Beutyblogtopic XL #15

En de knapste!!

10 likes

En bij kan echt heel goed pianospelen. En weet alle verhalen uit de Bijbel.

3 likes

Hahahaha Mascha die haar ā€œbosoutfitā€ deelt, een lange spierwitte jas met spierwitte sokken en sneakers. Super praktisch!

20 likes

Ik ga ervan uit dat ze naar het Amsterdamse Bos gaan. Daar is weinig bos aan, vele paden daar zijn geasfalteerd.

10 likes

Dan kun je daarna leuk over alle moddervlekken heen crikutten.

11 likes

Of zeggen dat het ā€˜helemaal uit elkaar valt’ zodat je weer nieuwe meuk kan kopen :upside_down_face::upside_down_face:

8 likes

En hij heeft net zulk ritmegevoel als een Surinaamse!

8 likes

Ah ik was zo blij toen Jessie haar relatie aankondigde maar nu zie ik al zo veel drama rond gaan over haar vriend. Hij zou alleen maar bekende meiden gebruiken om zelf bekend te worden, bij iedereen vreemd gaan en alles bij elkaar liegen. Ik hoop echt dat dit niet waar is want ik gun Jessie echt een fijne relatie. Het is alleen zo jammer dat die juice kanalen het vaak wel goed hebben.

20 likes

Ja dat is ook zo, maar met een klein kind wordt je toch sneller vies dan als je alleen even rondwandelt lijkt me. Mila had gelukkig wel zo’n speelpak aan :crazy_face:

5 likes

Ja sowieso een beetje jammer dat die channels altijd weer de vrouwen aanwijzen als naĆÆef en makkelijk te manipuleren. Net zoals dat ze laatst ineens allemaal over Jaimie Vaes begonnen omdat zij zelf het filmpje ingestuurd had en het niet om haar hoofd ging. Alsof huiselijk geweld dan ineens wel oke is.

14 likes

Als Mascha het mag, dan mag ik voortaan ook als een ongelikte beer bij een restaurant lunchen.
Uggs zijn al lelijk, roze uggs zijn de overtreffende trap daarvan

16 likes

Maar alles mag, met een LV tas

20 likes

Dat is dus wat ik mis. Kan iemand deze aan mij doneren? Ik wil ook rond kunnen lopen als een sloeber

2 likes

Vreselijk die uggs. In het roze nog erger inderdaad en dan ook nog zo laag dat je je sokken erbovenuit ziet. Het zal wel hip zijn……

11 likes

Ik ging juicechannel weer volgen voor dit (zielig voor jessie want ik vind haar heel leuk) maar ik zie niks

5 likes

Ik vind dat zo irri he. Oh heb je een vriend laten we alle dirt over hem op tafel leggen. Hoezo laat ze lekker. Als hij iets verkeerd doet dan mag jr hem kapot maken maar laat jessie nu lekker gelukkig zijn. Vind ze een facking sexy stel btw.

5 likes

Mega hip zelfs als je haar moet geloven
Ik vind ze alleen als pantoffel ok, of als een soort Birkenstock pantoffel voor buiten
Maar dan zeker niet de roze

Maar goed, ik ben ook niet mega hip

4 likes

Het staat op de nog ergere pagina van Yvonne.

2 likes

Nou ja, het is mijn smaak ook allemaal niet, maar ze zit er toch niet bij als een ongelikte beer?

Geen smoezelige kleding, haar en make up gedaan.

Wat een (onnodige) gemene opmerkingen hier de laatste tijd, in het andere topic ook al over de huid van[ xx (shit ben haar naam even kwijt, die hardloopmeid)]

25 likes

Oke, ze zit er dan bij alsof ze naar Schiphol gaat.

3 likes