Beutyblogtopic XL #15

Weet iemand in welke video dit was?

4 likes

19e minuut

7 likes

Oh nevermind dit zijn andere design handschoenen die ze denkt niet echt te gaan dragen.

6 likes

Ik keek mascha’s stories net met airpods in, afrader als je geen peuter zwaar in je oor wil horen ademen. Schrok me kapot.

9 likes

Lekker asmr

6 likes

Ik wacht op de croisshandjes

5 likes

Ik ging met mijn vriend, die veel van auto’s weet, de jeep vlog kijken. Toen zei hij moet je die wind horen en inderdaad wat een lawaai in die auto op de snelweg😭 los dat ik het al geen mooi ding vind en in die kleur al helemaal niet, zou dat mij zo erg storen. (Komt doordat t een vierkant geval is zonder aĂ«rodynamica)
Daarna werd de jeep vlog van gio ons aangeraden door YouTube dus die ook gekeken. De auto heeft dus blijkbaar een functie dat de muziek automatisch harder gaat als je sneller rijdt, gio vond t helemaal tof, maar volgens mij had ie niet goed begrepen dat dat voor de windsuizen was😂

20 likes

Eigenlijk ook wel logisch, die auto is niet gemaakt voor je dagelijkse ritjes op de snelweg. Ik zie het echt als een praktisch voertuig voor als je in the middle of nowhere op een stuk land woont dat niet bestraat is of als je vaak off road gaat.

Buiten het windsuizen is die auto ook niet comfortabel en heel hobbelig.

Mijn zwager heeft er een en die is ook nog eens vaak stuk :sweat_smile:

33 likes

Oftewel nergens in Nederland, en al helemaal niet in een stad

23 likes

Ik zou me pas echt succesvol voelen als ik na mijn vakantie mijn kat eerder zou ophalen dan mijn nieuwe auto.

22 likes

Gio heeft m weggedaan na een half jaar ofzo omdat ie toch niet zo comfortabel was als hij dacht als daily driver. Dus nu heeft hij die panamera.

5 likes

Hoort bij hun American Dream :joy:

4 likes

De Amsterdamse jungle

6 likes

32 likes

Denk dat ze niet zoveel last van de auto hebben als ze maar de helft van t jaar thuis zijn om er in te rijden :stuck_out_tongue: :us:

4 likes

Ik vind het echt belachelijk en gĂȘnant om zo’n auto te rijden.

14 likes

Zag net op tiktok dat Vera een nieuwe tas heeft gekocht, een telfar x UGG tas. Twee gedachten kwamen in mij op.

  1. Een flinke regenbui of klamme zweethandjes en die tas is dan voor eeuwig ranzig.
  2. Smaken verschillen
12 likes

Wat een gedrocht.

15 likes

Echt een vreselijk lelijk ding ja, sorry

7 likes

Heeft zij niet nog niet zo heel lang geleden zon fluffy tas gekocht en weer terug gestuurd want ze had geen geld


16 likes