Beutyblogtopic XL #15

Jaaa NVSVPE Ik krijg toch teveel pyjama vibes bij een joggingsbroek en sloffen.

5 likes

O nee die ga ik echt niet volgen

6 likes

Heb je helemaal je best gedaan op je make-up en je haar, ga je naar buiten in je joggingbroek en op je pantoffels. Weird.

17 likes

Ja hij heeft er ook al eerder opgestaan toen die nog iets met Didi (van Bram Krikke) had
Lijkt me behoorlijk veel :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

2 likes

Mascha heeft eerder lage uggs gehad toch, gratis nog wel😂 ik vind het weer zo triest dat ik dit nog weet maar er was een nieuwe outlet geopend in het gebouw van Nieuw Babylon en de eerste 100 mensen ofzo kregen gratis Uggs. Toen gingen zij in de rij staan maar omdat mensen gingen cheaten kreeg Gregor geen uggs, dat ging zo:

Vanaf 08:40

30 likes

Zij zijn zulke slechte ‘verliezers’, zij hadden toch ook 2 paar Uggs als gezin willen scoren door apart af te rekenen. “Maar zij hebben het harder nodig dan wij dus het is oké”

10 likes

Hahahaha ja zij hadden het op dezelfde manier willen doen als dat gezin en omdat het hun niet lukt is het ineens aso :joy::joy:

15 likes

Hahahha jaa en dan “misschien hadden zij dat geld nodig” etc etc etc :new_moon_with_face:

Maar goed ze zegt wel dat ze echt al apart wilden afrekenen

2 likes

Ik ging even naar Cynths site en kreeg dit meteen eronder in de zoekbalk:

Overleden? Whut. Hoe komt dat er dan weer tussen.

8 likes

Misslipgloss ruzie haha zo cute

8 likes

Ik heb net deze video gekeken van een kanaal dat hier een paar keer al is aanbevolen, volgens mij wordt een auto vergelijkbaar met die van mascha ook helemaal afgekraakt

https://youtu.be/jN7mSXMruEo

Edit: ik weet niet hoe ik een preview van de video in mijn bericht krijg?

6 likes

Hahaha ja, er staat nog net niet ‘miss lipgloss beautygloss ruzie’

4 likes

:woozy_face:

7 likes

Als we toch eens geen maatschappijkritische influencers hadden!

9 likes

Vera post net een nieuwe Tiktok met wéér een nieuwe Telfar/Ugg tas. Die koopt gewoon in 1,5 maand 6 tassen van dat merk? :joy:

10 likes

Telfar is op dit moment een ongelooflijk hip merk bij influencers. Ik vraag mij af of ze dit merk (en deze tassen) nog steeds tof vind als het wat minder populair wordt.

5 likes

DONT touch dagmar stam

17 likes

Klopt, zie het OVERAL voorbijkomen. Snap dat je als influencer met geld op de bandwagon springt maar 6 tassen binnen een aantal weken is echt next level consumeren :exploding_head:

11 likes

Vera heeft een chronische gat in haar hand. Maar ach zolang ze het kan veroorloven :woman_shrugging:t2:

3 likes

True. Vind de tassen er alleen best goedkoop uit zien dus je zal wel weer puur betalen voor het merkje en de hype.

8 likes