Ik dacht dat dit over Rachel ging. Mijn gezicht
Ja zag gisteren dat ze parttime voor een magazine werkt, en ze heeft nog de wekelijkse fotodagboeken die ik altijd zo leuk vond.
Hahahaha neeee
32 uur zelfs! (Ik werk zelf ook voor een blad, een heeeeel ander soort blad, lol, vandaar dat ik dat ook leuk vind)
Herinneren jullie je beitjuh nog? Als ik het me goed herinner heeft zij toen zo’n makeup ruildoos opgezet. Die heb ik nog een keer thuis gehad. Iemand een idee of zij nog ergens actief is?
Ja maar Cynthia vond het dan wel nodig om uitvoerig te benadrukken dat zij en Rach echt heeeeel verschillend waren hoor! Echt totaal andere types maar toch een goede band!
Oftewel Cynthia voelde zich misschien ietwat verheven boven volkse Rach.
Jaaa ik weet nog wel dat ze toen ineens ging scheiden en ze daar over blogde (?). Maar geen idee meer hoe het nu met haar is en waar ze te volgen is
Als je haar googlet vind je heel veel oude artikelen, maar niks recents. Volgens mij heeft ze geen social media meer
Volgde iemand ook Fashionfever? Volgens mij doet zij niks meer met social media toch? Vond haar altijd leuk om te volgen met mooie outfits!
Ja! Er zijn hier wat mensen die ik van het Fashion fever forum ken haha, dat was best een hecht clubje destijds (denk zo’n 18-13 jaar geleden?). Zij was daar zelf toen volgens mij niet meer echt actief en haar blog ook niet, maar het forum is nog blijven bestaan
Waar is die hond van shirley
Zij zit ook op Instagram toch?
Pics.by.akosua
Leuk profiel vind ik persoonlijk.
Ja! Zij had hele mooie ooglooks volgens mij!
En Charlotte van pinkypolish weet ik ook nog!
Ik kwam wel gelijk op haar openbare maar niet hele actieve Instagram met nog dezelfde naam. Zie ook dat ze op Twitch streamt (in ieder geval tot een paar maanden geleden) en daar games speelt. @Kippoot Vond haar heel leuk met inderdaad hele mooie ooglooks!
Bij de hondenoppas gebleven. Hij ging daar altijd heen als ze op vakantie gingen en die vrouw heeft hem nog steeds.
Ze heeft nog een instagrampagina, die je ook vindt als je zoekt op beitjuh. Ze is niet mega actief en zeker niet meer met make-up, maar wel leuk om voorbij te zien komen. Ze komt in ieder geval happy over!
Ik heb haar gevonden! Fijn om te zien dat ze er gewoon gelukkig uitziet! Ze had echt hele mooie ooglooks inderdaad!
Je had ook altijd Sharon van Bommel. Die is ook echt helemaal verdwenen geloof ik
Die heeft nog een site zie ik!