Beutyblogtopic XL #15

Ze had zoveel katers dat ze elke ochtend om half zes naast haar bed stond om naar de sportschool te gaan. Wou dat mijn katers zo waren…

En wat de fuck is hanxiety?

@littlenumbers eens met @Calypso blijf alsjeblieft geabonneerd en doorposten naar het forum, heerlijk irritainment dit :laughing:

46 likes

Hangover anxiety? Kan zo in het afkowobo

9 likes

Ja, zover was ik idd ook al gekomen :sweat_smile: doelde meer op wat het inhoudelijk betekent, kende het niet. Maar heb inmiddels gegoogled. Heb niet het gevoel dat ik persoonlijk meer last van anxiety heb met een kater (eerder minder :sweat_smile:), waarschijnlijk daarom dat ik het niet (her)kende.

2 likes

Misschien moet ik het niet doen.
Of wel.
Of niet.

Nou ja, ik zie het wel, haha.

42 likes

Sjon en Sjaan leren je blijkbaar dat je gewoon je stream of consciousness uit moet typen en dan zonder het na te lezen op versturen moet klikken. Dat is dan €50.000 alsjeblieft :money_with_wings: :money_mouth_face:

16 likes

ja echt hoor, hoezo waren katervrije weekenden zo ongewoon :crazy_face:

6 likes

Ze praat wel, maar zegt niks…

5 likes

Vraag me dan ook oprecht af hoeveel zij dan drinkt met zo’n diner, als je daar de volgende dag al een kater van hebt.
Je kunt natuurlijk ook gewoon met mate drinken….

5 likes

Of ze zit nu enorm te overdrijven of ze had/ heeft toch wel echt een alcohol probleem :thinking: Er zo mee omgaan is toch niet iemand die gewoon voor de gezelligheid af en toe een drankje drinkt. Op zien tegen de katers, dan drink je toch een glaasje minder?

14 likes

Als je na een sterrenzaak gaat dan zijn dat 5 à 8 gangen met steeds een ander glas wijn maar daar zijn ook oplossingen voor bobarrangement, non-alcoholisch of een glas skippen.

8 likes

Of ze doen aan een halve glazen arrangement, ook ideaal

1 like

Tegenwoordig heb je in sommige restaurants ook thee arrangementen

7 likes

Ja dat heet bij ons een bobarrangement.

6 likes

Ik vind het wel lastig om over haar werkdruk te oordelen. Ik snap wel dat ze na haar burn out het veel rustiger aan is gaan doen.
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan het overgeconsumeer van influencers en het aansporen van anderen om ook zoveel mogelijk te kopen. Tijd om een zooitje te ontvolgen dus.

5 likes

De mensen met een drankprobleem die ik ken maken zich niet druk over de kater tijdens het eten. Deden ze dat maar, denk ik soms.

8 likes

Neen, is net het ironische. Je drinkt te veel om te mogen rijden maar het wordt hier zo omschreven. Halveglasarrangement wordt hier niet gezegd.

7 likes

Ja ik denk echt huh?!??! Katers? Die meid was altijd mega productief in de ochtend.
Mss een beetje koppijn ofzo. Ze dikt het zo erg aan😂

14 likes

Ja, dat doet ze ook, staat er. Maar dan komt ze nog op 6 glazen uit, zegt ze, en daar heeft ze dan een kater van.

3 likes

Ik ben deze term in Nederland ook al meermaals tegengekomen, hoor! (En er de mist mee ingegaan, want ik dacht dus dat een bob-arrangement alcoholvrije drankjes betekende, maar nee :sweat_smile:)

4 likes

Oh was dat niet al gebeurd met Oslo Skin Labs???

20 likes