Ik vind dat wel grappig. Gewoon een slaatje uitslaan omdat mensen ongelooflijk nieuwsgierig zijn en hun mening niet voor zich kunnen houden.
Ik verwacht nu ook een spondeal voor joggingpakken en roze uggs
Ik vind dat wel grappig. Gewoon een slaatje uitslaan omdat mensen ongelooflijk nieuwsgierig zijn en hun mening niet voor zich kunnen houden.
Ik verwacht nu ook een spondeal voor joggingpakken en roze uggs
Mascha Faketistova.
(Ha ha ha haâŠ)
Ik geloof dat ik me ook maar weer eens uit ga schrijven voor deze mailsâŠ
Hee (âŠ),
Ik ben van mijn roze wolk afgedonderd, merk ik.
De eerste weken, en ook wel eerste maanden, na het stoppen met drinken, zaten voor mij vol met âaha-momentenâ.
Dat eerste katervrije weekend. HEERLIJKE katervrije weekend.
Het eerste etentje zonder alcohol (waar ik enorm van genoot).
De goede nachten.
De energie.
Wow, geen hanxiety, wat een verlossing.
Mijn huid die opklaarde en stralender werd.
Oh ja, altijd in de auto kunnen stappen na een etentje, feestje of borrel. Nooit gedoe met taxiâs of âwie rijdtâ.
De katervrije, fris en fruitige 1 januari.
Het waren stuk voor stuk eye openers. Waardoor ik op een soort roze wolk rondzweefde. WOW, it is GEWELDIG. Ik genoot er enorm van, want ik merkte zo de voordelen van het niet-drinken.
Nu ik bijna een halfjaar niet meer drink en het allemaal nu âvrij normaalâ is geworden, ben ik dus van die roze wolk afgedonderd. Het is allemaal gewoon niet meer zo âwowâ en âeye openingâ. Ja, ik slaap fantastisch. Ja, ik voel me mega energiek. Ja, ik ben minder vaak ziek of verkouden (wat ook toeval kan zijn). Ja, ik geniet erg van de katervrije weekenden.
Maar ze zijn nu niet meer zo waanzinnig als in het begin.
Jammer, wel.
Is dat een reden om weer te gaan drinken? Nee.
Of nou ja, misschien dus dat glas champagne op Terschelling waar ik je vorige week over vertelde. Al twijfel ik daar ook al wel weer over. Misschien moet ik het niet doen.
Of wel.
Of niet.
Nou ja, ik zie het wel, haha. Het is sowieso interessant. Maar ik wil weer op die roze wolk klimmen, verdorie. Weer wat vaker stilstaan hoe AWESOME HET IS OM NIET TE DRINKEN.
Oh ja! Ik had dat afgelopen week dus wel 1 moment.
echt zoân AHAAAA moment.
Ik was uit eten bij een sterrenrestaurant en het was geweldig.
Ik had een echt heel goed alcoholvrij arrangement, met (niet zoete) sappen met kruiden en bloemen van Jorg Geiger. Bij elke gang iets bijpassends en het was de hemel.
En ik realiseerde me.
Normaal gesproken zou ik tĂjdens zoân diner al opzien tegen de kater. Tegen de ochtend erna.
En zou ik me ook niet kunnen inhouden tijdens het drinken. Want ja, al die prachtige wijnen bij al die gangen, hmmmm, té lekker en ook gewoon interessant en leuk en alles.
Ik nam met zulke diners wel altijd een half arrangement, maar dan drink je nog met gemak 6 glazen wijn.
Ik zou op dĂĄt moment al balen van de kater.
En al denken: ja, ben ik in zoân mooi hotel op zoân mooie plek, lig ik te kateren in bed. Vreselijk vond ik dat als dat gebeurde.
Nu zat ik tijdens dat diner VET te genieten zonder angst voor de kater.
Werd ik 's ochtends in dat heerlijke hotelbed wakker zonder kater. Voelde ik me top. Had ik intens genoten. De alcohol heeft het nooit beter of leuker gemaaktâŠ
Besef.
Ah, misschien zit dat roze wolkje nog wel een beetje in me
Liefs,
Cynthia
Alleen al de lengte van de mail denk ik, nope nope nope
Jezus alsof ze een brief schrijft naar dr A.A buddy
En ineens die twijfel over de champagne⊠zeker te veel negatieve reacties gehad dat dat misschien niet erg lekker werkt voor dr aankomende boek
De hele tekst leest irritant maar wtf is dit.
Hahahaha zo hebben we tenminste wel lekker elke week weer iets om over te praten. Wat een mails zeg, damn hahahaha
Ze had er trouwens beter âLief dagboekâ boven kunnen zetten zeg, sjezus
Cynthia really said âenough about me, letâs talk about meâ
Ik vond haar altijd zo leuk maar ze begint me echt te irriteren. De irritatie begon toen ze in een vlog in december aankondigde dat ze gordijnen mist in haar slaapkamer omdat ze steeds zo vroeg wakker werd door het licht. We hebben het hier over hartje winter. Er is voor 9 uur nergens licht, kom je nest uit. Vervolgens is ze voornamelijk druk met shoppen en uit eten gaan en zegt ze dat ze het echt wat rustiger aan moet doen. Nu dat overgeconsumeer. Iâm done.
Ik lees dat besef van Cynthia echt op zân Bonniesđ
Stuurt ze dit soort mails als nieuwsbrief?
Klinkt als een zin uit The big book.
(incl. telsell stem) wow itâs amazing
Ja zoân alcoholvrije(re) nieuwsbrief. Ik heb me denk ik ooit aangemeld omdat ik wel benieuwd was naar haar tips over een of andere alcoholvrij alternatief voor wijn, vast tijdens dry january haha
Ah ok! Ik dacht de nieuwsbrief van haar blog!
Dit zijn gewoon irritante dagboek mails ipv tips
Inderdaad het leest als een dagboek van een alcoholist (excuus een alcoholvrije influencer) die weer wilt drinken
Hahaha, ik vind dit zo belachelijk. Ze doet echt net of ze per dag 10 halve liters Pitt bier wegdronk en daardoor niks meer kon en nu opeens ALLES weer kan nu ze 6(?) maanden niet meer drinkt. Echt doe eeeeven normaal.
Met twk had ze zoooo veel katers. Klinkt alsof alles achteraf zo flink aangedikt wordt.
Alsof ze zichzelf altijd ergens voor moet ophypen om een roze wolk aka tijdelijke hype te creëren voor zichzelf. Lijkt me heel vermoeiend.