Ze zegt wel dat het voor de fun op funda kijken is.
Gregor is gewoon makelaar hè dus hij fixt dat wel
Wel altijd de meterkast checken!
Maar niet met de intentie om te verhuizen toch haha. Fake news
Ze wonen heel groot maar elke verdieping is smal en lang, daardoor lijkt het kleiner.
Zij krijgen zelfs het mooiste (miljoenen)pand nog lelijk. Zij hebben van dit huis een soort caravan gemaakt met die indeling.
Ik geloof dat hun woning ook maar 4 meter breed is, als het niet minder is.
Huh zit elke kamer dan achter elkaar?? Dus dat je eerst drie slaapkamers door moet om naar de vierde te komen?
Nee, er zitten 2 kamers per verdieping. Dus gewoon een gang met 2-3 deuren.
Het is misschien smal, maar niet per se klein. Sorry, maar je kan hier echt prima wonen met een gezin van 4. Zelfs als je thuis werkt (hoewel ze een kantoor gekocht hebben🤷♀️, ze hebben het gewoon erg onlogisch ingedeeld.
Het lijkt mij dat je man cave/kantoor prima in het soutterain kan ipv je kind.
Ze slapen nu toch in het souterrain en de mancave/kantoor zijn boven
Ik ben hier ook niet diegene die zegt dat het te klein is met vier kinderen. Er zijn mensen die met een heel gezin op 40m2 leven. Dit is dit nog een paleis vergeleken met dat.
Ik snap ook niet de noodzaak om te moeten verhuizen, wat hier geopperd wordt.
De woning is alleen heel smal. Wel lang, maar smal. Praktisch is wat anders, maar dat is gewoon de stijl die deze wijk heeft.
Daar begint het bij ons altijd mee.
Ja
De voordeur komt uit in de eethoek, dat is een bank tegen de muur met een tafel ervoor, ernaast heb je dan net genoeg ruimte om te lopen, dan wordt het nog smaller want de trappen (naar beneden en boven) zijn daar, dus daar zit een keuken tegen één kant met daarnaast nog een meter ruimte en dan kom je uit in de woonkamer en dat is de grootste ruimte, is een bank lang en dan heb je nog 3 meter oid.
En dat is dan je main ruimte, echt rillingen. Snap niet hoe Gregor makelaar is en ze consequent niet goed ingedeelde huizen kopen. Die bunker in Den Haag was ook afgrijselijk met een totaal domme donkere indeling.
Aah ja ik heb op jou gereageerd, maar was meer een algemene comment
@Spaarlamp ja ik vind het dus eigenlijk raar je kind het soutterain en de mancave boven (met meer licht). Maar eigenlijk is de indeling 2 slaapkamers op +2 en 2 slaapkamers -1 ook best onhandig.
Die ingebouwde kasten maken het wel echt 1000 x erger.
Denk dat dat huis vooral zo ongelooflijk krap lijkt omdat ze alles er in gestopt hebben. En een haard, en veel kasten, en zo’n bar bij de keuken etc
Wel lekker koel in de zomer denk ik
Maar waar moet je anders je spullen laten en de eettafel bijvoorbeeld neerzetten? Het lijkt volgepropt, maar over de inbouw meubilair is goed nagedacht.
Minder spullen hebben😆 zij hebben toch excessief veel spullen en daarom zo ziek veel opbergruimte nodig? En idd die haard enzo.
Het had volgens mij 100x efficiënter ingedeeld kunnen worden. De buren leven vast anders in hun (soortgelijke) gezinswoningen.