Beutyblogtopic XL #15

Hahaha ja, er staat nog net niet ‘miss lipgloss beautygloss ruzie’

4 likes

:woozy_face:

7 likes

Als we toch eens geen maatschappijkritische influencers hadden!

9 likes

Vera post net een nieuwe Tiktok met wéér een nieuwe Telfar/Ugg tas. Die koopt gewoon in 1,5 maand 6 tassen van dat merk? :joy:

10 likes

Telfar is op dit moment een ongelooflijk hip merk bij influencers. Ik vraag mij af of ze dit merk (en deze tassen) nog steeds tof vind als het wat minder populair wordt.

5 likes

DONT touch dagmar stam

17 likes

Klopt, zie het OVERAL voorbijkomen. Snap dat je als influencer met geld op de bandwagon springt maar 6 tassen binnen een aantal weken is echt next level consumeren :exploding_head:

11 likes

Vera heeft een chronische gat in haar hand. Maar ach zolang ze het kan veroorloven :woman_shrugging:t2:

3 likes

True. Vind de tassen er alleen best goedkoop uit zien dus je zal wel weer puur betalen voor het merkje en de hype.

8 likes

Naja. Wel hypocriet dat we Mascha uitzeiken omdat ze zo veel koopt, maar Vera niet. Het is niet perse anders. Ze koopt weliswaar veel luxe producten maar het is nog steeds overconsumptie. Niemand heeft zoveel tassen van hetzelfde merk nodig

38 likes

En ondertussen horen we haar wel regelmatig zeggen dat het geld op is. En natuurlijk is zoiets in huis duurder dan zo’n tas (denk ik of zijn dit ook tassen van 5k?), maar 6 tassen in zo’n korte tijd is dan ook wel weer… uhm bijzonder.

Anderzijds zal de content die ze erover kan maken wel geld binnen brengen.

16 likes

Dit zijn relatief goedkope tassen, voor haar doen tenminste. Zag net 200 euro.

2 likes

Net zo duur als der glazen dus ongeveer :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Vond het vooral opvallend dat ze in de verhuisvlogs een paar keer benoemde dat ze nog een aantal dingen voor het huis wilde kopen maar dan aangaf dat het geld even op was… als je dat geld voor die tassen bij elkaar optelt kom je al op 1500 euro ofzo :woman_shrugging:t2:

16 likes

Haar definitie van blut is duidelijk anders dan die van de gemiddelde mens haha

32 likes

Dat roze Telfar/UGG gedrocht kost anders nog wel 350 euro :sob:

3 likes

Het ging laatst ook nog over Vera’s koopgedrag, dus dat valt wel mee volgens mij.

4 likes

Bij mij valt het pas de laatste tijd op dat Vera echt veel koopt. Waarom zij een blinde vlek is bij mij weet ik ook niet. Misschien gun ik haar meer dan Mascha. Wat ook super lullig is van mij

7 likes

Ik dacht dat ze dat vooral zei vanwege die Etos spon :grimacing:

3 likes

Ja dat maakt het geloofwaardig :joy::joy:

4 likes