‘Modeblogger’
Ja zij had toch altijd tering saaie outfits maar dan wonderbaarlijk veel positief commentaar
Ja op insta ziet het er heel erg Zoetermeer uit, maar misschien had ze ooit wel style?
Altijd Isabel Marant Beketts aan en leren zwarte jasje.
En hoedjes toch
En ze had Mika als best friend maar die heeft haar geskipt toen hij in de smaak viel bij de Gooische moeders.
Ik zie haar zo voor me ja, zwarte of beige Isabel Marants, skinny jeans, zwarte leren jas en dan benen gekruist. Of zo’n gekleurd bouclé jasje van de Zara of iets velvet-achtigs met franjes.
Ja met franjes aan de armen haha! Patrizia Pepe bouclé jasjes volgens mij ja.
Ik vond het hele leuke outfits, juist in een tijd dat alle hippe modebloggers zwart en beige gingen dragen.
Lekker aardig, ze had een succesvolle blog waarin ze haar outfits liet zien en had veel lezers.
Zij werd op EGF echt gruwelijk gepest.
Echt? Kan ik me niet herinneren. Waarover dan?
Ik vond haar vroeger wel leuk, tot het alleen nog maar over dat kind en het volgende kind ging.
Ik heb wel door haar ooit een heel leuk leren jasje van ASOS gehad en ik had ook Isabel Marant bobby’s haha. Rond 2014 ofzo.
Ja ze klaagde ook altijd heel veel over het moederschap. Vond haar daarvoor altijd wel leuk. Niet super high fashion of origineel maar daardoor juist wel relatable.
Haar uiterlijk. Maar dan hebben we het wel echt over de begintijd van EGF hè.
S&F was ook gewoon een giftige plek op EGF.
Redreidinghood werd ook altijd helemaal afgemaakt.
Ja dit mis ik echt Niet het pesten hoor. Maar de shoptopics met nmsvpe. Toen kon je nog zeggen dat je iets lelijk vond. Maar ja, het is 2025 en shoptopics zijn sowieso een no-go.
EVEN WACHTEN!
Haha ja dit.
Was zij ook niet bevriend met Cynthia?
Weet ik niet meer. Wel met die langere Debby en met… Racheltjuhhh of niet?!