Nou ja ze heeft gewoon net geen smaak.
Ja ik snap dat ze niet helemaal is opgedoft hoor maar ik zou dat bij die andere nooit zo verwachten. Ik denk dat zij het het later nog eens zouden inplannen voor een insta moment, of eerst naar huis rijden om zich op te dirken voor de aestetics
Maar ook eens met @anon30197667 want dit is wel haar signature en juist daarom vind ik haar leuker dan die andere meiden
Joh het halve forum dat op Mascha loopt te zeiken heeft zelf ook geen smaak…wat maakt het uit.
Ik vind die AD van Vera waarin ze een broodje cottage cheese zit te eten en vervolgens begint over brokkelige vaginale afscheiding echt zo onsmakelijk. Nu ga ik bij cottage cheese elke keer aan vaginale afscheiding denken, dit is een associatie die ik niet had willen hebben
Ja het is echt heeeel onsmakelijk. Sowieso vind ik haar stijl van reclame maken erg ongemakkelijk en viezig. En dan reacties van: omg je doorbreekt een taboe, wat geweldig!
Ik krijg sowieso echt bizar veel reclames over vaginale afscheiding de afgelopen tijd. Ben niet eens preuts over dit soort onderwerpen maar waarom moet ik hiermee geconfronteerd worden in mijn TikTok rondje?
Hahaha ik zag dit tijdens mijn ontbijt en toen dacht ik ook ‘‘nope te vroeg voor dit’’.
Terwijl je aan je broodje huttenkase zat?
Een lekker bakje kwark.
ik vind een net-niet mascha met een lelijke smaak zo veel leuker dan al die perfect gestijlde dertien in een dozijn influencers
En op de achterkant staat het wel goed
24 rub smikkel smoke
Hoeveel spelfouten zouden er in totaal in staan
Hoe mist een editor dit? Het is het eerste woord op vrijwel de eerste pagina?
Volgens de taalunie en van dale mag het allebei
Vind white cream toch een stuk verontrustender.
Wel blij dat ze daar niet greg’s white cream van hebben gemaakt.
En ben ook wel benieuwd wat het recept voor ui en knoflook gaat inhouden.
(Haal uit netje, pel, en je bent klaar?)
Waaat? TIL
Ik dacht Burger Heavy Hitler, intens smokey.
Al dat Engels en Nederlands ook door elkaar, de marshmallow spionnen.
Klopt, maar een goede redacteur had dan alsnog voor een consistente spelling gekozen denk ik dan!
Edit: omdat op de achterkant dus wel sauzen staat, haha