Beutyblogtopic XL #15

Was Serena niet diegene die ooit postte over dat ze haar kinderen niet bij een kdv ging ‘dumpen’ oid?

5 likes

Ja daarom heeft ze nu haar huis afbetaald!

20 likes

Ik volg Cynthia nu voor haar mommy make-over. Ik vind haar zo vervelend, kan het niet uitleggen maar het komt allemaal zo irritant over

14 likes

Haha echt hè, vandaag ook die foto’s zo rondom haar ziekenhuisbed in de woonkamer, ziet er zo terminaal uit

31 likes

???

Heeft Cynthia een kind?!

13 likes

Neee maar zo heet die operatie geloof ik. Borst lift met siliconen en een buikwandcorrectie

6 likes

Oh ew wat een vieze naam dan.

Ze zegt zelf een buikwandcorrectie en een borstvergroting. Zie nergens mommy staan of borstlift.

16 likes

Nou nou, het is heel normaal om na een operatie geen trappen te kunnen/mogen lopen hoor. Beetje overdreven dit allemaal.

4 likes

In haar artikel daar had ik het van: Ik ga voor een buikwandcorrectie • Cynthia
Maar ze noemt het zelf ook liever fit girl make-over

3 likes

Ik ook! Mijn god. Die debiele foto ook dat ze zo ligt te schaterlachen in bed met die tenen eruit.

En wat is er aan de hand met haar gezicht… Ze heeft ergens botox laten zetten volgens mij

16 likes

en wenkbrauwen ingekleurd met een sharpie ofzo

11 likes

Eigenlijk best vaag die naam, want de meeste mensen die zo’n buikwandcorrectie doen zijn voornamelijk heel veel afvallen denk ik? (ik heb twee kinderen en 0 bewijs daarvan op mn buik, lucky me, het meeste bewijs zit onder mn ogen in de vorm van wallen :rofl:).

6 likes

Er zijn heel veel vrouwen waarbij de huid niet zo terugveert zoals blijkbaar bij jou wel. Het heeft deze bijnaam niet voor niks.

25 likes

Ja I know. Maar het is niet alsof per definitie alleen moeders (of alle moeders) aan zo’n operatie moeten. Daarom vind ik de naam gewoon stom eigenlijk.

13 likes

Volg je haar ook op dat speciale kanaal wat ze erover heeft geopend of alleen op haar normale insta?

Ik vind zelf die zalvende toon bij alles wat kut is irritant. Dat ze dan vertelt dat ze zich kut voelt en dan daarna in van die staccato zinnen; Maar dat is oké. Gaat ook weer voorbij. Maar dat mag er zijn. Is gewoon ook aan de hand.

Volgens mij is het er ook wat tegen gevallen na haar eerste berichtje dat het moment van wakker worden zo erg meeviel. Fijn natuurlijk dat dat meeviel, want dat was blijkbaar iets waar ze erg tegenop zag. Toen viel de pijn erg mee maar dan werkt de verdoving waarschijnlijk nog deels.

Vind het wel interessant om te zien hoe extreem gestructureerd ze zoiets ook weer aanpakt. Aan alles is gedacht en alles is voorbereid. Tot aan een grijpertje om vanuit bed makkelijk dingen te kunnen oppakken.

Super lief ook dat er allemaal vrienden langs komen maar zag op een gegeven moment vier vrienden met twee kleine kinderen tegelijk op bezoek en toen dacht ik wel pfff als ik zo beroerd was dat er een bed in de woonkamer nodig is dan zouden vier volwassenen en twee kinderen tegelijk op bezoek me wel vrij heftig lijken.

16 likes

Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken, maar ze postte dat ze zich daarna juist beter voelde, dus voor haar is dat blijkbaar wel fijn

4 likes

Blij dat ze weer kan genieten van een halve amandelcroissant😂

9 likes

Deze foto heeft mij op een bepaald level getriggerd dat het bijna ongezond wordt :smiley:

Ben wel jaloers dat ze altijd zoveel interesses heeft, ze is echt queen hobby.

7 likes

:sparkles: Oslo Skin Lab :sparkles::joy:

5 likes

Meen je dit nou serieus?

6 likes