Beutyblogtopic XL #15

Ja maar wel kudos dat ze is gegaan voor iets wat haar meer ligt ipv de dingen maar te doen omwille van meer volgers :blush: Die structuurjunkiecursus en -reclame boeit me niet zo maar de planner vind ik heel fijn en ze zal vast veel mensen goed helpen met haar kennis.

5 likes

Ja dit begrijp ik dus ook niet. Ze benoemd dit best vaak maar koopt wel echt allemaal tassen, sieraden en kleding als een malle.

5 likes

Bij dat soort dingen in vlogs benoemen (“we willen echt nog iets met deze kast doen, maar ja, budget hè?”) heb ik eerder het idee dat ze naar samenwerkingen vist en hoopt een bedrijf toehapt. Call me achterdochtig maar zoals we altijd zien werkt het nu eenmaal zo.

31 likes

Mascha haar stories bestaan tegenwoordig echt alleen maar uit random foto’s met een linkje erbij.
Ik geloof er geen fluit van dat ze daar geen inkomsten uit haalt hoor.

10 likes

Tuurlijk verdient ze geld aan affiliate links. Zegt ze zelf van niet?

4 likes

Ja zij zegt dat ze alleen geld verdient als er echt iets verkocht wordt…

Of is dat juist het idee van affiliate links?

6 likes

Ik weet dat er ook soorten zijn waarbij je per klik betaald krijgt, Leonie deelde die wel eens. Maar het punt is inderdaad dat ze pas betaald krijgt als iemand iets koopt, maar dat kan ook later met een cookie

5 likes

Ik zie idd bij veel anderen dat ze er bij zetten dat het een affiliate link is, dat is wel gelijk duidelijk…
Net als dat ze er spon of ad bij moeten zetten.

3 likes

Weet ik niet zo goed. Want ze is ook erg vaak vaag over wat ze wil verbouwen nog. Alleen dat er nog dingen zijn die ze willen aanpakken maar waar nu geen geld voor is. Soms zegt ze het ook wel zoals die open haard. Maar ik geloof wel dat ze echt vind dat het budget op is.

2 likes

Ik geloof ook wel dat haar budget op is voor haar standaard en er misschien geen ingebouwde kasten en open haard van duizenden (tienduizenden?) euro’s af kan, maar of het dan zo sympathiek is om te lopen roepen dat het geld op is, terwijl ze het maandsalaris van de gemiddelde volger er doorjaagt aan tassen, is misschien een andere vraag. Als dat niet te bitter overkomt haha

14 likes

Dat is vaak ook zo, maar je krijgt niet alleen geld als het specifieke product waar naar wordt gelinkt wordt verkocht maar voor alle producten op die website. Tenminste dat is zo op een website van een vriend van mij. Die linkt bv naar een bepaald tennisracket op bol maar krijgt ook geld als die persoon vervolgens een koffiezetapparaat koopt via bol.

3 likes

Misschien benoemd ze de dingen die ze in huis nodig heeft misschien in de hoop het #spon te krijgen? Heb al meerdere keren voorbij horen komen dat ze graag een kledingkast op maat wil laten maken maar het geld op is. Met een sponnetje krijgt ze het voor nop.

4 likes

Dat herken ik ergens ook wel, maar ik ben dan niet tegelijk aan het klagen dat ik geen geld voor andere dingen heb, en al zeker niet op mijn instagram… Dit is echt gewoon schooien om gratis shit.

6 likes

Nee en ik denk dat veel influencers heel veel kopen, maar het nu pas goed opvalt omdat het iedere keer geëtaleerd wordt. In plaats van een ellenlange shoplog eens per maand zoals vroeger pre-tiktoktijd

6 likes

Ik zie net Vera’s TikTok voorbijkomen en vind het bizar dat iemand in zo’n korte tijd dezelfde tas koopt in verschillende kleuren en formaten. Echt overconsumptie ten top. Zonde ook dat ze een Coach tas had besteld die ze wel helemaal uitpakte in een filmpje waarvan zij tevoren al wist dat ze het niet kon houden vanwege alle verhuiskosten.

18 likes

In Mascha haar story nu weer sneakertips van Fashionista Gregor die echt allessss weet van de trends nu.

8 likes

Eerst een hoop heisa over het dating app gebeuren, om er vandaag op terug te komen met een ad voor een dating app in de vlog. Waarom verbaast me dit niet :unamused:

25 likes

Mascha is ons echt aan het trollen;

In de vlog van vandaag vertelt ze dat ze geinfluenced is door een reclame in een bushokje (OV) en daardoor een pak nasi (!!!) kruiden gekocht heeft.

Oh, en nu vertelt ze iets over hun dating app. Spon dus.

18 likes

Mag je het er dan daarvoor al over hebben terwijl je eigenlijk een spon deal hebt? Of maakt het niet uit omdat ze de app niet noemde

2 likes

Hoort juist bij de spondeal al denk ik. Eerst doen alsof het spontaan en geen spon (ha ha) is en dan later blijkt t al die tijd al spon te zijn. Not so spontaan dus

15 likes