Beutyblogtopic XL #15

Ja en ook cherryfizz toch?

2 likes

alle nederlandse fashion bloggers vroeger met hun skinny jeans en hoedjes :smiling_face_with_tear: en dan zo’n motorachtig kort jasje en enkellaarsjes

en die kregen dan 3000 comments over hoe cool ze eruit zagen

5 likes

Ow mijn god ja dat dunne bruine mens toch?

4 likes

Dat is toch gewoon wat er toen in de mode was. Net als nu bijna elke (mode)influencer in een wide leg jeans of oversized kleding loopt.

15 likes

Volgens mij was/is deze vrouw heel ernstig ziek.

22 likes

ik vond het toen al heel lame!

maar ik vond mezelf natuurlijk heeeel origineel (en ik was 16)

2 likes

Ben haar even op gaan zoeken en er staat nu idd ‘anorexia’ in haar bio en ze is aan het herstellen. Volgens mij ontkende ze altijd dat ze een eetstoornis had terwijl het opzich wel overduidelijk was. Zij maakte volgens mij ook kiiiiiiiiiilo’s vlees klaar voor haar gezin. Fijn dat het nu beter met haar gaat.

3 likes

Ja daar moest ik ook een beetje om gniffelen (de laatste zin)

5 likes

wat een intens profiel zeg. vooral die post in de spiegel met crocs waar deze tekst bij staat in juxtapositie met allemaal foto’s van haar puberdochters enzo

4 likes

Ik ken haar niet van het forum maar zij postte altijd standaard een reactie op alle blogs van Cynthia/Vera alsof ze hun beste vriendin was.

12 likes

Cherryfizz! Ik ben benieuwd hoe het met haar is!

3 likes

Nee, ze schreef destijds ook al open over haar worsteling met anorexia, hoor. Op haar blog La Familia B, in de tijd dat ze bevriend was met Cynthia.

10 likes

Ik hoop vooral dat het goed gaat met Akosua.

46 likes

go big or go home

26 likes

Cynthia had volgens mij in real life ook wel contact met Rachel. Er staat mij vaag iets bij dat Cynthia wel eens bij haar langs ging.

8 likes

T enige wat me bijstaat is dat Rachel een kind had dat óók Rachel heette, maar de ene heette dan Reetjsel en de ander Raaasjel.

9 likes

Hahaha ja Rashel heet haar dochter

2 likes

Dan heb jij een andere ‘destijds’ dan ik!

2 likes

12 jaar geleden:

6 likes

Ik vind het nog steeds leuke outfits eigenlijk die ze plaatst, sowieso vind ik het leuk om haar te volgen. Zij heeft tenminste een normale baan ipv al die suffe gesponsorde posts de hele tijd.

5 likes