Beutyblogtopic XL #15

Interessant! Ze zegt vandaag in de vlog een groot ijzertekort te hebben uit een bloedtest

5 likes

Ik moest ook iedere dag ijsklontjes eten onder de douche met chloor op de grond van de douchecabine (voor de geur).

13 likes

Als je denkt dat het niet erger kon dan de groene bank, is daar het Versace behang :joy:

6 likes

Wel handig, krijg er spontaan diarree van

4 likes

Ik ging even op haar kanaal kijken en was door de video van vandaag aan het scrollen en toen zag ik opeens een doos met een chocolade hart er in :joy:

Dacht even, goeie grap van Gregor maar was helaas een perspakketje.

4 likes

Scheelt wel, je zit nooit langer dan nodig op die wc daar. Wat een hysterisch en lelijk behang, geen wonder dat het in de uitverkoop was.

2 likes

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind m wel leuk! De bank is overigens verschrikkelijk :rofl: en verder is Vera’s smaak me iets te Gerard Joling.

10 likes

Over wc’s gesproken, loooove het behang bij Jessie! :two_hearts:

11 likes

Jaaaa ik ook! Maar zou het zelf nooit achter een wasbak en al helemaal niet achter een toilet plaatsen :grimacing:

5 likes

Geweldig behang idd, al zou ik voor 1 muurtje zijn gegaan ipv alle :sweat_smile:

4 likes

WW vraagt faillissement aan; wat moet Mascha nu!?

4 likes

Dan maar weer dat cricket ding in de weer. Of hoe je het ook schrijft.

2 likes

Zal ze wel met yfood of die factor maaltijden ofzo komen

5 likes

Jessies huis is sowieso echt helemaal leuk. En ook wel grappig, want ik had dit interieur meer bij iemand als Bonnie verwacht

5 likes

Ben ik de enige die het een beetje cringe vind hoe Mascha die vakantie ophyped als het meest luxe ooit? Misschien ben ik delulu maar als je hun niveau geld en netwerk hebt had ik toch verwacht dat je wel iets mooiers zou kunnen vinden? Alsin het lijkt mij best een standaard all-inclusive massa hotel, en die prijs voor 3 personen klonk ook niet exorbitant hoog? Of zijn mijn verwachtingen te hoog? :melting_face:

4 likes

Zeg je nou dat ze ‘goedkopere’ vakanties niet leuk mag vinden omdat ze rijk is?

5 likes

Lol nee?

13 likes

Het was iets van €800 per nacht toch? Dat vind ik wel in de categorie exorbitant vallen eigenlijk

25 likes

Volgens mij was het voor een week iets van 7000 euro. Vind ik erg duur.

24 likes

Zeker duur en het zal allemaal heel goed geregeld zijn dus you do you verder, maar moet wel lachen om dat ‘White Lotus is gebaseerd op deze hotels’ :joy: het ziet eruit als een Club Med achtig iets (en voor de White Lotus hotels betaal je geloof ik eerder €7000 per nacht dan per week).

12 likes