Beutyblogtopic XL #15

haha het zou wel sick zijn als iemand gewoon een nepaccount aanmaakt van een random forummer en dat al jarenlang volhoudt

8 likes

Geen idee over Mari, maar krijg hier echt middelbare school vibes van. Allemaal bovenop 1 forummer duiken, en hem zo persoonlijk aanspreken. Dat draagt pas echt niets positiefs bij aan de sfeer hier

42 likes

Ik heb dus nooit gelooft dat Mari een man is. Al jarenlang meeposten over beauty influencers omdat je vriendin je incidenteel een post doorstuurt over Mascha? Klinkt niet echt geloofwaardig.

20 likes

Ik zou het in ieder geval heel raar vinden als mijn vriend dat zou doen hahaha

8 likes

Ja daar zat ik ook. Toen was het niet denigrerend en vond iedereen het heel grappig. Nu vinden mensen het minder grappig maar Mari post helemaal niet zo heel veel en daarnaast zijn er meer mensen die zeiken over/op Mascha en Gregor. En deze post hierboven was ook echt niet denigrerend? Een “grappige” opmerking met een foto van iemand die op Gregor lijkt. Ik durf te wedden dat de post veel likes had gekregen als niet Mari 'm geplaatst had.

Ik herhaal alleen maar de woordkeuze van @Daelyss: “geobsedeerde posts” :joy:

21 likes

Als ik de vriend van veel posters in deze topics zou zijn zou ik hun online gedrag ook raar vinden

20 likes

HĂ© kom op, Mari post steevast onflatteuze beelden van Mascha en Gregor. Is echt wel anders dan de vele comments over de inrichting van hun bunker of het kantoor dat nu een babykamer zal moeten worden.

Bij een ietwat rare posts over het seksleven van de foefs of hun stoelgang dan is het 9 van de 10 keer Mari. Ja, ik noem dit obsessief.

11 likes

Oh ja vast hoor!

7 likes

Take a look in the mirror babe. :wave:

4 likes

Stel jullie niet zo verschrikkelijk aan allemaal zeg, met al die complotten over Mari

23 likes

Vind het ook overdreven. Ik denk dat als je alles eens zou opsommen, je van andere leden veel meer post zouden vinden over influencers.

11 likes

Alle mannen die stiekem meelezen zijn nu stil en zijn blij dat de aandacht niet naar hun toe gaat :grimacing: Looking at you Royke

11 likes

Ik dacht zelfs bij die foto dat het Gregor WAS! Had de tekst niet gelezen en scrolde verder in de veronderstelling van ‘oh dus nu ziet hij er zo uit’

8 likes

‘Ja, ik verdien bovenmodaal, maar niet heel extreem’

14 likes

“Dit pakken ze mij nooit meer af” :joy::joy:

10 likes

"Mensen denken vaak dat versneld aflossen alleen is voor tweeverdieners of mensen met heel veel geld. Dat is niet zo: ik was toen single, inmiddels moeder van twee kinderen, en deed dit in mijn eentje.“

Meid je hebt je woning in 2016 gekocht. Nu kost een rijtjeshuis al gauw 6 ton

33 likes

Ja en ze heeft veel geld :joy:

16 likes

En daarvoor zat ze toch in een sociale huurwoning met een heel dik inkomen? Dan gaat het sparen ook veel makkelijker.

21 likes

Ja plus ze kreeg veel spullen gratis

7 likes

In deze wekelijkse rubriek vertellen mensen over iets dat zij nooit meer willen meemaken, doen of laten.

Dan denk je
 wow dit gaat heftig worden.

30 likes