Beutyblogtopic XL #15

Oh ja dat wel :smirk:

5 likes

Ik hoop dat Elise dit een keer doet en dan zegt dat ze lelijke, arme, gewone volgers heeft.

Want dat is wel waar.

9 likes

Wat een werk om dat te tellen.

2 likes

Dit klinkt als een fetisj clubje

11 likes

Vetisj

18 likes

Hahah zie dit nu pas, mijn typo idd. Maar hoe je kunt zien dat je volgers loyaal zijn?? :face_with_monocle: klikken veel op haar spon linkjes misschien?

6 likes

Dat ze al jaren blijven kijken ondanks haar crappy content

23 likes

Ik heb met een hernia op onder naast en over de tafel en bank gelegen om een paar seconden geen helse pijn te hebben. Daar vond ook iedereen wat van
iedereen die niet letterllijk iedere dag bij het opstaan denkt
hoe kom ik deze dag weer door.

16 likes

Misschien dat z’n kont heel zeer doet? Toen m’n hernia er nog zat kon ik ook niet meer normaal zitten, nu nog steeds niet trouwens. Heeft Gregor geen infiltraties gehad of iets?

3 likes

Haha letterlijk is dit de definitie ervan bij haar😂

3 likes

Ik luisterde gisteren de meest recente aflevering van de “Schaamteloos randstedelijk” podcast. In die afl ging het over gehypte producten waar mensen een uur in de rij willen staan.

Ze gingen aan mensen in zo’n rij vragen hoe ze van het product hadden gehoord. En Beautygloss kwam 2x voorbij :open_mouth:

8 likes

Dag allemaal, ik ben een lurker die zo nu en dan mezelf even update met de nieuwste sappigiste informatie. En ik wilde graag jullie om hulp vragen.

Wij zijn aan het onderzoeken of we naar Florida op vakantie willen gaan deze zomer en ik vroeg me af of dat huis van Mascha al te huur is en indien ja, hoe kan ik dat reserveren. Omdat ze alles tegenwoordig in vlogs doet, is het moeilijk om op te zoeken wat nu de stand van zaken is.

Alvast bedankt!!!

5 likes

Haar een DM sturen lijkt me t meest logisch.

12 likes

Je kan via ons reserveren, als je €4700 overmaakt voor een week regelen wij het verder wel met Mas.

Trust!

91 likes

Thanks, ik heb dat net gedaan. De reden dat ik het eerst hier vroeg was omdat ik dacht dat er wellicht iets over was gezegd in een vlog.

4 likes

Ik vind Vera zo schattig dat ze in haar reel zegt dat ze zich graag ‘s ochtends even terugtrekt in de badkamer en dat het haar favoriete plek is. Ik denk dat de meeste mensen zich in de ochtend wel even terugtrekken in de badkamer maar ik heb 7 minuten ‘s ochtends, geen uren om een gezichtsmaskertje te doen :joy:

21 likes

De laatste stand van zaken is volgens mij dat ze een heleboel foto’s hebben geselecteerd met daarbij close ups van hun interieur (denk aan een foto van een lamp). Gregor vertelde in één van de laatste vlogs dat hij bezig met de tekst. Dat wordt geen “walk through” zoals in zijn makelaarstijd. M.a.w. het duurt allemaal ontzettend lang voor iets wat volgens mij relatief simpel kan zijn.

6 likes

Ik denk ze het ĂŒberhaupt niet gaan verhuren. Ja, aan vrienden en familie.
Verder wordt dit gewoon een tweede huis.

7 likes

Volgens mij is het de intentie om het wel op AirBnB aan te bieden en een kortingscode te delen onder haar volgers. Maar in dit geval geef ik de Huismuts gelijk met haar “start before you’re ready”.
Een tekst opstellen en foto’s selecteren hoeft geen weken te duren.

11 likes

Hun huis is te mooi om te verhuren. Serieus. Dat vindt hun makelaar aldaar ook!

10 likes