Beutyblogtopic XL #15

Huis is nu al zo klein, wordt echt claustrofobisch met nog een kind erbij en vooral al die spullen voor een baby. Ze hebben er volgens mij ook nog niet gewoond met een kleine baby, lijkt me echt kut met al die trappen ook en die smalle verdiepingen.

Anyway, NMSMVPE

21 likes

Ik voorzie een verhuizing in 2025 :crystal_ball:

27 likes

Wat is die ad van gilette van vera smerig zeg :skull_and_crossbones:

18 likes

Heel raar ja

9 likes

Gelukkig is hij makelaar en hebben ze zo weer wat anders in Amsterdam…

5 likes

Dat huis is echt niet klein, het heeft vier slaapkamers en twee badkamers. Misschien wel gelet op de hoeveelheid spullen die erin staan, maar dat bedoelde je misschien ook.

18 likes

Wat ik daar wel raar van vind is de indeling. Je komt de voordeur binnen en je staat direct in leefruimte. Noem mij maar ouderwets, maar ik vind het altijd wel fijn dat er eerst een stukje gang is.

18 likes

Ja, dat vinden ze zelf ook een nadeel, geloof ik.

8 likes

Dat is voor zulke Amerikafans toch de droom, is daar volgens mij normaal als ik alle home makeover shows die ik heb gezien mag geloven, je stapt gewoon meteen de woonkamer in

6 likes

Het is echt het slechts ingedeelde huis ooit, heel erg smal en helemaal ramvol. En de slaapkamers zijn er 2 in de kelder en 2 op zolder, dus je moet altijd 2 trappen op/af naar één van je kinderen toe als het moet ‘s nachts.

Lijkt me echt fucking arelaxed, ze hadden het juist chill met 1 kind die bijna naar school is.

18 likes

Ik vind de link altijd zo vergezocht en waarom doet scheert ze zich in een sweater met uitlopende mouwen?
Water drupt zo terug naar binnen

14 likes

Waar kan je die zien? Zie hem niet op haar insta

8 likes

Volgens mij is het die oude van 17 december oid

13 likes

Ze wonen letterlijk in een gang. Zo smal zijn die woonkamer en keuken.

24 likes

Hoop dat het heel goed betaalt

6 likes

Gevonden, tnx. Maar smerig dat ze die haren in haar scheermesje laat zien? Had iets ergers verwacht haha

10 likes

Smerig?? Jij moet mij eens zien als ik mijn benen ga scheren. Ik zie stoppels bij haar en geeneens haar. Reclames dat mensen hun gladde benen scheren vind ik pas raar.

5 likes

Dat ze haar miskraam voor commerciële doeleinden inzet. Althans, dat vind ik er smerig aan.

31 likes

Ja, nu niet alleen op deze video.
Het is een reclame voor een scheermes, we zien haar eerst make-up op doen, plaknagels, ze heeft het over haar zwangerschap, het verlies en dan ineens ja ik heb nu weer tijd om voor mezelf te zorgen en doe dit ook met de scheermesjes.

11 likes

Ik vind andermans haren op scheermessen, in putjes etc sowieso smerig. Staat los van scheermesreclames.

30 likes