Las op een juicechannel geruchten over ruzie tussen Masha en Josh V. Aanleiding is dat Josh nu in Parijs is met allemaal influencers en dat Masha daar niet bij is. Ze hebben ook geen nieuwe planner uitgebracht dit jaar en Josh is al een tijd niet langsgekomen in de vlogs. Ben benieuwd of er echt iets gebeurd is tussn die 2
Zitten de foefs ook niet gewoon nog in Amerika?
Sowieso klopt die vibe tussen hun ook niet vind ik. Kreeg er altijd zoân gevoel van dat Mascha heel graag wilde tippen aan Josh maar dat niet lukt.
Nee ze zijn alweer terug volgens mij. Misschien had Mascha eerder gehoopt op een uitnodiging voor Nikkie dâr tripje in Disneyland
Ik herinner me een get ready with me video voor de Barbie film waarin Josh haar in een outfit stak waarvan ze al had aangegeven zich niet goed in te voelen vanwege haar appelfiguur. Als goede vriendin wil je toch juist dat ze zich goed voelt? Rare combinatie die 2
Ik denk eerder dat Mascha gewoon niet echt de doelgroep van Josh is, en op dit moment ook niet echt een goede representative voor haar merk aangezien Mascha dagelijks in chill kleding looptâŠ
Vera Camilla heeft een miskraam gehad.
https://www.instagram.com/p/DCbO-hoNMNm/?igsh=MWViY281aWJhNGE4dw==
Staat al in andere topic, en ze is geen OG beuty dus hoort hier niet
Wat jammer voor haar en Jeffrey
Vandaag had ze een hippe ddddd theedoek aan in haar vlog.
Oh fijn; Mascha vliegt niet alleen maar 4x per jaar naar Amerika, maar ze gebruikt ook AI voor de meest achterlijke dingen. Ook sĂșper goed voor het milieu.
Waar Mas Ai voor gebruikt:
- vragen hoe ze vazen op een plank moet zetten, want ze kan zelf niet bedenken hoe dat mooi staat.
- haar miracle morning schema, want ze kon niet zelf bedenken in welke volgorde ze moest stretchen en douchen voor Mila wakker wordt. Dankzij ChatGPT weet ze nu dat ze er 20 minuten over doet om haar haar en make-up te doen en niet 5 zoals ze dacht. Ze had opzich ook één van haar DUIZENDEN eigen vlogs kunnen kijken waarin ze dat elke dag doet. Maarja daar verdampt de zee niet van, dus dat moest anders.
- haar planning, want ondanks dat ze PLANNERS VERKOOPT kan ze er zelf geen dagindeling mee maken en moet ChatGPT de weektaken verdelen in dagtaken onder andere rekening houdend met âik moet wel lunchenâ en âik voel me best moeâ want dat kan ze zelf niet bedenken. Ze vind het fijn om non-judgemental advies te krijgen en ze had ChatGPT nodig om te bedenken dat ze taken van een drukke donderdag ook op een rustige vrijdag kan doen.
- spellingcheck
wel voor e-mails maar niet voor je fucking uitgegeven boek
- mevrouw kookboek gebruikt het om te bedenken wat ze kan koken van de producten die ze in huis heeft, want dat kan ze zelf niet.
- whatsappberichten en dan vraagt ze of ChatGPT wil dienen als psycholoog of gedragstherapeut (haar woorden)
deze meid vraagt een COMPUTER om te herkennen welke emoties de schrijver heeft want dat kan ze zelf niet ???
- hoe lang het duurt om een auto uit te pakken
- hoe ze haar kind moet opvoeden âLOVE de opvoedtips die ik van ChatGPT krijg, ik vraag hem dan pedagoog te zijnâ. Ja sorry, ik vind dit bleak af.
Ben sowieso benieuwd hoeveel water het koelen van het datacentrum voor al die domme vlogs kost.
Wtf kan daar nou mee mis gaan
Een auto uitpakken? Zit er elke keer cadeaupapier omheen dan?
Omg wat intens dom is zij ook. Hoe helpt ik de aarde nog meer naar de klote en give ik zero fucks
En ook maar 1 reactie over klimaat, paar mensen die het niks vinden en de rest vind het interessant???
Waar heb ik naar zitten kijken XD
Alleen maar geklaag over de tropische hitte, alle festivals missen, kutauto. Mijn god
En toch staat in de titel van de video alweer een spellingsfoutâŠ
Hahahahahahha zeker met die wachttijden.
Moet je als suĂŻcidaal persoon gaan wachten op een influenza die stress krijgt van het inpakken van haar huurauto als ze naar haar tweede huis in Amerika gaat.