Ik kreeg er echt oude Beautygloss vibes van, maar ik vind weinig dingen echt raar of vies
Maschaās vlogtitels zijn de laatste tijd weer pareltjes Zoals āmijn obsessie met subway blijft sterk ik kan het elke dag etenā en āmijn placenta ligt aan de voorkant en ik voel baby steeds aan 1 kantā en ādit is hoe wij picknicken en we gaan ook naar de kermisā en āzo hou ik mijzelf bezig met yoga en naaienā
Is dit letterlijk gekopieerd van haar titels? Wtf
Ik vind het ergens ook wel aandoenlijk. Het lijken gewoon haar gedachtespinsels zonder al te veel poespas.
Ik heb dat altijd nog 10x liever dan die vervelende clickbait zoals IK GA STOPPEN!!!
en dat je dan de video kijkt en dat de boodschap dan is: ik ga stoppen met het gebruik van 3-laags toiletpapier en stap over op 2-laags.
Is wel relatable. Zou best benieuwd zijn hoe de overstap bevalt
Dit doet me echt denken aan het verslag over je weekend wat je vroeger altijd op de basisschool maakte. In ieder geval op die van mij.
Ik vind het niet tmi! Heerlijk die openheid.
Wel verbaasd over het fƶhnen van je onderkant na het douchen. Doen anderen dit ook? Am I missing out? Ben ik stiekem nasty?
Totaal onnodig lijkt me
Als je gewoon kan afdrogen zie ik niet in waarom ik daar nog een keer een fƶhn aan langs zou moeten laten blazen.
In de vlog van vandaag biecht Mascha vanaf 2:20 op dat ze in het ziekenhuis was en er iemand met een kist was waarvan ze dacht dat er misschien een menselijk hart in kon zitten, en toen een craving kreeg naar dat hart (āHet enige wat ik dacht was: wauw, die zou lĆ©kker zijn nu, om op te etenā) Gregor: āJe vertelt mensen nu dat je kannibaal bentā
Hebben meer zwangere vrouwen dit? Ik vond het vrij bizar.
Nee maar er zijn ook vrouwen die bakstenen eten tijdens hun zwangerschap dus zoān bizarre craving kan ik me wel voorstellen. Hormonen maken je craycray
Het enige waar ik nu aan kan denken is Daenerys in Game of Thrones die zoān hart moet eten terwijl ze zwanger is. Misschien daar inspiratie van vandaan?
Is vaak door een tekort aan ijzer, stenen, wasmiddel, voorwerpen uit plastiek of metaal (willen) eten.
Haha, nooit geweten dat die cravings zulke vormen aan konden nemen!
Is dit echt
Ik ken wel āpicaā, een stoornis/aandoening/? waardoor mensen bijvoorbeeld gloeilampen willen eten. (Moest er aan denken door je naam ) Stond ooit een artikel over in de Grazia en heeft extreem veel indruk op me gemaakt.
Dat bedoelt ze denk ik. Dat kan voorkomen tijdens zwangerschap
Krijt willen eten komt schijnbaar ook vaak voor tijdens de zwangerschap. Brrr
Ik heb echt uren gekeken naar mensen die stukken krijt in stukken braken. Echt ik kreeg er niet genoeg van.
Jaa en van die sudsy sponzen met schoonmaakmiddel uitknijpen, vloeren schrobben met zeep en die geur van verschillende schoonmaakmiddelen uberhaupt van ik zoooo heerlijk dat ik het bijna kon eten.
Na de bevalling van de een op andere dag was dat weer over. Gelukkig
Ja haha bij mij was het ook gelukkig daarna voorbij.