Het was niet mijn bedoeling om het op mezelf te betrekken maar de vergelijking te maken met de gemiddelde mens met een goed inkomen.
Het is ook niet zo dat ik haar geen credits geef voor haar baan als influencer. Het is knap dat ze dat heeft opgebouwd en daar plukt ze nu de vruchten van. Het enige wat ik zeg is dat een baan als influencer naast een goed inkomen (in haar geval) ook bepaalde secundaire voorwaarden met zich meebrengt die het wel een stuk makkelijker maken om te sparen. Ze maakt bepaalde kosten niet die andere mensen wel hebben en kan dat sparen in tegenstelling tot de meeste mensen. En de kosten waarop anderen wel kunnen besparen zoals beautybehandelingen, uit eten, weekendjes weg, vakanties etc. die dingen hoeft zij zichzelf in veel mindere mate te ontzeggen doordat ze die ook soms gratis zal krijgen. Als niet op vakantie gaan betekent dat je helemaal niet gaat is dat natuurlijk ingrijpender dan wanneer het betekent dat je niet op een zelfgekozen en betaalde vakantie gaat, maar wellicht wel nog met een paar perstripjes meegaat, met je gezin nog een keer uitgenodigd wordt voor een weekje Centerparcs etc.
Verder uiteraard alleen maar good for her. Ik misgun het haar zeker niet, het is voor haar alleen gewoon wel wat makkelijker haalbaar dan voor Truus van om de hoek.