Beutyblogtopic XL #15

Tuurlijk kun je in Amerika wel een hypotheek krijgen. Ik denk dat zij het specifiek niet kan omdat ze geen inwoner is, maar het is niet alsof het niet bestaat?

8 likes

Als je in nl al een hypotheek hebt, kun je niet ook in usa een hypotheek krijgen bedoelt ze denk ik :wink:

5 likes

Het blijft me verbazen dat jullie je hierom blijven verbazen. Kijk naar de huizen waar een Gio en Enzo in wonen. De auto’s waar ze in rijden, etc. Het is toch al vanaf het begin duidelijk dat er enorm veel geld in rond gaat?

30 likes

Verklaart denk ik ook (mede) waarom ze haar ziel verkocht had aan weight watchers.

12 likes

Ja snapchat zou ook wel cashen? Een jongere collega van me zei dat ze daar best wat influencers op volgt en dat dat goed verdient.

2 likes

Ik bedoel als Nederlander ja.

6 likes

Ik moet soms echt zo lachen om Mascha, heeft ze nu weer een ā€˜hack’ bedacht dat ze de franjes van haar sjaal aan elkaar kan knopen en dan blijft ie zitten. Ze brengt het dan echt alsof ze iets heel briljants bedacht heeft, alsof niemand ooit bedacht heeft dat je je sjaal kan knopen zodat ie blijft zitten.

26 likes

Doet ze toch altijd met die ā€œlife hacksā€ die iedereen zelf kan bedenken

10 likes

Wat nu weer. Daar zijn franjes toch niet voor :woozy_face:

8 likes

Denk niet dat ze in NL een hypotheek heeft

5 likes

Ik open net Instagram en het eerste wat ik zie is dat Masha zwanger is! Wat mega leuk :hugs:

58 likes

Wat fijn dat het gelukt is voor ze! :two_hearts:

9 likes

Ahw zo fijn voor ze :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ah wat mega leuk voor ze! :heart:

6 likes

Ik vind het oprecht leuk voor ze haha

9 likes

Mascha & gregor verwachten hun 2de kindje!

4 likes

Aah ik vind het ook leuk voor ze, omdat ze zo open zijn geweest over hun kinderwens.

5 likes

Hoe werkt dit? Sprint je van Instagram/YouTube dan naar hier en plaats je dit zonder ook maar iets te lezen van wat er boven je wordt gezegd? Letterlijk 1 post boven je :skull:

79 likes

Benieuwd wie z’n eigen kantoor/cave gaat opgeven.

24 likes

Gewoon in een stapelbed met Mila

7 likes