Beutyblogtopic XL #15

Zij hebben 4 slaapkamers en 2 volwaardige badkamers. Veel huizen hebben dit zelfs niet. Dus klein wonen ze niet, het lijkt mij wel niet heel goed ingedeeld met de slaapkamers verspreid over verschillende verdiepingen en de leefruimte die volgepropt staat

8 likes

Ben ook zo benieuwd hoe de buren het hebben ingericht!

6 likes

Ja mijn woning is ook 4 meter breed en ik snap dat het relatief smal is voor een huis, maar ons huis is echt wel gewoon ruimtelijk (en ik vind het juist leuk dat het niet standaard bijna vierkant is).

10 likes

De bunker was gewoon een mooi huis, maar ze hadden het ingericht als een crematorium.

23 likes

Elk huis wordt een soort fabriekshal of crematorium als je er een gietvloer in gooit

19 likes

Ho ho, luxe gietvloer

10 likes

Zij hebben denk ik wel één van de smalste huizen van de straat. De huizen van de buren zien er veel breder uit.

1 like

Even puur uit nieuwsgierigheid, volg jij ook andere influencers of alleen de foefs?

6 likes

Ik moet wel weer hard lachen dat Mascha weer eens een video heeft over hoe je moet plannen. Alsof we niet weten dat ze het niet kan, haha. (waar niks mis mee is, ik kan het ook niet)

10 likes

Die indruk wek je hier niet.

6 likes

Al JAREN NIET MEER hahaha hoe kan je het zeggen als je je postgeschiedenis in dit topic bekijkt

46 likes

Sorry maar voor mijn gevoel ben jij echt obsessed met deze mensen dus dit rijmt niet helemaal

21 likes

Het was jaren geleden toen je dit deed medium geinig met je hele eigen website over ze. Maar nu is het toch allang wel klaar?

Wat doe je hier als man nog op dit vrouwenforum eigenlijk behalve soms een vraag over iemands seksuele ervaring stellen in het dating-topic?

32 likes

@moderators Kan er gekeken worden naar het lidmaatschap van @Mari. Op de geobsedeerde posts over de foefs en interesse in het dateleven, draagt hij niet echt bij tot iets positiefs.

6 likes

Omg ik vind juist altijd die aanvallen naar Mari opvallend en obsessief :joy:

70 likes

Huh ik heb even gekeken maar @Mari post ook gewoon normaal in allerlei andere topics mee?

10 likes

Zelden, het gaat ofwel over de foefs, zelden positief, of rare vragen. Ik volg zusjevanoost hierin.

3 likes

zat je ook op het oude forum? want daar begon het al. en we hebben dit forum al sinds 2018 ofzo dus dat is al meer dan 7 jaar alleen denigrerende posts over de foef fam. logisch dat het mensen opvalt

4 likes

Obsessief? Wat een overdreven woordkeuze :joy:

3 likes

deze mari en egf mari? nja ze gedragen zich hetzelfde toch of denk je een tweeling die samenwerkt ofzo zoals die slechterik van zoop in india

10 likes