Er worden hier dingen volledig uit de context getrokken en begrijpend lezen blijft een issue, maar als het je helpt wil ik best nog een keer zeggen dat ik idd obv posts hier (en mijn ervaring, maar oke) een kort door de bocht opmerking maakte - lekker boeiend zeg, het is een forum-post, geen onderbouwd artikel voor in de krant.
Cyntia die iedereen die door een reactie te plaatsen via dm een link van een kleurboek stuurt.
Zet die link gewoon in de caption
Ik vind het sowieso raar dat mensen dat dan ook gaan reageren. Je kan toch gewoon de titel van dat kleurboek googelen. Alsof het zo lastig te vinden is.
Dit zorgt voor meer engagement, doen veel influencers. Maar wel echt irritant inderdaad.
Dit doen inderdaad veel influencers nu en het is heel irritant. Het zijn ook automatische berichten.
Dat doet die lauras bakery ook. Eerst mij lekker maken met allemaal afbeeldingen van een appeltaart, en dan: reageer “appeltaart” voor het recept. Echt hou op hoor, ik volg je dus geef gewoon het recept
Sorry oud bericht maar slechte genen? Hij was de knapste jongen van de school en hij kan heel goed dansen
Ja aan haar moest ik ook denken… Ik snap waarom ze het doen, Instagram engagement algoritme etc
Maar ik vond het zo irritant dat ik haar heb ontvolgd
Laura geeft juist het recept bij de posts. Mensen lezen niet en zijn lui dus het linkje in DM vinden ze kennelijk handiger.
Die recepten komen volgens mij ook op haar site, dus in die zin verandert het niet
Ik ben ineens Serena weer gaan volgen nadat ze een paar keer op mijn fyp voorbij kwam en ik vind haar zo positief veranderd! Heel down to earth, grappig, en gewoon sympathiek. Die zusjes vind ik nog steeds heel oppervlakkig.
Iemand van het zaterdagfilmpje op Beautygloss van Mascha gezien? Ik vond 'm behoorlijk TMI over persoonlijke hygiëne
Ik die altijd een washandje gebruik vind het vooral onhygiënisch om te horen hoe zij dagelijks haar scrubdoek/spons gebruikt. Verder vertelt ze niks nieuws, buiten je huid kapot schuren
Wat is er TMI over billen wassen of borsten drogen met een föhn? Of bedoel je iets anders met TMI?
Ja prima juist, maar ze heeft het over met haar nagels langs haar oksels krabben en inderdaad hoe je je vagina en billen wast. Ik weet niet, maar dat bespreek ik niet bepaald met vriendinnen ofzo maar priem… ik merk al aan meerdere reacties dat jullie dat blijkbaar wel bespreken
Ah Mascha krijgt weer een meisje, cute!
Haha ja ik ook! Ik had haar jaren geleden ontvolgd, maar nu vind haar toch wel weer leuk. Ze heeft mij bijna zover om zij led lamp te komen voor een jongere huid.
Met je nagels langs je oksels krabben daar heb je toch een washand, of beter nog: een Afrikaans wasspons voor? Niet je nagels
Ik krijg vooral pijn aan mijn huid als ik hoor hoeveel zijn boent/scrubt en hoeveel zeep ze gebruikt.
Het is een tiktok trend die is begonnen om het uit te leggen voor mensen die dit niet vanuit huis hebben meegekregen. Het idee vind ik wel sympathiek maar als ik jou bericht zo lees hoef ik deze versie niet te zien