Beutyblogtopic XL #15

Ze heeft toch al EMDR gehad hiervoor paar jaar terug?

6 likes

Ik ga nu als een boomer klinken maar ik vind het het waard in dit geval: waar gaan we in vreeeeeeedesnaam heen met zn allen zeg

16 likes

Ja ik voel me ook een boomer maar Mascha is 5 jaar ouder dan ik ofzo dus eigenlijk is zij de aso boomer oké.

6 likes

Eigenlijk moet iemand even de Masha-Earth-Overshoot day berekenen. Als iedereen zo zou leven als Masha zouden we denk ik al begin februari aarde tekort komen.

15 likes

Oke dit kan dus gewoon! footprintcalculator.org
Weet natuurlijk niet de precieze data van Masha maar ik kom uit op overshoot day 30 januari en dat we wel 12.2 aardes nodig hebben als iedereen zoals Masha leeft.

10 likes

Kan er niet een follow up van IceScream komen? Oa de man achter booking zat er ook in toch?

7 likes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet wist dat ChatGTP zoveel verbruikte… heb het net opgezocht en wow het is niet min… :frowning:

Dus sowieso dat Mascha dit ook niet weet…

3 likes

Waarom… denk… je… dat…

14 likes

Alsof het haar een reet zou interesseren als ze het wel wist

20 likes

Ik … DENK … dat gewoon…

13 likes

even voor je verbeterd

10 likes

Mascha laat nu constant zien wat ze eet en vooral ook hoeveel ze opschept en niet op eet.

Om te informeren over portion control? Ik weet niet maar het voelt heel erg als een 16jarige die trots is op hoe weinig ze eet. Dacht dat we dat wel voorbij waren in dit tijdperk van bewustzijn over wat dat kan aanrichten.

4 gyoza’s en 3 minikomkommers als avondeten vind ik niet per se een voorbeeld.

Of mis ik hier een informatieve waarde? Ze geeft ook aan in de comments dat dit echt een bewust nieuw idee is in haar vlogs.

27 likes

Snap dit ook echt niet. Dit kan juist mensen triggeren om een eetstoornis te ontwikkelen en het is ook echt niet interessant om te zien.
Leuk om te zien wat andere mensen koken/eten, maar niet hoeveel.
Ik vind het ook zorgelijk dat zij er trots op lijkt te zijn als ze weinig eet.

21 likes

Sowieso jammer dat de focus vaak ligt op ‘weinig’ of minder eten I.p.v. voedzaam eten en goed voor je lichaam zorgen. (vind dat met sporten vaak ook zo uitgelicht online; meteen marathons en zware krachttraining /crossfit en elke dag gaan om 5:00u sochtends) Geeft lijkt me alleen maar stress.
What about luisteren naar je lichaam, balans en goed zorgen voor je lijf.

45 likes

Ik vond dit inderdaad echt wel extreem weinig. Dit valt trouwens ook niet vol te houden. Ik zie de foefs dan nog liever genieten van hun snacks en lekker eten wat ze willen

2 likes

Ik snap de reacties hierboven maar ik snap ook waarom ze ervoor kiest om het nu te delen. Want ze kregen continu reacties dat ze nu zeker aan de ozempic zitten en dat ze nog veel te veel/ongezond eten om ‘plotseling’ zoveel af te vallen. Dan is dit een soort tegengeluid i guess. Maar ja ook geen voorstander van weinig eten promoten verder

2 likes

Lol ik zie mas en krek al illegaal ozempic halen bij zon louche dealer :joy:

10 likes

Whahahah die profielfoto ook van jou :rofl: pas toen ik erop klikte zag ik dat het Mascha was :joy:

6 likes

Ik denk bijvoorbeeld aan Andrelon? Ja inderdaad echt bizar hoeveel poen zij schept voor minimale inzet :laughing:

10 likes

Heeft ze verteld in de vlog, je kunt geen hypotheek krijgen ook in amerika. Wel bizar idd dat je ff 5 ton in een keer neerlegd

3 likes