Ik vond haar altijd zo leuk maar ze begint me echt te irriteren. De irritatie begon toen ze in een vlog in december aankondigde dat ze gordijnen mist in haar slaapkamer omdat ze steeds zo vroeg wakker werd door het licht. We hebben het hier over hartje winter. Er is voor 9 uur nergens licht, kom je nest uit. Vervolgens is ze voornamelijk druk met shoppen en uit eten gaan en zegt ze dat ze het echt wat rustiger aan moet doen. Nu dat overgeconsumeer. I’m done.
Ik lees dat besef van Cynthia echt op z’n Bonnies😖
Stuurt ze dit soort mails als nieuwsbrief?
Klinkt als een zin uit The big book.
(incl. telsell stem) wow it’s amazing
Ja zo’n alcoholvrije(re) nieuwsbrief. Ik heb me denk ik ooit aangemeld omdat ik wel benieuwd was naar haar tips over een of andere alcoholvrij alternatief voor wijn, vast tijdens dry january haha
Ah ok! Ik dacht de nieuwsbrief van haar blog!
Dit zijn gewoon irritante dagboek mails ipv tips
Inderdaad het leest als een dagboek van een alcoholist (excuus een alcoholvrije influencer) die weer wilt drinken
Hahaha, ik vind dit zo belachelijk. Ze doet echt net of ze per dag 10 halve liters Pitt bier wegdronk en daardoor niks meer kon en nu opeens ALLES weer kan nu ze 6(?) maanden niet meer drinkt. Echt doe eeeeven normaal.
Met twk had ze zoooo veel katers. Klinkt alsof alles achteraf zo flink aangedikt wordt.
Alsof ze zichzelf altijd ergens voor moet ophypen om een roze wolk aka tijdelijke hype te creëren voor zichzelf. Lijkt me heel vermoeiend.
Ze had zoveel katers dat ze elke ochtend om half zes naast haar bed stond om naar de sportschool te gaan. Wou dat mijn katers zo waren…
En wat de fuck is hanxiety?
@littlenumbers eens met @Calypso blijf alsjeblieft geabonneerd en doorposten naar het forum, heerlijk irritainment dit
Hangover anxiety? Kan zo in het afkowobo
Ja, zover was ik idd ook al gekomen doelde meer op wat het inhoudelijk betekent, kende het niet. Maar heb inmiddels gegoogled. Heb niet het gevoel dat ik persoonlijk meer last van anxiety heb met een kater (eerder minder
), waarschijnlijk daarom dat ik het niet (her)kende.
Sjon en Sjaan leren je blijkbaar dat je gewoon je stream of consciousness uit moet typen en dan zonder het na te lezen op versturen moet klikken. Dat is dan €50.000 alsjeblieft
ja echt hoor, hoezo waren katervrije weekenden zo ongewoon
Ze praat wel, maar zegt niks…
Vraag me dan ook oprecht af hoeveel zij dan drinkt met zo’n diner, als je daar de volgende dag al een kater van hebt.
Je kunt natuurlijk ook gewoon met mate drinken….
Of ze zit nu enorm te overdrijven of ze had/ heeft toch wel echt een alcohol probleem Er zo mee omgaan is toch niet iemand die gewoon voor de gezelligheid af en toe een drankje drinkt. Op zien tegen de katers, dan drink je toch een glaasje minder?
Als je na een sterrenzaak gaat dan zijn dat 5 à 8 gangen met steeds een ander glas wijn maar daar zijn ook oplossingen voor bobarrangement, non-alcoholisch of een glas skippen.