We mogen toch ook best zeggen dat het best knap is dat ze dit in haar eentje heeft gedaan.
get out
Ze kreeg zonder problemen in haar eentje een hypotheek voor een huis van -denk ik- minstens 3 ton. Dan verdien je gewoon hartstikke lekker.
Good for her hoor. Maar echt minder imponerend dan doet ze voor doet komen
Ja en sowieso is sparen natuurlijk relatief makkelijk als je 1. een goed inkomen hebt en 2. Heel veel kosten niet hoeft te maken door je werk als influencer. Als influencer maak je amper kosten aan persoonlijke verzorging. Je krijgt make-up, shampoo etc. opgestuurd, wellicht ook beauty behandelingen en/of kapper in ruil voor een insta post, je krijgt kleding opgestuurd, kan een dealtje sluiten als je iets aan je huis of interieur wil veranderen, misschien een Hello fresh sponsoring, ook voor je kinderen krijg je misschien wel eea aan speelgoed of kleding, je wordt uitgenodigd voor weekendjes weg, restaurants en andere uitjes etc. Als ik aan al dit soort dingen nauwelijks tot geen geld hoefde uit te geven dan zou ik ook een stuk makkelijker een flink bedrag per maand kunnen sparen, zonder er meteen een hele sobere leefstijl op na te houden. Overigens geeft ze zelf ook wel aan dat ze qua persoonlijke verzorging en weekendjes weg veel gekregen heeft.
Maar waarom moet je dit op jezelf betrekken. Iemand kan het toch op haar manier hebben gedaan wat anders is dan jouw manier. Er wordt bijna gedaan alsof ze jarenlang door haar ouders gefund is en ze zo haar hypotheek heeft afbetaald. We mogen toch ook credits geven voor haar baan als influencer. Ik vind het gewoon zo jaloers overkomen om iemands prestatie te bagatelliseren door te zeggen dat jij dat ook had kunnen doen als je ook dit en dit had gehad.
Kunnen we niet gewoon blij zijn dat een vrouw met een baan als influencer met alle voordelen daarvan een hypotheek heeft afbetaald?
Amen. De reacties hier op Serena zijn echt zuur. Ze zegt juist dat ze spullen gratis heeft gekregen. En ja, we kenden haar altijd al als gierig en zuinig toch?
Good for her. Wellicht wat jaloezie onder de mensen hier?
Bij mij iig wel, maar wel op een positieve manier.
Het was niet mijn bedoeling om het op mezelf te betrekken maar de vergelijking te maken met de gemiddelde mens met een goed inkomen.
Het is ook niet zo dat ik haar geen credits geef voor haar baan als influencer. Het is knap dat ze dat heeft opgebouwd en daar plukt ze nu de vruchten van. Het enige wat ik zeg is dat een baan als influencer naast een goed inkomen (in haar geval) ook bepaalde secundaire voorwaarden met zich meebrengt die het wel een stuk makkelijker maken om te sparen. Ze maakt bepaalde kosten niet die andere mensen wel hebben en kan dat sparen in tegenstelling tot de meeste mensen. En de kosten waarop anderen wel kunnen besparen zoals beautybehandelingen, uit eten, weekendjes weg, vakanties etc. die dingen hoeft zij zichzelf in veel mindere mate te ontzeggen doordat ze die ook soms gratis zal krijgen. Als niet op vakantie gaan betekent dat je helemaal niet gaat is dat natuurlijk ingrijpender dan wanneer het betekent dat je niet op een zelfgekozen en betaalde vakantie gaat, maar wellicht wel nog met een paar perstripjes meegaat, met je gezin nog een keer uitgenodigd wordt voor een weekje Centerparcs etc.
Verder uiteraard alleen maar good for her. Ik misgun het haar zeker niet, het is voor haar alleen gewoon wel wat makkelijker haalbaar dan voor Truus van om de hoek.
Dat is toch helemaal geen vergelijk op die manier? En er zijn genoeg Truus’s om de hoek die ook dit soort dingen kunnen doen, geld - zeker in NL - is nou eenmaal niet evenredig verdeeld.
Ik vind alledrie die Verbon zusjes echt scam
En saai!
Ik vind Larissa wel leuk! Toen ik nog Instagram had vond ik haar leuk om te volgen.
Zij is Action ambassadeur, no thanks
Well, tbh dat komt echt door haar eigen gedrag. Ze heeft gewoon minder een gunfactor
Dat vind jij, maar niet iedereen.
Voor mij heeft Serena 10x meer gunfactor dan Mascha of Cynthia bijvoorbeeld.
Maar misschien zou een ander iets gunnen gewoon een universele vanzelfsprekendheid moeten zijn.
Ja, en dit zegt ze zelf ook gewoon hè?
Never forget Betty88
Och ik was cynthia helemaal vergeten! Die heb ik echt jaaaren gevolgd toen ze nog met mascha omging. Maar dat was toen ineens voorbij. Net als josh v. Die zie ik ineens ook niet meer voorbij komen bij mascha haar vlogs en zo.
Iedereeeeen heeft meer gunfactor dan Cynthia
In het artikel leek het net of een ander dit ook kan. Dat Serena haar hypotheek heeft afgelost oké, maar in zo’n kort tijdsbestek dat kan bijna niemand. Tenzij je natuurlijk rijk bent. Als je zo’n 3 ton aflost in zo’n korte tijd dan los je maandelijks heel veel af. En good for her natuurlijk.