Beutyblogtopic XL #15

Naja. Wel hypocriet dat we Mascha uitzeiken omdat ze zo veel koopt, maar Vera niet. Het is niet perse anders. Ze koopt weliswaar veel luxe producten maar het is nog steeds overconsumptie. Niemand heeft zoveel tassen van hetzelfde merk nodig

38 likes

En ondertussen horen we haar wel regelmatig zeggen dat het geld op is. En natuurlijk is zoiets in huis duurder dan zo’n tas (denk ik of zijn dit ook tassen van 5k?), maar 6 tassen in zo’n korte tijd is dan ook wel weer… uhm bijzonder.

Anderzijds zal de content die ze erover kan maken wel geld binnen brengen.

16 likes

Dit zijn relatief goedkope tassen, voor haar doen tenminste. Zag net 200 euro.

2 likes

Net zo duur als der glazen dus ongeveer :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Vond het vooral opvallend dat ze in de verhuisvlogs een paar keer benoemde dat ze nog een aantal dingen voor het huis wilde kopen maar dan aangaf dat het geld even op was… als je dat geld voor die tassen bij elkaar optelt kom je al op 1500 euro ofzo :woman_shrugging:t2:

16 likes

Haar definitie van blut is duidelijk anders dan die van de gemiddelde mens haha

32 likes

Dat roze Telfar/UGG gedrocht kost anders nog wel 350 euro :sob:

3 likes

Het ging laatst ook nog over Vera’s koopgedrag, dus dat valt wel mee volgens mij.

4 likes

Bij mij valt het pas de laatste tijd op dat Vera echt veel koopt. Waarom zij een blinde vlek is bij mij weet ik ook niet. Misschien gun ik haar meer dan Mascha. Wat ook super lullig is van mij

7 likes

Ik dacht dat ze dat vooral zei vanwege die Etos spon :grimacing:

3 likes

Ja dat maakt het geloofwaardig :joy::joy:

4 likes

Ja maar wel kudos dat ze is gegaan voor iets wat haar meer ligt ipv de dingen maar te doen omwille van meer volgers :blush: Die structuurjunkiecursus en -reclame boeit me niet zo maar de planner vind ik heel fijn en ze zal vast veel mensen goed helpen met haar kennis.

5 likes

Ja dit begrijp ik dus ook niet. Ze benoemd dit best vaak maar koopt wel echt allemaal tassen, sieraden en kleding als een malle.

5 likes

Bij dat soort dingen in vlogs benoemen (“we willen echt nog iets met deze kast doen, maar ja, budget hè?”) heb ik eerder het idee dat ze naar samenwerkingen vist en hoopt een bedrijf toehapt. Call me achterdochtig maar zoals we altijd zien werkt het nu eenmaal zo.

31 likes

Mascha haar stories bestaan tegenwoordig echt alleen maar uit random foto’s met een linkje erbij.
Ik geloof er geen fluit van dat ze daar geen inkomsten uit haalt hoor.

10 likes

Tuurlijk verdient ze geld aan affiliate links. Zegt ze zelf van niet?

4 likes

Ja zij zegt dat ze alleen geld verdient als er echt iets verkocht wordt…

Of is dat juist het idee van affiliate links?

6 likes

Ik weet dat er ook soorten zijn waarbij je per klik betaald krijgt, Leonie deelde die wel eens. Maar het punt is inderdaad dat ze pas betaald krijgt als iemand iets koopt, maar dat kan ook later met een cookie

5 likes

Ik zie idd bij veel anderen dat ze er bij zetten dat het een affiliate link is, dat is wel gelijk duidelijk…
Net als dat ze er spon of ad bij moeten zetten.

3 likes

Weet ik niet zo goed. Want ze is ook erg vaak vaag over wat ze wil verbouwen nog. Alleen dat er nog dingen zijn die ze willen aanpakken maar waar nu geen geld voor is. Soms zegt ze het ook wel zoals die open haard. Maar ik geloof wel dat ze echt vind dat het budget op is.

2 likes