Beutyblogtopic XL #15

Ik kreeg er echt oude Beautygloss vibes van, maar ik vind weinig dingen echt raar of vies :tipping_hand_woman:t4:

4 likes

Mascha’s vlogtitels zijn de laatste tijd weer pareltjes :sweat_smile: Zoals ā€˜mijn obsessie met subway blijft sterk ik kan het elke dag eten’ en ā€˜mijn placenta ligt aan de voorkant en ik voel baby steeds aan 1 kant’ en ā€˜dit is hoe wij picknicken en we gaan ook naar de kermis’ en ā€˜zo hou ik mijzelf bezig met yoga en naaien’

19 likes

Is dit letterlijk gekopieerd van haar titels? Wtf

3 likes

Ik vind het ergens ook wel aandoenlijk. Het lijken gewoon haar gedachtespinsels zonder al te veel poespas.
Ik heb dat altijd nog 10x liever dan die vervelende clickbait zoals IK GA STOPPEN!!!

en dat je dan de video kijkt en dat de boodschap dan is: ik ga stoppen met het gebruik van 3-laags toiletpapier en stap over op 2-laags.

47 likes

Is wel relatable. Zou best benieuwd zijn hoe de overstap bevalt :sweat_smile:

7 likes

Dit doet me echt denken aan het verslag over je weekend wat je vroeger altijd op de basisschool maakte. In ieder geval op die van mij.

26 likes

Ik vind het niet tmi! Heerlijk die openheid.

Wel verbaasd over het fƶhnen van je onderkant na het douchen. Doen anderen dit ook? Am I missing out? Ben ik stiekem nasty?

3 likes

Totaal onnodig lijkt me

4 likes

Als je gewoon kan afdrogen zie ik niet in waarom ik daar nog een keer een fƶhn aan langs zou moeten laten blazen.

15 likes

In de vlog van vandaag biecht Mascha vanaf 2:20 op dat ze in het ziekenhuis was en er iemand met een kist was waarvan ze dacht dat er misschien een menselijk hart in kon zitten, en toen een craving kreeg naar dat hart (ā€œHet enige wat ik dacht was: wauw, die zou lĆ©kker zijn nu, om op te etenā€) :no_mouth: Gregor: ā€œJe vertelt mensen nu dat je kannibaal bentā€ :joy: Hebben meer zwangere vrouwen dit? Ik vond het vrij bizar.

14 likes

Nee maar er zijn ook vrouwen die bakstenen eten tijdens hun zwangerschap dus zo’n bizarre craving kan ik me wel voorstellen. Hormonen maken je craycray

10 likes

Het enige waar ik nu aan kan denken is Daenerys in Game of Thrones die zo’n hart moet eten terwijl ze zwanger is. Misschien daar inspiratie van vandaan? :smiling_face_with_tear:

9 likes

Is vaak door een tekort aan ijzer, stenen, wasmiddel, voorwerpen uit plastiek of metaal (willen) eten.

17 likes

Haha, nooit geweten dat die cravings zulke vormen aan konden nemen!

4 likes

Is dit echt :flushed:

Ik ken wel ā€˜pica’, een stoornis/aandoening/? waardoor mensen bijvoorbeeld gloeilampen willen eten. (Moest er aan denken door je naam :joy:) Stond ooit een artikel over in de Grazia en heeft extreem veel indruk op me gemaakt.

2 likes

Dat bedoelt ze denk ik. Dat kan voorkomen tijdens zwangerschap

5 likes

Krijt willen eten komt schijnbaar ook vaak voor tijdens de zwangerschap. Brrr

3 likes

Ik heb echt uren gekeken naar mensen die stukken krijt in stukken braken. Echt ik kreeg er niet genoeg van.

11 likes

Jaa en van die sudsy sponzen met schoonmaakmiddel uitknijpen, vloeren schrobben met zeep en die geur van verschillende schoonmaakmiddelen uberhaupt van ik zoooo heerlijk dat ik het bijna kon eten.
Na de bevalling van de een op andere dag was dat weer over. Gelukkig :rofl:

9 likes

Ja haha bij mij was het ook gelukkig daarna voorbij.

5 likes