Beutyblogtopic XL #15

Ja ik zat ook al te kijken en herkende haar helemaal niet. Deze foto is ze echt.

Ze had echt een lange adem met elke ochtend het rondje maken bij de 3 grote influencers om op hun posts te reageren :grin: Ze was ook vaak de 1e.

15 likes

Ja🤣

3 likes

Grappig dat je dan iemand na al die jaren nog voor je kan halen bij wijze van spreken uit tekenen, ik zocht ook even toen ik je post las en ondanks meerdere resultaten herkende ik haar meteen.
Zij zal nu wel meer volgverzoeken hebben ineens haha.

5 likes

Echt memory unlocked met heel veel van de namen die jullie noemen! Ik vond Pinky Polish die al genoemd werd hierboven ook altijd leuk om te volgen.

5 likes

Oh echt. :scream: Ik ben al die tijd in de veronderstelling dat zij dit was.

2 likes

Je ziet toch duidelijk verschil?

5 likes

Ja tuurlijk! Maar de herinnering was vaag en is een naam die ik nog niet eerder gehoord had.

4 likes

Ja ik vond haar zo cool ook. Ze is nu MUA volgens mij maar idd niet actief op socials

3 likes

Ben gewoon helemaal vergeten dat zij een forum had! Esmée heette zij toch?

4 likes

Esmee Aleida

5 likes

Mascha die na kritiek op haar biab nagel video zegt dat ze geen volgers onder de 18 heeft. Gelooft ze het zelf? Ik geloof best dat het er veel minder zijn dan vroeger, maar helemaal geen een? Alsof er niet veel jongeren zijn die niet hun echte leeftijd invullen. En ik geloof dat YouTube geen statistieken meer geeft over mensen onder de 18. Daarnaast kan juist zo’n video de aandacht trekken van jongeren. Gelukkig heeft ze naderhand bedacht om een disclaimer toe te voegen aan het begin van de video. Vind dat wel goed. Maar dit argument slaat wat mij betreft nergens op.

26 likes

Het ging hier laatst over beautybloggers van vroegahhhh en ik kom maar niet op haar naam.

Het was toen een jonge meid uit de Achterhoek of hoger (althans, ik denk dat haar accent vanuit die kant komt haha) en ze had lang donker haar met een lichte krul of slag.

Please iemand help mij haha! Was het iets met Blush?

4 likes

BlushingBeauty? Die meid die naar de vriendinnenweekends en BG party’s ging toch

7 likes

Die ja! Thaaaaanks

4 likes

Welke video gaat dit om?

3 likes

Haar laatste video op beautygloss “BIAB nagels zelf doen: mijn ervaring &wat je moet weten”

3 likes

Haar content laat gewoon echt te wensen over. Vroeger keek ik nog eens graag, toen deed ze moeite maar dit is gewoon video’s maken om te maken

5 likes

Wanneer dan

17 likes

Heeeeeeleeeeeemaal in het begin, van mascha.tk :crazy_face:

4 likes

Mascha lijkt last te hebben van een prenatale depressie, vertelt ze in de vlog van gister. Erg sneu…

6 likes