Beutyblogtopic XL #15

Ze krijgen ook een kantoor buiten huis nu, dus wellicht dat ze dar meer gaan filmen ipv op haar eigen kamer

5 likes

Met een baby en kleuter (is mila nu toch?) zou ik de stap naar een kantoor ook minder snel zetten. Nu werkt ze ook vanaf huis. Ze heeft ook al eerder een kantoor gehad. Dat heeft ze toen ook weer van de hand gedaan. Weet daar alleen de reden niet meer van.

7 likes

Ze huurden toch ook een periode ergens een bureau waar ze vrijwel nooit heen gingen?

8 likes

Werd dat niet verbouwd? Wel zonde als ze een kantoor hebben gekocht (?) en daar niet heen gaan, maar wie weet verhuren ze het.

4 likes

Ja of juist wel? Dan kan je tenminste wel ongestoord doorwerken.

5 likes

Nou indd, ff je eigen ding kunnen doen en je handen vrij. Veel beter voor de werk prive balans

2 likes

Ik herinner me een kantoor met goedkope vakjeskasten van de IKEA, heel veel wit en iemand die Makkie noemde :joy:

44 likes

Marmertape op zo’n lelijke kantooromhuizing op een verder witte muur, een kleine IKEA klippan bank en een enorme tafel en een heel klein bureautje.

27 likes

Oh de witte leren bank :sob:

10 likes

Jezus moet dit

15 likes

Dat vond ik wel de leukste beautygloss tijd, toen deed Mascha nog haar best.

16 likes

Context?

5 likes

Ik hoop altijd maar dat je je posts zelf leuk vindt.

55 likes

Mascha zou rent free een kantoor in jouw hoofd kunnen huren.

11 likes

Dat is wel écht heel lang geleden

17 likes

De foefs zijn al naar huizen aan het kijken :joy: dat ging snel

16 likes

Echt?? Waar zeggen ze dit?

5 likes

In de vlog van vandaag

7 likes

Ben benieuwd waar ze gaan kijken. Ik weet dat veel mensen vinden dat ze heel klein wonen maar voor Amsterdamse begrippen is het heel groot. Kan mij niet goed voorstellen waar je een groter huis in Amsterdam kan vinden met meer kamers wat nog centraal ligt.

11 likes

Als je maar genoeg geld hebt zijn die huizen er wel hoor!

27 likes