Beutyblogtopic XL #15

Klinkt eerder borderline dan Queen hobby.

6 likes

:roll_eyes: eh

21 likes

Oh nee niet weer deze discussie

4 likes

Beetje gek om hier een diagnose op te baseren. Als we het nou hadden over het feit dat ze met elke hobby geld probeert te verdienen: prima. Maar ik dénk dat je zelf ook wel weet dat je een gekke reactie hebt gepost.

3 likes

Jaa, laten we borderline als negatieve karakter eigenschap framen in plaats van als serieuze diagnose die al genoeg imagoproblemen heeft!

18 likes

Hoe weinig moeite mascha in haar ads steekt en zoveel poen schept blijft me verbazen. In een vlog een hack vertellen door elk je eigen dekbed te hebben. En dan: oh ja en het kussen en het bed zijn van Emma. Op insta vandaag ook 2 ads met de minste moeite. Soms mis ik de tijd van de uitgebreide reviews en mooie video’s waarin je duidelijk zag dat er tijd en moeite werd voor gedaan

14 likes

Ja heel serieus. Ik vind het een belachelijke naam. Eigenlijk nog wel het meest omdat het aangeeft dat je als moeder niet goed of mooi genoeg bent en er daarom maar het mes ingezet moet worden.

1 like

Dat geeft het zeker niet aan.

:wave:

5 likes

Oké

4 likes

Oef de vlog van vandaag was heftig qua geluiden :grimacing:

2 likes

Voor ads moet je 9 vd 10 keer materiaal opsturen ter goedkeuring dus blijkbaar vinden bedrijven het oké om hier voor te betalen
ik snap het in elk geval niet

3 likes

Welke vlog en welke geluiden bedoel je?

10 likes

Oh oeps lekker random geplaatst van mij :rofl: Die van mascha, de dump bag en smoothie bags vlog. Dus die van gisteren

7 likes

Oh ja ik keek die toevallig ook, maar die geluiden zijn echt uit verhouding allemaal. Vind het geluid als ze praat sowieso best wel zachtjes eigenlijk, terwijl ik verder alles wel gewoon goed hoor in haar video’s.

4 likes

Ik ga altijd wel goed op opruimvideo’s, dus ik dacht laat ik die van Mascha eens kijken waarin ze samen met Gregor de berging opruimt. Ze zegt zelf al dat het lijkt alsof er niks gebeurd is, maar hoe kan dit je “after” beeld zijn :joy:

45 likes

Oh wauw! Ik ga dit mijn man laten zien wanneer die weer zeurt dat we teveel spullen hebben. Ik zie daar niet eens een vloer.

9 likes

Laat hem dan ook even de video van gisteren op haar Beautygloss kanaal zien. Die duurt een uur en eindigt met heel veel spullen op de vloer en de belofte dat er een deel 2 komt :joy:

6 likes

Oprechte vraag, als je zwanger bent kun je dan geen bakfiets meer gebruiken door het gewicht van zo’n fiets? Ik hoor dit steeds in Masha haar vlog maar het lijkt mij zo onlogisch?

1 like

Huh, als het lichamelijk gaat voor de zwangere vrouw in kwestie kan het gewoon toch? Misschien heeft ze bekkenklachten.

Het kan gewoon, maar de fiets is wel zwaar met kinderen er in en ik heb mn buikspieren wel nodig om te fiets te ‘corrigeren’ als ik er mee loop of m op de standaard zet. Misschien wil ze dat niet? Maar er is geen enkel advies dat het niet ‘mag’

3 likes