Beutyblogtopic XL #15

wat een intens profiel zeg. vooral die post in de spiegel met crocs waar deze tekst bij staat in juxtapositie met allemaal foto’s van haar puberdochters enzo

4 likes

Ik ken haar niet van het forum maar zij postte altijd standaard een reactie op alle blogs van Cynthia/Vera alsof ze hun beste vriendin was.

12 likes

Cherryfizz! Ik ben benieuwd hoe het met haar is!

3 likes

Nee, ze schreef destijds ook al open over haar worsteling met anorexia, hoor. Op haar blog La Familia B, in de tijd dat ze bevriend was met Cynthia.

10 likes

go big or go home

26 likes

Cynthia had volgens mij in real life ook wel contact met Rachel. Er staat mij vaag iets bij dat Cynthia wel eens bij haar langs ging.

8 likes

T enige wat me bijstaat is dat Rachel een kind had dat óók Rachel heette, maar de ene heette dan Reetjsel en de ander Raaasjel.

9 likes

Hahaha ja Rashel heet haar dochter

2 likes

Dan heb jij een andere ‘destijds’ dan ik!

2 likes

12 jaar geleden:

6 likes

Ik vind het nog steeds leuke outfits eigenlijk die ze plaatst, sowieso vind ik het leuk om haar te volgen. Zij heeft tenminste een normale baan ipv al die suffe gesponsorde posts de hele tijd.

5 likes

Ik dacht dat dit over Rachel ging. Mijn gezicht :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ja zag gisteren dat ze parttime voor een magazine werkt, en ze heeft nog de wekelijkse fotodagboeken die ik altijd zo leuk vond.

2 likes

Hahahaha neeee :joy:

7 likes

32 uur zelfs! (Ik werk zelf ook voor een blad, een heeeeel ander soort blad, lol, vandaar dat ik dat ook leuk vind)

3 likes

Herinneren jullie je beitjuh nog? Als ik het me goed herinner heeft zij toen zo’n makeup ruildoos opgezet. Die heb ik nog een keer thuis gehad. Iemand een idee of zij nog ergens actief is?

1 like

Ja maar Cynthia vond het dan wel nodig om uitvoerig te benadrukken dat zij en Rach echt heeeeel verschillend waren hoor! Echt totaal andere types maar toch een goede band!

Oftewel Cynthia voelde zich misschien ietwat verheven boven volkse Rach.

9 likes

Jaaa ik weet nog wel dat ze toen ineens ging scheiden en ze daar over blogde (?). Maar geen idee meer hoe het nu met haar is en waar ze te volgen is

7 likes

Als je haar googlet vind je heel veel oude artikelen, maar niks recents. Volgens mij heeft ze geen social media meer

6 likes

Volgde iemand ook Fashionfever? Volgens mij doet zij niks meer met social media toch? Vond haar altijd leuk om te volgen met mooie outfits!

9 likes