Beutyblogtopic XL #15

Maar alles mag, met een LV tas

20 likes

Dat is dus wat ik mis. Kan iemand deze aan mij doneren? Ik wil ook rond kunnen lopen als een sloeber

2 likes

Vreselijk die uggs. In het roze nog erger inderdaad en dan ook nog zo laag dat je je sokken erbovenuit ziet. Het zal wel hip zijn……

11 likes

Ik ging juicechannel weer volgen voor dit (zielig voor jessie want ik vind haar heel leuk) maar ik zie niks

5 likes

Ik vind dat zo irri he. Oh heb je een vriend laten we alle dirt over hem op tafel leggen. Hoezo laat ze lekker. Als hij iets verkeerd doet dan mag jr hem kapot maken maar laat jessie nu lekker gelukkig zijn. Vind ze een facking sexy stel btw.

5 likes

Mega hip zelfs als je haar moet geloven
Ik vind ze alleen als pantoffel ok, of als een soort Birkenstock pantoffel voor buiten
Maar dan zeker niet de roze

Maar goed, ik ben ook niet mega hip

4 likes

Het staat op de nog ergere pagina van Yvonne.

2 likes

Nou ja, het is mijn smaak ook allemaal niet, maar ze zit er toch niet bij als een ongelikte beer?

Geen smoezelige kleding, haar en make up gedaan.

Wat een (onnodige) gemene opmerkingen hier de laatste tijd, in het andere topic ook al over de huid van[ xx (shit ben haar naam even kwijt, die hardloopmeid)]

25 likes

Oke, ze zit er dan bij alsof ze naar Schiphol gaat.

3 likes

Jaaa NVSVPE Ik krijg toch teveel pyjama vibes bij een joggingsbroek en sloffen.

5 likes

O nee die ga ik echt niet volgen

6 likes

Heb je helemaal je best gedaan op je make-up en je haar, ga je naar buiten in je joggingbroek en op je pantoffels. Weird.

17 likes

Ja hij heeft er ook al eerder opgestaan toen die nog iets met Didi (van Bram Krikke) had
Lijkt me behoorlijk veel :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

2 likes

Mascha heeft eerder lage uggs gehad toch, gratis nog welšŸ˜‚ ik vind het weer zo triest dat ik dit nog weet maar er was een nieuwe outlet geopend in het gebouw van Nieuw Babylon en de eerste 100 mensen ofzo kregen gratis Uggs. Toen gingen zij in de rij staan maar omdat mensen gingen cheaten kreeg Gregor geen uggs, dat ging zo:

Vanaf 08:40

30 likes

Zij zijn zulke slechte ā€˜verliezers’, zij hadden toch ook 2 paar Uggs als gezin willen scoren door apart af te rekenen. ā€œMaar zij hebben het harder nodig dan wij dus het is okĆ©ā€

10 likes

Hahahaha ja zij hadden het op dezelfde manier willen doen als dat gezin en omdat het hun niet lukt is het ineens aso :joy::joy:

15 likes

Hahahha jaa en dan ā€œmisschien hadden zij dat geld nodigā€ etc etc etc :new_moon_with_face:

Maar goed ze zegt wel dat ze echt al apart wilden afrekenen

2 likes

Ik ging even naar Cynths site en kreeg dit meteen eronder in de zoekbalk:

Overleden? Whut. Hoe komt dat er dan weer tussen.

8 likes

Misslipgloss ruzie haha zo cute

8 likes

Ik heb net deze video gekeken van een kanaal dat hier een paar keer al is aanbevolen, volgens mij wordt een auto vergelijkbaar met die van mascha ook helemaal afgekraakt

https://youtu.be/jN7mSXMruEo

Edit: ik weet niet hoe ik een preview van de video in mijn bericht krijg?

6 likes