Ja waarschijnlijk heeft ze 1x ergens gelezen dat er iets van die hotelketen waar zij nu zitten geïnspireerd is op White Lotus en dan is dat meteen de hele waarheid hè
Haha maar zij zegt dus andersom he. Typisch mascha wel.
Meid kan je lezen? Ik bedoel juist dat ze helemaal enthousiast doet alsof ze iets mega luxe heeft uitgekozen op basis van "500 tips’ en advies van mensen die zij kent “die echt veel reizen” en dat dit “de meest high end all inclusive is” en de beste van de wereld? En dat white lotus verhaal… Had gewoon wat meer verwacht met die beschrijving. 6500 duizend euro voor 8 nachten voor 3 personen (270 per nacht per persoon) is echt niet goedkoop begrijp me niet verkeerd maar om wat ze vervolgens laten zien nou “super de luxe over de top” te noemen’?
Hoe heet die toko waar ze zijn?
Ikos Andalusië
En dan nog een uitgeklapte slaapbank voor je kind.
Dat is wel het equivalent van een bord nasi ja.
Ik wil graag naar Palermo op vakantie en ik heb dat hotel van The White Lotus opgezocht want dat zag er in mijn ogen best wel mooi uit.
Laat maar zitten… eind augustus: 14.000 voor 6 nachten. Ik kijk wel ff verder.
Wat had je dan verwacht?
Ja, haha, dat vond ik ook wel een grappige constatering na het promo praatje eerder: random hotelkamer met balkon en je kind op een slaapbank. Het is uiteraard hoe het werkt in veel hotels, maar het praatje over het hotel deed iets anders verwachten.
Niks? Was gewoon nieuwsgierig? Mooi hotel, mooie omgeving. Had niet verwacht dat het een prijsvechter zou zijn uiteraard, maar 14.000 euro gaat buiten m’n budget.
Het ligt ook niet in Palermo maar aan precies de andere kant van het eiland, kost je nog wel wat uren om daar te komen. En eind augustus is hoogseizoen dus dan is het sowieso duurder dan in het voor of naseizoen. Mocht je toch ooit willen gaan.
Benieuwd of het in íémands ogen best wel lelijk is.
Eerlijk dit is wel waarom ik ondanks ik al 10 jaar geen filmpjes van haar kijk/haar niet op sociale media volg Mascha met mijn leven zou beschermen vind haar “naïeve” enthousiasme echt heeel erg leuk
Ja ze is ergens wel echt een aandoenlijke idioot.
Ik vind Cynthia trouwens echt het tegenovergestelde van Mascha en de laatste tijd heel erg overkomen als een vijftiger die ‘jong’ probeert over te komen ofzo?
In principe is daar niks mis mee maar bijvoorbeeld die ‘grappige’ reels die ze laatst had waren echt zulke typische boomerhumor (over haar paspoort in haar tas en over het ontbijtbuffet niet meer hebben thuis na een vakantie).
Haha dat viel me ook op… misschien ingefluisterd door een van haar coaches?
Vera vindt haar bank niet mooi (dat wisten we). Maar nu wil ze ander behang omdat het niet bij de bank past?
Dat is toch niet zo gek? Ze zegt dat ze de bank niet bij het behang vindt passen en nieuw behang lijkt me goedkoper dan een nieuwe bank.
Maar het behang vond ze wel mooi, dacht ik