Gaaaaaaadverdamme waarom ziet alles wat de foefjes eten er zo vies en misselijkmakend uit? Poffertjes helemaal verzopen in de pistache en nutella. Ze hebben echt het smaakpalet van een Amerikaan (beledigend).
Het lijkt wel satésaus en pepersaus ofzo
Lijkt me eigenlijk wel vieslekker met poffertjes
Naast dat dit me echt niet lekker lijkt staat het wel ook echt vies op de foto zeg
Ik zocht net reviews op van het restaurant en de foto’s daar zien er wel iets aantrekkelijker uit.
Mijn aderen slibben al dicht als ik hiernaar kijk
Poffertjes hebben alleen roomboter en poedersuiker nodig.
Dat dacht ik ook
Weer een product dat vertiktokt onder een laag salted caramel of pistache. Ik ben echt benieuwd wat het volgende is
Waarom lijkt deze foto met een aardappel te zijn gemaakt haha
Volgens mijn FYP is het dadelkaramel
Jeetje die meest recente vlog van Mascha. Wat eng zeg! Wat moet dat stressvol zijn.
Wat dan?
Gregor was ineens heel erg verward. Brabbelde, op de vraag welke maand is het nu zei die woensdag etc. Ze zijn naar her ziekenhuis geweest en daar bleek die een hele zeldzame vorm van migraine te hebben. Hij kon ook niet meer lezen etc.
Oh wow dat klinkt idd heftig!
Haha classic Mascha, heeeeeeel zeldzaam. Valt dus wel mee.
Maar wel eng als iemand dat nog niet eerder heeft gehad. Althans ik zou ook echt schrikken
Daar zeg ik ook niets over.
Hij heeft t als kind een keer eerder gehad.
Dit is idd heel eng! Mijn nichtje heeft ooit een migraine aanval gehad met uitvalverschijnselen in haar gezicht en brabbelde toen ook allerlei dingen en is toen opgenomen. We wisten niet wat het was en het bleek uiteindelijk ook migraine te zijn. Was super schrikken voor mijn tante. Ze heeft het na lange tijd weer een keer gehad maar toen wisten we wat er was, nog steeds eng maar je weet dan iig wat er aan de hand is
Als iedereen en z’n moeder hier gaat vertellen over dat het bij hen ook een keer gebeurt is, is het dus ook niet zo zeldzaam.