Beutyblogtopic XL #15

Las op een juicechannel geruchten over ruzie tussen Masha en Josh V. Aanleiding is dat Josh nu in Parijs is met allemaal influencers en dat Masha daar niet bij is. Ze hebben ook geen nieuwe planner uitgebracht dit jaar en Josh is al een tijd niet langsgekomen in de vlogs. Ben benieuwd of er echt iets gebeurd is tussn die 2 :eyes:

8 likes

Zitten de foefs ook niet gewoon nog in Amerika?

8 likes

Sowieso klopt die vibe tussen hun ook niet vind ik. Kreeg er altijd zo’n gevoel van dat Mascha heel graag wilde tippen aan Josh maar dat niet lukt.

22 likes

Nee ze zijn alweer terug volgens mij. Misschien had Mascha eerder gehoopt op een uitnodiging voor Nikkie d’r tripje in Disneyland :joy:

2 likes

Ik herinner me een get ready with me video voor de Barbie film waarin Josh haar in een outfit stak waarvan ze al had aangegeven zich niet goed in te voelen vanwege haar appelfiguur. Als goede vriendin wil je toch juist dat ze zich goed voelt? Rare combinatie die 2

11 likes

Ik denk eerder dat Mascha gewoon niet echt de doelgroep van Josh is, en op dit moment ook niet echt een goede representative voor haar merk aangezien Mascha dagelijks in chill kleding loopt

8 likes

Vera Camilla heeft een miskraam gehad. :pensive:

https://www.instagram.com/p/DCbO-hoNMNm/?igsh=MWViY281aWJhNGE4dw==

3 likes

Staat al in andere topic, en ze is geen OG beuty dus hoort hier niet

8 likes

Wat jammer voor haar en Jeffrey

8 likes

Vandaag had ze een hippe ddddd theedoek aan in haar vlog.

Oh fijn; Mascha vliegt niet alleen maar 4x per jaar naar Amerika, maar ze gebruikt ook AI voor de meest achterlijke dingen. Ook sĂșper goed voor het milieu.

Waar Mas Ai voor gebruikt:

• vragen hoe ze vazen op een plank moet zetten, want ze kan zelf niet bedenken hoe dat mooi staat.
  • haar miracle morning schema, want ze kon niet zelf bedenken in welke volgorde ze moest stretchen en douchen voor Mila wakker wordt. Dankzij ChatGPT weet ze nu dat ze er 20 minuten over doet om haar haar en make-up te doen en niet 5 zoals ze dacht. Ze had opzich ook één van haar DUIZENDEN eigen vlogs kunnen kijken waarin ze dat elke dag doet. Maarja daar verdampt de zee niet van, dus dat moest anders.
  • haar planning, want ondanks dat ze PLANNERS VERKOOPT kan ze er zelf geen dagindeling mee maken en moet ChatGPT de weektaken verdelen in dagtaken onder andere rekening houdend met “ik moet wel lunchen” en “ik voel me best moe” want dat kan ze zelf niet bedenken. Ze vind het fijn om non-judgemental advies te krijgen en ze had ChatGPT nodig om te bedenken dat ze taken van een drukke donderdag ook op een rustige vrijdag kan doen.
  • spellingcheck :joy::joy::joy::joy::joy::joy: wel voor e-mails maar niet voor je fucking uitgegeven boek
  • mevrouw kookboek gebruikt het om te bedenken wat ze kan koken van de producten die ze in huis heeft, want dat kan ze zelf niet.
  • whatsappberichten en dan vraagt ze of ChatGPT wil dienen als psycholoog of gedragstherapeut (haar woorden):joy::joy::joy::joy::joy: deze meid vraagt een COMPUTER om te herkennen welke emoties de schrijver heeft want dat kan ze zelf niet ???
  • hoe lang het duurt om een auto uit te pakken
  • hoe ze haar kind moet opvoeden “LOVE de opvoedtips die ik van ChatGPT krijg, ik vraag hem dan pedagoog te zijn”. Ja sorry, ik vind dit bleak af.
52 likes

Ben sowieso benieuwd hoeveel water het koelen van het datacentrum voor al die domme vlogs kost.

13 likes

Niet aardig van je, dat is hartstikke lastig

25 likes

Wtf kan daar nou mee mis gaan :woozy_face:

9 likes

Een auto uitpakken? Zit er elke keer cadeaupapier omheen dan?

18 likes

Omg wat intens dom is zij ook. Hoe helpt ik de aarde nog meer naar de klote en give ik zero fucks

16 likes

En ook maar 1 reactie over klimaat, paar mensen die het niks vinden en de rest vind het interessant???

5 likes

Waar heb ik naar zitten kijken XD
Alleen maar geklaag over de tropische hitte, alle festivals missen, kutauto. Mijn god

10 likes

En toch staat in de titel van de video alweer een spellingsfout

12 likes

Hahahahahahha zeker met die wachttijden.

Moet je als suĂŻcidaal persoon gaan wachten op een influenza die stress krijgt van het inpakken van haar huurauto als ze naar haar tweede huis in Amerika gaat.

22 likes