Beutyblogtopic XL #15

Maar Vera is ongelofelijk gevoelig voor merken en trends. Tenminste het valt mij op dat ze vaak voor de trendy dure dingen als het om meubilair en accessoires gaat.

Maar zij vindt het leuk en heeft er geld voor over. Maar ik zou een rolberoerte krijgen als mijn 300 euro glazen zouden sneuvelen.

10 likes

Ja de horror haha. Maar met tassen en kleding snap ik het nog enigszins, dat kan je nog een soort van statussymbool vinden ofzo. Maar een glas? Ik pak altijd gewoon een random glas uit de kast en ze drinken allemaal hetzelfde?

4 likes

Wow, rijke mensen kopen dure dingen :exploding_head:

14 likes

Kijk als ik zoā€™n glas had zou ik iedere keer als ik bezoek had op tafel zetten en zeggen:

ā€œ Alsjeblieft hier is je drinken. Het glas is van Dior, bijzonder hĆØ.ā€

Ik moet op een of andere manier de waarde eruit halen. Dus pochen zal ik bij ieder moment doen

15 likes

Zouden ze wel in de vaatwasser mogen of zou je ze voor dat geld heel voorzichtig met de hand afwassen?

9 likes

Als ze niet in de vaatwasser kunnen zijn ze sowieso hun geld niet waard :stuck_out_tongue:

8 likes

Heel soms denk ik: ā€œman, was ik naar zoā€™n youtuber / vlogger die bakken met geld verdientā€. Dan kijk ik op dit forum en is dat gevoel snel weg :rofl::rofl:. Ik zou dood gaan van alle kritiek lol

9 likes

als ik zo rijk was zou ik schijt hebben aan het plebs, net zoals mascha met haar tank scheurend door den haag

17 likes

Ja ze kocht ook een keer van die lange satijnen handschoenen in de outlet en eigenlijk waren ze iets te strak. Maar het was een mooi merk en een goede aanbieding dus toch aangeschaft.

18 likes

Die handschoenen vergeet ik nooit. Ze past ze niet, maar het was sale.

10 likes

oei, nu heb ik verraden dat ik per ongeluk in het topic beland was (sinds wanneer woont ze daar?!)

3 likes

Volgens mij toch al wel een flink aantal jaren. Dit is hun derde woning daar

8 likes

De tweede, toch? Of tel je het vakantiehuis waar ze een paar maanden verbleven ook mee?

7 likes

Twee koopwoningen en een huurhuis

4 likes

Maar die eerste koopwoning was toch in Den Haag en niet in Amsterdam?

5 likes

Oh dan heb ik dat verkeerd onthouden. Dacht dat die ook in Amsterdam was. My bad!

6 likes

Cynthia is duidelijk geen beautyblogger meer, gezien haar ā€˜hartjesnagelsā€™ op instagram. Hier maar geen cursus voor maken. Lijkt net uitgroei :rofl:

10 likes

Ze wordt ook voornamelijk in het ā€˜andere youtubers topic besproken. Maar mascha hier nog. Ik snap eigenlijk niet waarom?

5 likes

Zijn er nog wel Nederlandse beutybloggers/youtubers pur sang? Of is het meer lifestyle in de breedste zin geworden?

2 likes

Dit topic is min of meer het Maschatopic

6 likes