Volg je haar ook op dat speciale kanaal wat ze erover heeft geopend of alleen op haar normale insta?
Ik vind zelf die zalvende toon bij alles wat kut is irritant. Dat ze dan vertelt dat ze zich kut voelt en dan daarna in van die staccato zinnen; Maar dat is oké. Gaat ook weer voorbij. Maar dat mag er zijn. Is gewoon ook aan de hand.
Volgens mij is het er ook wat tegen gevallen na haar eerste berichtje dat het moment van wakker worden zo erg meeviel. Fijn natuurlijk dat dat meeviel, want dat was blijkbaar iets waar ze erg tegenop zag. Toen viel de pijn erg mee maar dan werkt de verdoving waarschijnlijk nog deels.
Vind het wel interessant om te zien hoe extreem gestructureerd ze zoiets ook weer aanpakt. Aan alles is gedacht en alles is voorbereid. Tot aan een grijpertje om vanuit bed makkelijk dingen te kunnen oppakken.
Super lief ook dat er allemaal vrienden langs komen maar zag op een gegeven moment vier vrienden met twee kleine kinderen tegelijk op bezoek en toen dacht ik wel pfff als ik zo beroerd was dat er een bed in de woonkamer nodig is dan zouden vier volwassenen en twee kinderen tegelijk op bezoek me wel vrij heftig lijken.