Beutyblogtopic XL #15

De bank was uitgekozen om bij het behang te passen maar uiteindelijk kwamen de kleuren niet overeen. Misschien heeft ze nog wel een stukkie van dat Versace behang van de wc liggen, kan die erop. Dan is de kermis helemaal compleet.

14 likes

Ah nee, kunnen ze nou wéér niet op huwelijksreis

36 likes

Straks moeten ze nog verhuizen vanwege de bank omdat het huis er niet bij past :joy:

16 likes

Ik vind het vooral verbazend dat ze haar vakanties in Murica niet meetelt want het is volgens haar al heel lang geleden dat ze nog op vakantie is gegaan zoals nu.

10 likes

Ik had ook wel even een dikke eyeroll bij Moderosa’s story gister. Die vlogen naar Spanje, het was wel tijd want de laatste vakantie was naar Zuid-Afrika in januari!! :skull: deze mensen zijn de realiteit echt uit het oog verloren, maar goed, waarom ben ik nog verbaasd :joy:

20 likes

Gelukkig ben je nog verbaast. Het is toch bizar hoeveel milieu-belasting die influencer uitstoten.

8 likes

Haha en later in een andere vlog: naar de Europese target. Was de Carrefour :rofl: houd ook wel van die gigantische supermarkten in het buitenland, maar om het nou direct een variant van de target te noemen…

9 likes

Ze vergelijkt de Carrefour met Walmart :joy: als Belg krijg ik hier een error van

8 likes

Oja de Walmart was het haha.

5 likes

Altijd net niet, maar what the f is dit

31 likes

Ik vind ze leuk! Maar ben ongetwijfeld de enige (naast Mas)

10 likes

Ik vind ze ook wel cute! Is dat ook niet van die ene designer of kunstenaar of zo waar ze fan van zijn?

5 likes

Laat die vrouw blij zijn met een paar gummy beren slippers.

13 likes

Lijkt me echt vervelend lopen met zoveel gewicht OP je wreef.

3 likes

Dit is te veel geld en te weinig smaak :joy::see_no_evil:

24 likes

Ik dacht leuk tot ik de prijs zag. 400 euro :joy:

14 likes

Hahahaha. Ik dacht 25 ekkies ofzo. Wat erg dit

9 likes

Als dit van de markt kwam uit Den Haag voor 10 euro had ik niet vreemd opgekeken, 400 piek had ik dan ook niet verwacht.

16 likes

Gaan je voeten daar ook niet ongelofelijk in zweten

3 likes

Oh mijn GOD

5 likes