natuurlijk niet in de mancave🙄.
Ik ben zelf niet al te goed in samenvattingen maken maar hier hier op reddit staan wel een aantal punten samengevat:
Edit: ze komt ook uiteraard met een veel te dure cursus zoals elke influencer en er gaan verhalen over dat ze bij cults zou zitten. Ze heeft een keer op insta gepost dat ze een man in rolstoel heeft geheeld.
Ik volg haar maar ik heb geen van deze eigenschappen.
Ben je dan niet rete knap?
Ik zou mezelf eerder lekker noemen.
Ja, ga weg, joh. Hoe kun je nou in de “boterscene” zitten en niet eens weten hoe het heet. Het irriteert me vele malen meer dan zou moeten.
Oh ja dat wel
Ik hoop dat Elise dit een keer doet en dan zegt dat ze lelijke, arme, gewone volgers heeft.
Want dat is wel waar.
Wat een werk om dat te tellen.
Dit klinkt als een fetisj clubje
Vetisj
Hahah zie dit nu pas, mijn typo idd. Maar hoe je kunt zien dat je volgers loyaal zijn?? klikken veel op haar spon linkjes misschien?
Dat ze al jaren blijven kijken ondanks haar crappy content
Ik heb met een hernia op onder naast en over de tafel en bank gelegen om een paar seconden geen helse pijn te hebben. Daar vond ook iedereen wat van…iedereen die niet letterllijk iedere dag bij het opstaan denkt…hoe kom ik deze dag weer door.