Nee, dat is het sowieso niet.
Echt wat een gebazel man. Ik zou me echt schamen als ik dit had geschreven. Ga alsjeblieft gewoon weer lipsticks swatchen, daar hebben we nog wat aan.
Of ze dikt aan hoe productief ze was? Het lijkt mij dat je niet elke dag in je stories gaat posten hoe erg de kater vandaag weer is.
Runderbeenderen in zakjes, heerlijk door de koffie!
Misschien ook wel AMAZING in een alcoholvrije wijn.
Precies dit dacht ik ook nogmaals een bevestiging dat dat spul niks voor je huid doet en dat ik blij ben dat ik die zooi opgezegd heb.
Heeft ze eigenlijk nog iets gepost over haar afvalpraatje of was dat een flop?
Ik ben benieuwd of veel mensen hun geld terug hebben gevraagd maar dat zal ze wel niet delen haha
Zo te lezen had ze regelmatig een kater. Ik associeer dat met overmatig drinken dus volgens mij heb je dan zeker een alcohol probleem.
Het Amerika huis van Mascha&Gregor staat op Airbnb:
Zoals ik het nu zie 376 euro per nacht en minimaal 5 dagen. Prijs ongeacht hoogseizoen, dat vind ik best netjes.
376 valt me inderdaad ook mee. Het is een hoop geld natuurlijk, maar als je met een gezelschap gaat is het goed te doen.
In LA of NY betaal je dit zomaar voor een studio
Ik kom er nu achter dat het wijnarrangement bij mijn favoriete restaurant een rip-off is haha, die 5/6 glazen komen toch meer overeen met 2/3 “normale” glazen wijn die je van de kaart zou bestellen (wat voor mij wel nog steeds meer dan genoeg alcohol is eigenlijk, maar nu niet waar de meeste mensen een kater van krijgen denk ik)
Die tekst hangt met haken en ogen aan elkaar: ‘voor een eventuele kleine’
Ik vind de foto’s wel geslaagd. De volledige inrichting van de woning is echt over the top, maar er zitten best leuke elementen in. Vooral qua kleurgebruik op de muren.
De echte vraag is… Wat hebben ze te verbergen in de garage. Die is prive, net als dat kamertje in Babylon zeker.
Maar tel daar dan voor 14 nachten ook nog €1500,— aan bijkomende kosten bij op.
Schoonmaak, belastingen en Airbnb servicekosten. (Dat alleen al € 950,—)
ik vind die extra €60,— (of zoiets) bij center parks al veel als je uiteindelijk gaat boeken
Ik vond t ook juist wel fijn met t arrangement dat ik zelf niet meer na hoefde te denken wat ik waar bij wilde drinken
Haha ‘‘terwijl de palmboom rustig ritselt’’ Wel goede foto’s inderdaad!
Ja maar in Orlando area kun je ook niet te hoog prijzen, ik herinner me nog van een paar jaar geleden hoe enorm veel vakantiehuizen in dat gebied te huur zijn. Dus als Foefcasa te duur is, kun je letterlijk nog 3 andere huizen in die straat boeken.
Plus nog eens 40 dollar per nacht voor een verwarmd zwembad
Geen gekke prijs overigens als je het mij vraagt, ik heb weleens meer voor vele malen minder moeten betalen😅 en het is van alle gemakken voorzien.
“Mooi pastel perfect foto-ready vakantiehuis”
Zelfs zonder de foto’s weet je dat het om Mascha’s huis gaat lol
Vind de per nacht prijs ook zeker meevallen. Maar die bijkomende kosten voor Airbnb joh!
Vooral die ‘andere leuke plekken zoals de Walmart op 8 minuten rijden’ vind ik fascinerend. Stel je wil een huisje in NL huren en er staat bij : ‘andere leuke plekken zoals de Action op 8 minuten rijden’.