Beutyblogtopic XL #15

Nee ik vind het zelf vooral beetje vreemd dat ze dr miskraam koppelt aan een scheermesjesreclame. Haar in een scheermes heeft iedereen, dat is het hele doel ervan lijkt me ook haha

15 likes

Vind van die haartjes in een scheermes niet iets voor een advertentie. Bleh

4 likes

Jij ziet liever schone mesjes om te laten zien dat de mesjes scherp zijn / hun werk doen?

8 likes

Ja en ik zie ook liever blauwe vloeistof in maandverband reclames dan bloed.

28 likes

Ik geloof wel dat mesjes hun werk doen zonder bewijs erin eigenlijk ! Maar gebruik ook al jaren dezelfde die gewoon goed werken.

6 likes

Welke als ik vragen mag? Ik gebruik de mannen Gillette wegwerp messen omdat ik heb gehoord dat die hetzelfde zijn als de Estrid, maar ben medium enthousiast

3 likes

Deze iig niet kopen. Dacht weer een een goed mes te kopen ipv die goedkope wegwerpdingen maar voor m’n gevoel scheer ik er niets mee

3 likes

Ik vind deze echt heel fijn scheren, gebruik ze al jaren.

10 likes

Vind het er vooral zo raar uitzien met haar onderbroek en trui aan, slaat gewoon nergens op echt niemand scheert de bikinilijn zo

12 likes

https://www.kruidvat.nl/wilkinson-sword-intuition-2-in-1-sensitive-navulmesjes/p/4732960 Deze! Koop ‘m ook vaak bij de zeeman (navullingen).
Even natmaken en je kan beginnen met scheren zonder schuim. Voor de kleine hoekjes is het wel wat grof qua formaat. Maar doet wat het moet doen.

3 likes

Naja ik vermoed dat die campagne met de scheermesjes al gepland was en dat toen de miskraam er tussendoor kwam. Toen heeft ze denk ik overlegd met het merk en samen besloten dat deze content ook goed was. Uiteindelijk is haar ‘merk’ haar leven, dus dit hoort er ook bij :woman_shrugging:

11 likes

Oprecht niet gezien! En daarbij, dacht dat ik in het mommybloggers topic zat.
En even voor je eigen beeldvorming, nee.
Ik kijk vaak gewoon YouTube, insta etc voor dat ik naar boven ga, en als ik dan in bed lig scroll ik over het forum. En daarbij, plaats bijna nooit iets. Vond t gewoon leuk voor ze :kissing_closed_eyes:

6 likes

Ik las dit en dacht echt, wie is Masha? :smiling_face_with_tear: Kwartje viel pas na de post van die andere forummer. :joy:

3 likes

Dan leef jij in een andere tijdzone of de klok op je computer staat niet goed want hier staat er ook dat je het 2u 's nachts hebt gepost. Die andere post 5u 's ochtends, vandaar die opmerking van iemand “midden in de nacht”. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Haha ohja een vriendin van mij heet Masha dus m’n telefoon heeft het denk ik automatisch gecorrigeerd :sweat_smile:

3 likes

Grefoef zijn mancave gaat eraan moeten geloven voor Mila volgens hun in de podcast. Maar wel pas na een jaar met de baby om te kamer te hebben geslapen en dan gaat de baby naar Mila haar kamer

3 likes

Wauw, die zag ik niet aankomen. Dacht echt dat mascha het “offer” zou maken. Maar ze hebben nog een jaar en iets van 7 maanden de tijd om van gedachten te kunnen veranderen en alsnog te verhuizen naar een ander huis
 dan ben ik wel benieuwd naar de funda foto’s.

7 likes

Ja, ik geloof ook dat dit eerder ergens in een vlog gezegd werd dat Mascha haar kamer een kinderkamer zou worden! Maar het kan dat ik dat verkeerd onthouden heb natuurlijk en dat het opofferen van de man cave altijd al het idee was.

4 likes

Ik zou het ook wel gek vinden als Mascha haar kamer zou moeten opofferen als zij die daadwerkelijk gebruikt voor haar werk en het geld binnenharkt. Of is dat niet meer? (Ik volg geen podcasts of vlogs).

Sowieso allergisch voor het woord Mancave :nauseated_face:

32 likes

Ik begreep van de podcast dat ze eventueel ook Mila en de baby op 1 kamer willen laten slapen, als Mila dat wil. Maar voor nu dus helemaal geen babykamer het eerste jaar.

3 likes