als ik zo rijk was zou ik schijt hebben aan het plebs, net zoals mascha met haar tank scheurend door den haag
Ja ze kocht ook een keer van die lange satijnen handschoenen in de outlet en eigenlijk waren ze iets te strak. Maar het was een mooi merk en een goede aanbieding dus toch aangeschaft.
Die handschoenen vergeet ik nooit. Ze past ze niet, maar het was sale.
oei, nu heb ik verraden dat ik per ongeluk in het topic beland was (sinds wanneer woont ze daar?!)
Volgens mij toch al wel een flink aantal jaren. Dit is hun derde woning daar
De tweede, toch? Of tel je het vakantiehuis waar ze een paar maanden verbleven ook mee?
Twee koopwoningen en een huurhuis
Maar die eerste koopwoning was toch in Den Haag en niet in Amsterdam?
Oh dan heb ik dat verkeerd onthouden. Dacht dat die ook in Amsterdam was. My bad!
Cynthia is duidelijk geen beautyblogger meer, gezien haar ‘hartjesnagels’ op instagram. Hier maar geen cursus voor maken. Lijkt net uitgroei
Ze wordt ook voornamelijk in het ‘andere youtubers topic besproken. Maar mascha hier nog. Ik snap eigenlijk niet waarom?
Zijn er nog wel Nederlandse beutybloggers/youtubers pur sang? Of is het meer lifestyle in de breedste zin geworden?
Dit topic is min of meer het Maschatopic
Weet iemand in welke video dit was?
Oh nevermind dit zijn andere design handschoenen die ze denkt niet echt te gaan dragen.
Ik keek mascha’s stories net met airpods in, afrader als je geen peuter zwaar in je oor wil horen ademen. Schrok me kapot.
Lekker asmr
Ik wacht op de croisshandjes
Ik ging met mijn vriend, die veel van auto’s weet, de jeep vlog kijken. Toen zei hij moet je die wind horen en inderdaad wat een lawaai in die auto op de snelweg😭 los dat ik het al geen mooi ding vind en in die kleur al helemaal niet, zou dat mij zo erg storen. (Komt doordat t een vierkant geval is zonder aërodynamica)
Daarna werd de jeep vlog van gio ons aangeraden door YouTube dus die ook gekeken. De auto heeft dus blijkbaar een functie dat de muziek automatisch harder gaat als je sneller rijdt, gio vond t helemaal tof, maar volgens mij had ie niet goed begrepen dat dat voor de windsuizen was😂