Beutyblogtopic XL #15

Ik fiets wel gewoon op die van mij rond. Volgens mij schelen wij maar een paar week in zwangerschap. Ik heb wel klachten in mijn bekken en zo, maar vind fietsen nu fijner dan lopen, ook omdat ik dan niet mijn volle gewicht verplaats. Ik zal de vlog eens kijken.
Ben net een goudvis. Zij heeft een 2wieler en ik een 3wieler. Laat maar.

3 likes

Ze zei dat ze het niet meer durft sinds Gregor er onlangs mee was gevallen. Volgens mij is het dus meer vanuit angst dan fysiek niet kunnen.

5 likes

Haha met een 2wieler is het echt complete onzin. Dat fietst gewoon als een normale fiets. Klinkt weer typisch als een masha-aandoening.

6 likes

Ik vind het niet raar dat iemand die letterlijk nooit fietst, ook niet zwanger op een (bak)fiets stapt. Zij kan volgens mij überhaupt niet eens fietsen.

6 likes

Huh ze brengt mila toch vaak fietsend naar school? Maar moraal van het verhaal is de vrouw vind het niet fijn om te fietsen terwijl ze zwanger is. Laat haar lekker😂

12 likes

Ik heb zelf laatst de bakfiets laten vallen met kinderen erin. Om hem op de standaard te zetten moet je hem loodrecht houden. Normaal als ik ermee loop laat ik hem iets richting mij hellen voor stabiliteit maar ik kreeg hem net niet op de standaard en het gewicht raakte over het zwaartepunt de andere kant op en ik kon hem niet meer houden.
Om hem tegen te houden moet je best veel kracht voor hebben vanuit je rug. Dus zwanger rugpijn bekkenklachten of andere blessures kan ik me best mee voorstellen dat je er even niet voor kiest.
En lengte speelt ook mee, het stuur zit (voor mij) best hoog dus je zwaartepunt ligt snel verkeerd.

7 likes

Met een elektrische bakfiets door amsterdam sjeesen is absoluut niet ongevaarlijk. Dat ligt ook vooral aan hoe debiel andere mensen rijden. Dus ik snap haar wel :’) ook niet-zwanger kan het eng zijn

2 likes

Haha nou vooral aan hoe debiel die elektrische bakfietsbestuurders rijden hoor

45 likes

Dit wilde ik nét zeggen😂

8 likes

Soms lijkt het me wel heel grappig voor Mascha om zo’n discussie te lezen. Dit is zo’n moment :joy:
Waar mensen zich mee bezig kunnen houden. Nou, je fiets, bijvoorbeeld. Het werkt, het concept vloggen! Goed gezien!

5 likes

Oh ik had geen idee lol. De laatste keer dat ik een video van haar zag waarop ze fietste was in Den Haag met die samenwerking(?).

Dacht dat zij in Amsterdam nog steeds alles met de auto deed omdat al het andere voor het gewone volk is. :wink:

4 likes

Hahahaha bedoel je deze

18 likes

Haha ja die :joy:

7 likes
2 likes

Vroeger kwamen beutyblogs altijd online om 15:00 en als het zo laat is kan ik nog steeds wel eens een soort van excited gevoel hebben en denken “ik moet wat checken!”. Persoonlijk heb ik dat nog sterker bij 12:00 omdat toen blogs van Annemerel online kwamen hahaha. Ben benieuwd wanneer dit uit mijn systeem is

11 likes

Hadden ze niet vroeger drie keer per dag een upload? Ik weet nog dat ik altijd zoveel zin had in de blogs van Shirley Visser (modeblogger).

1 like

Ik vond de maandag altijd heerlijk als al die fotodagboeken online kwamen.

30 likes

Huh was zij modeblogger?

4 likes

Ja, voordat ze moeder werd. Styleguide was van haar toch?

11 likes

Ah wist ik niet; dacht dat zij een soort permanente dieëter was, altijd bezig met afvallen.

5 likes