Beutyblogtopic XL #15

Jezelf mogen aanschouwen in die spiegel is een privilege.

6 likes

Smaken verschillen :laughing:

3 likes

Wat een timing

31 likes

Wat een stijlicoon

9 likes

Wat ik wel leuk vind aan Mascha is dat ze nooit claimt dat ze een stijlicoon is. Maar blijkbaar willen mensen toch graag weten waar ze haar kleding koopt.

20 likes

Integendeel zelfs, ze zegt altijd zelf dat ze niks van fashion weet

4 likes

Jaa ik denk dat de mensen die mascha echt volgen en leuk vinden ook niet echt mode iconen zijn hahag.

8 likes

Ultieme vrijheid.

6 likes

En de knapste!!

10 likes

En bij kan echt heel goed pianospelen. En weet alle verhalen uit de Bijbel.

3 likes

Helaas weet ie alleen niet hoe hij verstaanbaar kan praten met dat gemompel van hem.

16 likes

Hahahaha Mascha die haar “bosoutfit” deelt, een lange spierwitte jas met spierwitte sokken en sneakers. Super praktisch!

20 likes

Ik ga ervan uit dat ze naar het Amsterdamse Bos gaan. Daar is weinig bos aan, vele paden daar zijn geasfalteerd.

10 likes

Dan kun je daarna leuk over alle moddervlekken heen crikutten.

11 likes

Of zeggen dat het ‘helemaal uit elkaar valt’ zodat je weer nieuwe meuk kan kopen :upside_down_face::upside_down_face:

8 likes

En hij heeft net zulk ritmegevoel als een Surinaamse!

8 likes

Ah ik was zo blij toen Jessie haar relatie aankondigde maar nu zie ik al zo veel drama rond gaan over haar vriend. Hij zou alleen maar bekende meiden gebruiken om zelf bekend te worden, bij iedereen vreemd gaan en alles bij elkaar liegen. Ik hoop echt dat dit niet waar is want ik gun Jessie echt een fijne relatie. Het is alleen zo jammer dat die juice kanalen het vaak wel goed hebben.

20 likes

Ja dat is ook zo, maar met een klein kind wordt je toch sneller vies dan als je alleen even rondwandelt lijkt me. Mila had gelukkig wel zo’n speelpak aan :crazy_face:

5 likes

Ja sowieso een beetje jammer dat die channels altijd weer de vrouwen aanwijzen als naĂŻef en makkelijk te manipuleren. Net zoals dat ze laatst ineens allemaal over Jaimie Vaes begonnen omdat zij zelf het filmpje ingestuurd had en het niet om haar hoofd ging. Alsof huiselijk geweld dan ineens wel oke is.

14 likes

Als Mascha het mag, dan mag ik voortaan ook als een ongelikte beer bij een restaurant lunchen.
Uggs zijn al lelijk, roze uggs zijn de overtreffende trap daarvan

16 likes